Dankzij dit forum heb ik nu reeds de rondreis kunnen bepalen die we gaan doen en reeds voldoende info over bezienswaardigheden en fauna gekregen.
Nu zit ik wel nog met een nieuwe vraag, en ook geen onbelangrijke.
de 'beste' rondreis van programma heeft volgende afreisdata per locatie (ik noem enkel de belangrijkste)
vertrek 5 oktober - aankopmst phoenix
7 oktober - grand canyon
10 oktober - page - bryce
11 oktober - zion
13 oktober - las vegas
15 oktober - death valley
17 oktober - yosemite
18-19-20 oktober - san francisco
nu wou ik graag eens weten of jullie mij een impressie kunnen geven over de te verwachten temperaturen (gemiddeld / min en maximum) voor die belangrijkste streken die ik hierboven heb vermeld.
kwestie van goed te kunnen plannen welke kleren ik best voorzie voor welke bestemming (heb al gelezen dat bryce bv fris kan zijn en natuurlijk is las vegas waarschijnlijk warm).
Naar ik ook kon lezen is er weining mist in oktober in san francisco waardoor je ver kan zien, maar is het weer dan nog deftig?
Er is namelijk ook een optie om een rondreis in september te maken, maar dit zou dan weer voor yosemite minder mooi zijn (door al dat volk zijn de hikes minder mooi en komt de natuur wat suffer / doffer over qua kleuren en vegetatie waar er in oktober mooie herfstkleuren zijn).
alvast bedankt