Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon/Havasu Falls
Grand Canyon/Havasu Falls
Hallo,
Wie weet hoe ver het ongeveer lopen is naar de Havasu falls vanuit de South rim? Moet ik denken aan een paar uur, een dagdeel of zelfs enkele dagen?
Alvast bedankt,
groetjes!
Wie weet hoe ver het ongeveer lopen is naar de Havasu falls vanuit de South rim? Moet ik denken aan een paar uur, een dagdeel of zelfs enkele dagen?
Alvast bedankt,
groetjes!
Op http://www.kaibab.org/gc/gc_homjm.htm staat dat het 8 miles is en een wandeling van 3 tot 6 uur vanaf Hualapai Hilltop. Op de genoemde site vind je nog meer informatie over prijzen e.d.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Volgens mij is er geen trail vanaf de zuidrim naar Hvasu Falls, je kan er alleen maar komen vanuit Supai en dat is 151 mile vanaf Grand Canyon Village via de AZ-64 zuid, I-40 west, Route 66 west en Indian Road-18 noord.
Er is wel een binnendoorweg maar die is voor 4X4 al moeilijk berijdbaar laat staan voor gewone auto's.
Rob
Er is wel een binnendoorweg maar die is voor 4X4 al moeilijk berijdbaar laat staan voor gewone auto's.
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht