Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bryce - Capitol Reef
Bryce - Capitol Reef
Dag allemaal,
Vooreerst een prettig eindejaar en de beste wensen voor 2011.
Wij hebben een vraagje omtrent onderstaande dagindeling:
Page Bryce
Bryce Bryce (plan is om dan route 12 te doen tot in Capitol Reef en terug te rijden)
Bryce Zion
Ons idee is om vanuit Page dus naar Bryce te rijden. In Bryce zouden we twee overnachtingen doen. Op die tweede dag zouden we graag route 12 afrijden tot in Capitol Reef en terugrijden naar Bryce om van daaruit dan naar Zion te rijden de dag nadien.
Is dit mogelijk? Of zijn er betere alternatieven te doen?
Greetz,
Roel
Vooreerst een prettig eindejaar en de beste wensen voor 2011.
Wij hebben een vraagje omtrent onderstaande dagindeling:
Page Bryce
Bryce Bryce (plan is om dan route 12 te doen tot in Capitol Reef en terug te rijden)
Bryce Zion
Ons idee is om vanuit Page dus naar Bryce te rijden. In Bryce zouden we twee overnachtingen doen. Op die tweede dag zouden we graag route 12 afrijden tot in Capitol Reef en terugrijden naar Bryce om van daaruit dan naar Zion te rijden de dag nadien.
Is dit mogelijk? Of zijn er betere alternatieven te doen?
Greetz,
Roel
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Bryce - Capitol Reef
Waarom wil je persé teryug naar Bryce die 2e dag? Het lijkt me lang rijden (5u heen en terug) om dan heel kort in Capitol Reef te zijn, eerlijk gezegd. Zeker omdat de weg van CR naar Bryce heel mooi is en er ook langs deze weg nog wel wat leuke dingen te doen zijn (Lower Calf Creek falls bv. of een stop bij Kiva Koffeehouse). Maar het kan natuurlijk wel. 
Als je echt CR wilt meenemen in je route zou ik het volgende doen:
Page - Bryce
Bryce - Capitol Reef - Escalente (om te overnachten - zo heb je een uur extra tijd deze dag)
Escalente - Bryce - Zion
Als je echt CR wilt meenemen in je route zou ik het volgende doen:
Page - Bryce
Bryce - Capitol Reef - Escalente (om te overnachten - zo heb je een uur extra tijd deze dag)
Escalente - Bryce - Zion
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Om het dubbel rijden te voorkomen zou je natuurlijk ook de volgende route kunnen doen:
Page, Kayenta, Monument Valley, Mexican Hat, Gooseneck SP, Moky Dug Way, UT-95, Hanksville, UT-24, Capitol Reef NP, Torrey en dan de volgende dag via de UT-12 op het gemak naar Bryce.
Page, Kayenta, Monument Valley, Mexican Hat, Gooseneck SP, Moky Dug Way, UT-95, Hanksville, UT-24, Capitol Reef NP, Torrey en dan de volgende dag via de UT-12 op het gemak naar Bryce.
-
jta
- Amerika-expert
hallo,
heb deze zomer bryce-escalante, 1 dag escalante ( slotcanyon), en dan escalante via capitol reef naar moab gedaan. Bryce naar capitol reef en terug lijkt me van het goede te veel, je rijdt door een schitterende streek maar als je zo ongeveer moet vliegen zie je daar niet zoveel van. mits een overnachting in escalante te plannen ( zoals al gemeld) zou je rustiger kunnen rijden, de slotcanyons kunnen bezoeken en tot eventjes voorbij escalante rijden ( een prachtig stukje van de 12)
Jacques
heb deze zomer bryce-escalante, 1 dag escalante ( slotcanyon), en dan escalante via capitol reef naar moab gedaan. Bryce naar capitol reef en terug lijkt me van het goede te veel, je rijdt door een schitterende streek maar als je zo ongeveer moet vliegen zie je daar niet zoveel van. mits een overnachting in escalante te plannen ( zoals al gemeld) zou je rustiger kunnen rijden, de slotcanyons kunnen bezoeken en tot eventjes voorbij escalante rijden ( een prachtig stukje van de 12)
Jacques
Ik ga voor de optie van Rob, zeker als je ook monument valley in je route hebt staan. Hoe ziet je totale route er uit of staat die hier al ergens?
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Die staat in deze topic:jolanxyz schreef:Hoe ziet je totale route er uit of staat die hier al ergens?
viewtopic.php?f=7&t=31431
Ik heb inmiddels even gereageerd in bovenstaande topic.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als je inderdaad ook Monument Valley wilt meepikken zou ik zeker de route van Rob rijden. Heel mooi! 
