Hotel Lax of Beverly Hills?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
stephanjolanda
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:25

Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door stephanjolanda »

Hallo allen,
Wij zijn op zoek naar een goed betaalbaar hotel voor de eerste nacht.
Ik heb al gekeken via priceline.com en dan betaal je rond de $ 100, 00. Wat zijn goede hotels in een veilige plaats in de buurt van LAX?
Wij willen de eerste dag Hollywood en de Walk of Fame gaan bekijken.
Wij zaten dus zelf te denken aan Beverly Hills of West Hollywood

Hebben jullie hiervoor nog tips?
Bij voorbaat dank!!
Gr Stephan & Jolanda..
We vertrekken trouwens 19-08-2010
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door Harry »

Ik heb een paar weken geleden geslapen in het Hyatt Regency in Beverly Hills en deze via priceline gewonnen voor $ 95, het is een prachtig hotel en gunstig gelegen voor een bezoek aan Hollywood en Beverly Hills, hou wel rekening met parkeerkosten van $ 35 uitsluitend valet. Toen wij er aankwamen was het een hele drukte, het stond helemaal vol met mensen voor het hotel, er was die avond een speciale avond om geld in te zamelen voor MS patienten, georganiseerd door Tommy Hillfiger, heel bekend Hollywood was aanwezig oa. Paris Hilton en vele andere bekenden, het was een leuke bijkomstigheid.
stephanjolanda
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:25

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door stephanjolanda »

Hoi Harry,
Bedankt voor je antwoord! Ik heb gelijk even gekeken op de site (priceline) maar het lijkt erop dat je alleen kunt inschrijven met een adres in de USA of Canada?
Ik wil zeker proberen om te kijken of we daar kunnen overnachten, scheelt een hoop geld als het lukt via priceline..
Gr Jolanda
Afbeelding
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door Coyote »

Jolanda,

Lees even goed dit topic en bijbehorende links door voordat je met Priceline aan de slag gaat. Staat ook in vermeld hoe je met een niet-Amerikaans adres om moet gaan.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
MoonlandMenace
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 jan 2009, 11:42

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door MoonlandMenace »

Wij hebben verleden jaar bij aankomst in LA in het Hacienda hotel overnacht.
Weet niet meer precies wat we betaalden, maar was zeker onder de $100.
Geen slecht hotel, en vlakbij de luchthaven.

http://www.haciendahotel.com
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door Coyote »

Ik slaap de laatste nacht in het Crowne Plaza bij LAX voor slechts USD 42 (via Priceline). Dus je kunt zeker goedkoop overnachten in de buurt van het vliegveld.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
elkur
Amerikafan
Berichten: 192
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Sint Joris Weert

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door elkur »

Vorig jaar hebben wij naar alle tevredenheid de eerste 2 nachten doorgebracht in het Renaissance Hotel in Hollywood.
Als je Hollywood en de Walk of Fame wil bezoeken, kan ik dit hotel echt wel aanraden. Het ligt vlak naast de Hollywood&Highland Mall, dus Walk of Fame, Kodak Theatre, Chinese Theatre zijn allemaal op minder dan 5min wandelafstand.
We hadden dit hotel via Priceline gewonnen voor 92 dollar. Er komen wel nog parkeerkosten bij: ofwel gebruik je valet parking (30 dollar per dag) ofwel zet je je auto zelf weg in de parkeergarage van de H&H Mall (10 dollar per dag). Er is een ingang voor de parkeergarage vlak naast het hotel (en de valet guys zetten hem daar evengoed weg).

groetjes, elke
stephanjolanda
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:25

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door stephanjolanda »

Wij hebben inmiddels de eerste nacht vastgelegd.
Het ramada hotel in west Hollywood .. Weet iemand wat de 'echte tijd' (dwz incl files;) is die je rijdt van LAX naar West Hollywood?
Verder denken wij erover om een auto te huren bij Sunnycars. Alles is All inn, dus we hoeven geen extra verzekeringen af te sluiten (of zien wij
iets over het hoofd?) Je kunt kiezen uit een DC - EC - FC - .. is een EC (economy-class) voldoende om een rit van 3000km te maken? We willen namelijk niet bezuinigen op comfort ...
Afbeelding
elkur
Amerikafan
Berichten: 192
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Sint Joris Weert

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door elkur »

Om welk uur kom je aan op LAX? Ik denk dat wij op een half uurtje van LAX in Hollywood waren. Het was al rond 9u 's avonds en echt file was er niet.

