Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
naam op ticket
naam op ticket
Heb een vraagje over de tenaamstelling op tckets. Op dit forum is daar in het verleen redelijk druk over heen en weer gescheven, maar ik zie er nu niet zo heel veel meer over terug en ben toch benieuwd wat nu de status is.
Inmiddels heb ik onze E tickets ontvangen en daarop staat op het ticket naar LA-SF en terug naar NY eerst de achternaam/voornaam. (voornaam = eerste doopnam zoals in paspoort) Ik heb begrepen dat dat de juiste vermelding is, ook al heb je meer doopnamen.
Op het retouticket vanaf NY JFK(= een apart e-ticket) echter (we vliegen met 5 terug vanaf New York JFK naar Dusseldorf) staan op het ticket alle doopnamen en de achternaam aan elkaar/voornaam. ook weer alles exact zoals in het paspoort vermeld.
Vb: Suzanne Alberta Jansen in het paspoort staat op het retourticket als ALBERTAJANSEN/SUZANNEMRS met daarachter de geboortedatum. Mijn vraag is of dit voor het retourticket problemen kan opleveren?
Ik hoor graag jullie ervaringen. Alvast bedankt.
Inmiddels heb ik onze E tickets ontvangen en daarop staat op het ticket naar LA-SF en terug naar NY eerst de achternaam/voornaam. (voornaam = eerste doopnam zoals in paspoort) Ik heb begrepen dat dat de juiste vermelding is, ook al heb je meer doopnamen.
Op het retouticket vanaf NY JFK(= een apart e-ticket) echter (we vliegen met 5 terug vanaf New York JFK naar Dusseldorf) staan op het ticket alle doopnamen en de achternaam aan elkaar/voornaam. ook weer alles exact zoals in het paspoort vermeld.
Vb: Suzanne Alberta Jansen in het paspoort staat op het retourticket als ALBERTAJANSEN/SUZANNEMRS met daarachter de geboortedatum. Mijn vraag is of dit voor het retourticket problemen kan opleveren?
Ik hoor graag jullie ervaringen. Alvast bedankt.
Re: naam op ticket
Deze vraag is ook gesteld in het forum vervoer in en naar Amerika bij een oud topic. Daar hoort deze vraag ook thuis. Hier zou dus een slotje op kunnen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1570 Weergaves
-
Laatste bericht door MariskaUSA
-
- 2 Reacties