Onze reisverslagen:
Onze route uit die vorige topic was een eerste idee, maar ondertussen zijn er wel enkele wijzigingen aan gebeurd. Dus laat jullie niet misleiden door die vorige topic.
Route ziet er nu als volgt uit:
Brussel Los Angeles
Los Angeles --> Los Angeles
Los Angeles --> Kingman/Laughlin
Kingman/Laughlin --> Grand Canyon
Grand Canyon --> Grand Canyon
Grand Canyon --> Page
Page --> Bryce
Bryce --> Bryce
Bryce --> Zion
Zion --> Zion
Zion --> Las Vegas
Las Vegas --> Las Vegas
Las Vegas --> Death Valley
Death Valley --> Yosemite
Yosemite --> Yosemite
Yosemite --> San Fransisco
San Fransisco --> San Fransisco
San Fransisco --> Brussel
Echter, onze route is nog lang niet finaal. We dienen nl. nog het precieze aantal dagen vast te leggen (afh van de vluchten) en de periode (in samenspraak met het werk).
Ik wou heel graag die Route 12 (die gaat toch van Bryce naar Capitol Reef, niet?) opnemen in ons schema, zonder al te veel omwegen te doen. Daarom dat ik dacht heen en terug te rijden. Als ik op maps.google.be de route ingeef, lijkt mij de route Page -> Bryce -> Capitol Reef (R12) -> Bryce de beste optie? Vandaar de H/T optie. Is dit de beste optie?
Monument Valley zouden we niet opnemen in onze route (tenzij dit echt echt echt de moeite is
).
Roel en An
Route ziet er nu als volgt uit:
Brussel Los Angeles
Los Angeles --> Kingman/Laughlin
Kingman/Laughlin --> Grand Canyon
Grand Canyon --> Grand Canyon
Grand Canyon --> Page
Page --> Bryce
Bryce --> Bryce
Bryce --> Zion
Zion --> Zion
Zion --> Las Vegas
Las Vegas --> Las Vegas
Las Vegas --> Death Valley
Death Valley --> Yosemite
Yosemite --> Yosemite
Yosemite --> San Fransisco
San Fransisco --> Brussel
Echter, onze route is nog lang niet finaal. We dienen nl. nog het precieze aantal dagen vast te leggen (afh van de vluchten) en de periode (in samenspraak met het werk).
Ik wou heel graag die Route 12 (die gaat toch van Bryce naar Capitol Reef, niet?) opnemen in ons schema, zonder al te veel omwegen te doen. Daarom dat ik dacht heen en terug te rijden. Als ik op maps.google.be de route ingeef, lijkt mij de route Page -> Bryce -> Capitol Reef (R12) -> Bryce de beste optie? Vandaar de H/T optie. Is dit de beste optie?
Monument Valley zouden we niet opnemen in onze route (tenzij dit echt echt echt de moeite is
Roel en An
Monument valley is prachtig. Het was het hoogtepunt tijdens onze rondreis in 2009. Ik zou het zeker niet overslaan.
Vanaf het bezoekerscentrum mag je met je auto een onverharde 17 mile lange weg afleggen. De weg voert langs diverse buttes. Echt aan te bevelen.
Het Viewhotel (naast het bezoekerscentrum) is echt een aanrader.
Groetjes,
Judith
Vanaf het bezoekerscentrum mag je met je auto een onverharde 17 mile lange weg afleggen. De weg voert langs diverse buttes. Echt aan te bevelen.
Het Viewhotel (naast het bezoekerscentrum) is echt een aanrader.
Groetjes,
Judith
Hoi,
Monument Valley is inderdaad prachtig! Maar je moet natuurlijk ook keuzes maken.
Ik zou persoonlijk maar 1 overnachting plannen bij de Grand Canyon.
Groetjes Susanne
Monument Valley is inderdaad prachtig! Maar je moet natuurlijk ook keuzes maken.
Ik zou persoonlijk maar 1 overnachting plannen bij de Grand Canyon.
Groetjes Susanne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik vind Death Valley - Yosemite in 1 dag best veel. Op deze manier heb je weinig tijd voor de Tioga Road. Ik zou tussen Death Valley en Yosemite nog een overnachting inplannen in Lee Vining. Dan heb je nog wat tijd die je o.a. in kunt plannen voor Death Valley ('s ochtends), Alabama Hills, Mono Lake en Bodie (ghosttown).
Groetjes René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2995 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom
-