Wij hadden onze auto ook via Sunnycars gehuurd. Verzekering is idd compleet, je hoeft niets meer bij te nemen. De auto was van Alamo en daar hebben ze ons enkel nog een Roadside Assistance plan proberen aan te smeren (wat we niet gedaan hebben).
We hadden een FC-categorie gehuurd en hebben een Dodge Avenger uit de rij gekozen. Ruime wagen (te vergelijken met een Volkswagen Passat qua grootte), we waren met z'n tweeën, onze groooote koffers konden zonder problemen in de kofferbak en al het 'dagdagelijkse' ging gewoon op de achterbank.
Je kan de voorbeeldauto's van sunnycars vergelijken met de voorbeeldauto's op de site van Alamo om te zien welke klasse het daar is vb. Pontiac G6 is FC bij sunnycars en Standard bij Alamo, Nissan Versa (CC) is een Compact bij Alamo. Als je niet wil bezuinigen op comfort zou ik EC of FC nemen, waarbij de laatste mijn voorkeur heeft wegens het kleine prijsverschil.

groetjes, elke
stephanjolanda
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:25

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door stephanjolanda »

Hoi Elke,

Dank voor je berichtje!
Wij komen rond 17:00 uur aan op LAX .. fijn in de spits waarschijnlijk:)
Maar ja, laten we dan een uurtje erbij tellen, goed te doen dus ...
Gezien de grote afstanden gaan we waarschijnlijk voor EC.
Al hoor ik ook veel verhalen dat je makkelijk een kleinere auto kunt huren omdat
de auto's in Amerika sowieso groter zijn.. of is dit een fabeltje?

gr. Stephan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6813
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door Stan.Gobien »

Misschien kunnen jullie de recente hotel ervaring ook in het systeem plaatsen.
http://www.allesamerika.nl/reviews/toevoegen.php
Dat is handig voor iedereen. Bedankt.

Wij sliepen vorig jaar bij aankomst in Beverly garland Holiday Inn (Hollywood North). Prima locatie voor Universal studios, WB studios, Hollywood. Hotel was in orde.
Laaste dag ook in het hacienda hotel bij LAX, prima voor een laatste overnachting.
dafkapin
Amerikakenner
Berichten: 561
Lid geworden op: 24 mar 2010, 17:07
Contacteer:

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door dafkapin »

GoBieN schreef: Wij sliepen vorig jaar bij aankomst in Beverly garland Holiday Inn (Hollywood North). Prima locatie voor Universal studios, WB studios, Hollywood. Hotel was in orde.

daar slapen wij binnen enkele weken ook, ben blij om een positieve commentaar erover te lezen, universals staat bij ons ook op de planning als we daar logeren
elkur
Amerikafan
Berichten: 192
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Sint Joris Weert

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door elkur »

stephanjolanda schreef:Al hoor ik ook veel verhalen dat je makkelijk een kleinere auto kunt huren omdat
de auto's in Amerika sowieso groter zijn.. of is dit een fabeltje?
Er rijden daar veel minder kleine wagens rond dan hier, maar je moet er van uit gaan dat je krijgt wat je huurt. Soms heb je geluk en krijg je een grotere auto mee dan je verwacht had, maar wat je huurt krijg je minimaal mee.
Hier rijd je niet rond met je hele hebben en houden voor de komende 3-4 weken, dus die extra ruimte weet je daar wel te apprecieren :wink:

Veel plezier,
elke
Mel79
Amerikakenner
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 jan 2010, 22:34

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door Mel79 »

Deze is in West Hollywood. Misschien ook wel wat voor jullie

http://nl.tripadvisor.com/Hotel_Review- ... ornia.html
stephanjolanda
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:25

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door stephanjolanda »

Wij hebben dit hotel in west hollywood geboekt voor de eerste nacht, bedankt voor de tip.
Gr Jolanda & Stephan
Afbeelding
Mel79
Amerikakenner
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 jan 2010, 22:34

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door Mel79 »

Wanneer zijn jullie daar Stephanjolanda?
stephanjolanda
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:25

Re: Hotel Lax of Beverly Hills?

Bericht door stephanjolanda »

Wij vertrekken 19 juli en zullen onze eerste nacht daar doorbrengen.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer