Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Problemen boeken Xanterra Grand Canyon ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sofian
Amerika-newbie

Problemen boeken Xanterra Grand Canyon ?

Bericht door Sofian »

Ik wilde gisteren het verblijf bij de Grand Canyon boeken bij Xanterra, maar dat lukte me niet. Daarnet opnieuw geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. Bij alle mogelijke datums die ik ingeef, krijg ik terug 'Not availabe'. Eerst dacht ik dat alles al volzet is op de datums (juli/augustus) die voor mij mogelijk zijn. Maar wanner ik andere datums ingeef buiten deze periode, zoals november of december 2011, dan krijg ik hetzelfde resultaat.

Kan iemand misschien eens checken of zij ook dit probleem hebben, of ligt dit aan mijn computer?
guinevere
Amerika-expert

Re: Problemen boeken Xanterra Grand Canyon ?

Bericht door guinevere »

Bij mij precies hetzelfde, maar als ik een ander park gebruik (bijv. Furnace Creek) dan lukt het wel.

Anderzijds, als je bij de GC een bepaalde datum invult en dan bij een van de lodges op meer informatie klikt krijg je eerst een bericht dat alles vol zit, maar daaronder staat een kalender waarop je kan zien wanneer er nog kamers vrij zijn. Helaas gebeurt er niks wanneer je op een "available" datum klikt, maar wellicht kan je het via de telefoon regelen?
Afbeelding
Luc1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 90

Bericht door Luc1 »

Ik ervaar hetzelfde.

Ik heb eens geprobeerd om een testboeking to doen in Yellowstone NP en dat lukt.
Misschien eens een mailtje sturen : reserve-gcsr@xanterra.com

Good luck,

Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
Sofian
Amerika-newbie

Bericht door Sofian »

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ondertussen een mailtje gestuurd, krijg ik geen reactie, dan zal ik morgen bellen.
regenspa
Amerika-newbie

Bericht door regenspa »

we hebben de phantom ranch geboekt; dit lukte alleen telefonisch en max. 13 maanden van te voren. deze ranch was binnen 2uur volgeboekt in de maand mei. op 1 juni 2010 is wel gelukt om te boeken voor 1-2 juni 2011.
the bright angel lodge gewoon geboekt online bij hun site. de bevestigingen kwamen wel via Xanterra
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer