Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel LA
Hotel LA
Ik heb nog even jullie hulp nodig. wij gaan 1 dag naar LA (vanuit Vegas) en willen daar 1 nacht blijven slapen. We rijden erg vroeg weg in de ochtend (dag maakt niks uit) naar de Universal Studio's die we direct gaan bezoeken. In de avond willen we naar een hotel oid en dan de volgende dag naar de Hollywoodletters en wat strand ed bekijken. We zoeken dus een hotelletje voor 1 nacht. Hebben jullie nog tips? Staat dat daar aangegeven of moet ik van te voren boeken? Ik hoor het graag!
(volgens mij heb ik een soortgelijke vraag al eerder gesteld maar kon zelf het topic niet terugvinden met de zoekfunctie)
(volgens mij heb ik een soortgelijke vraag al eerder gesteld maar kon zelf het topic niet terugvinden met de zoekfunctie)
-
- Amerika-expert
Re: Hotel LA
hallo,
voor alle duidelijkheid : is het de bedoeling om van Las Vegas naar Hollywood te rijden en dan Universal te bezoeken. En de volgende dag het Sign, wat strand en dan terug naar Las Vegas ?
Jacques
voor alle duidelijkheid : is het de bedoeling om van Las Vegas naar Hollywood te rijden en dan Universal te bezoeken. En de volgende dag het Sign, wat strand en dan terug naar Las Vegas ?
Jacques
Ja, ik weet dat het kort is en 5 uur rijden enkele reis maar we zijn maar 10 volle dagen in Vegas dus vandaar alles in super snel tempo. Ik hoef geen hele LA tour te doen want dat gaat gewoon niet in zo'n korte tijd.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Maggi schreef:we zijn maar 10 volle dagen in Vegas

10 Volle dagen Las Vegas en 1 nachtje Los Angeles? Als je echt een beetje de tijd wilt nemen zou ik toch zeker voor 3 overnachtingen in Los Angeles gaan en via Death Valley rijden met daar een overnachting. Dan houd je als het goed is nog steeds een volle week Las Vegas over en heb je tussendoor een mooie rustmoment tussen 2 grote steden in Death Valley.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi Maggie,
Leuk zeg met Las Vegas, wellicht kun je bepaalde andere dingen doen vanuit vegas, grand canyon, death valley, zion np. Neem dan een overnachting op bepaalde plekken...
Los Angeles is ook wel leuk, wellicht slapen in santa monica????? Of in huntington beach??? Je moet hoe dan ook rijden in LA heen en weer tussen de dingen...
Ik ben ook een Las Vegas fan, en ga er dit jaar voor de 4de keer heen, veel plezier !
Leuk zeg met Las Vegas, wellicht kun je bepaalde andere dingen doen vanuit vegas, grand canyon, death valley, zion np. Neem dan een overnachting op bepaalde plekken...
Los Angeles is ook wel leuk, wellicht slapen in santa monica????? Of in huntington beach??? Je moet hoe dan ook rijden in LA heen en weer tussen de dingen...
Ik ben ook een Las Vegas fan, en ga er dit jaar voor de 4de keer heen, veel plezier !
Wij gaan voor de 1e keer naar Vegas, en uberhaupt eerste keer zo ver vliegen. We hebben de hele week geboekt in Las Vegas vandaar maar 1 nachtje LA. Anders moet ik 2 hotels betalen zonder dat ik er slaap, dat vind ik zonde.
Maar slapen in Santa Monica is wel een goed idee!
Maar slapen in Santa Monica is wel een goed idee!
als ik me niet vergis is Santa Monica aan de duurdere kant ?
Vorig jaar gelogeerd in hotel Carmel Santa Monica. Geen hoogvlieger! Maar wel een SUPER ligging!
Dit jaar zal ik logeren in Hollywood in de Hollywood Orchid suites.
Vorig jaar gelogeerd in hotel Carmel Santa Monica. Geen hoogvlieger! Maar wel een SUPER ligging!
Dit jaar zal ik logeren in Hollywood in de Hollywood Orchid suites.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Het kleine, maar gezellige familiehotel Hollywood City Inn ligt redelijk dicht bij de Universal Studios. Heb er vier jaar geleden een paar nachten geslapen, deze zomer weer. En met één metrostop zit je in hartje Hollywood (Chinese Theater). Veel plezier!
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ander forum misschien?Maggi schreef: (volgens mij heb ik een soortgelijke vraag al eerder gesteld maar kon zelf het topic niet terugvinden met de zoekfunctie)

Marianne
Waarschijnlijk wel
Ik heb inmiddels nog een echt budget hotel gevonden Half Moon Hotel. Zit overal niet zo ver vandaan en het is maar voor 1 nacht. Heeft een van jullie er ooit van gehoord?

Ik heb inmiddels nog een echt budget hotel gevonden Half Moon Hotel. Zit overal niet zo ver vandaan en het is maar voor 1 nacht. Heeft een van jullie er ooit van gehoord?
Wij verblijven 2 nachten in LA. De 23ste en de 24ste, de 25ste vliegen we om 11.05 AM naar NY. We moeten dan ook nog de auto inleveren. Ik heb een hotel op het oog in op Sunset Blvd namelijk het Best Western Sunset Plaza Hotel. Hoe lang rijd je vanaf daar naar LAX. Kan dat van LA zo slecht inschatten. En wat zouden jullie doen, 2 nachten in het hotel bij Sunset of de 2de nacht in een hotel bij LAX.
Het nadeel van de 2de nacht bij LAX is dat je de hele dag met je bagage rond moet rijden en het dus ook op parkeerplaatsen achter laat. Het voordeel is dat je op de dag van vertrek het wel iets relaxer hebt.
Help! Wat zouden jullie doen?
Het nadeel van de 2de nacht bij LAX is dat je de hele dag met je bagage rond moet rijden en het dus ook op parkeerplaatsen achter laat. Het voordeel is dat je op de dag van vertrek het wel iets relaxer hebt.
-
- Amerika-expert
hallo,
ik denk dat je in september op reis gaat , de 25° is een zaterdag en dat valt prima mee.
auto inleveren gaat supervlug + busje naar LAX : halfuurtje + 2 uur vooraf, met vlucht om 11u05 zou ik rond 07u45 vertrekken, ben je ruim op tijd. wij zijn zopas van glendale via de 10 en de 405 naar lax gereden, is niet de kortste weg maar wel heel makkelijk. en op de 405 heb je een afrit met vermelding ( groen bord ) : rental car. als je die afrit neemt : einde afrit staat er geen rental car bord, moet je naar rechts en vanaf dan staat het mooi aangegeven ( per firma).
http://gocalifornia.about.com/cs/latrip ... nce_la.htm is makkelijke site voor reistijden in LA tijdens de NIET-spitsuren
Jacques
ik denk dat je in september op reis gaat , de 25° is een zaterdag en dat valt prima mee.
auto inleveren gaat supervlug + busje naar LAX : halfuurtje + 2 uur vooraf, met vlucht om 11u05 zou ik rond 07u45 vertrekken, ben je ruim op tijd. wij zijn zopas van glendale via de 10 en de 405 naar lax gereden, is niet de kortste weg maar wel heel makkelijk. en op de 405 heb je een afrit met vermelding ( groen bord ) : rental car. als je die afrit neemt : einde afrit staat er geen rental car bord, moet je naar rechts en vanaf dan staat het mooi aangegeven ( per firma).
http://gocalifornia.about.com/cs/latrip ... nce_la.htm is makkelijke site voor reistijden in LA tijdens de NIET-spitsuren
Jacques
Dankjewel!
Ik heb zelf geen idee hoe ver West Hollywood van LAX ligt. Op de kaart lijkt dat maar een stukje, maar heb wel eens in de file gestaan in LA, dat was wel op een vrijdagavond. Via de link zeggen ze een half uur. Dat is wel goed te doen! Daarbij de drukte, zoeken en gedoe bij tellen en binnen 1 uur moet je bij de autoverhuur zijn. Hoop ik
Maar dankjewel voor je advies
Ik heb zelf geen idee hoe ver West Hollywood van LAX ligt. Op de kaart lijkt dat maar een stukje, maar heb wel eens in de file gestaan in LA, dat was wel op een vrijdagavond. Via de link zeggen ze een half uur. Dat is wel goed te doen! Daarbij de drukte, zoeken en gedoe bij tellen en binnen 1 uur moet je bij de autoverhuur zijn. Hoop ik

Maar dankjewel voor je advies

Het is al aanbevolen hierboven, maar de Orchid Suites zou best zijn voor wat je wil doen denk ik. Vandaar kan je met metro naar Universal en je bent luttle minutes van Walk of Fame.
En hotel parking is gratis.
Santa Monica en Venice liggen dan wel heel wat uit de buurt.
En hotel parking is gratis.
Santa Monica en Venice liggen dan wel heel wat uit de buurt.
Leuk hotel niet duur:
http://www.travelodgesantamonica.com/
Ongeveer 1 mijl vanaf St Monica Beach.
groet hadewijch
http://www.travelodgesantamonica.com/
Ongeveer 1 mijl vanaf St Monica Beach.
groet hadewijch
Mag ik voorstellen om het om te draaien?
Dag1 - rijden naar Hollywood / Letters / Venice strand
Dag2 - Universal studios en in de avond terug
Dan heb je beide dagen meer rust!
Vincent
Dag1 - rijden naar Hollywood / Letters / Venice strand
Dag2 - Universal studios en in de avond terug
Dan heb je beide dagen meer rust!
Vincent
I citeer mezelf maar ffMel79 schreef:Wij verblijven 2 nachten in LA. De 23ste en de 24ste, de 25ste vliegen we om 11.05 AM naar NY. We moeten dan ook nog de auto inleveren. Ik heb een hotel op het oog in op Sunset Blvd namelijk het Best Western Sunset Plaza Hotel. Hoe lang rijd je vanaf daar naar LAX. Kan dat van LA zo slecht inschatten. En wat zouden jullie doen, 2 nachten in het hotel bij Sunset of de 2de nacht in een hotel bij LAX.

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou gewoon 2 nachten in het hotel blijven en op de dag van vertrek naar LAX rijden.
Orchid Suites is inderdaad prima. Niet duur, gratis parkeren, winkels en walk of fame in je achtertuin en niet te vergeten binnen 10 minuten ben je bij Universal. Ons is het hotel in ieder geval prima bevallen.
Sunny
Sunny
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zou het overwegen om NIET richting LA te gaan.
Hollywood Sign; daar geraak je niet bij.
Universal Studios; juist van vrienden gehoord dat het niet echt de moeite meer is.
Zou dan liever vanuit Las Vegas naar Death Valley, Grand Canyon, … gaan.
En persoonlijk vind ik 10 dagen Las Vegas ook wel teveel, je gaat dol gedraaid zijn.
Hollywood Sign; daar geraak je niet bij.
Universal Studios; juist van vrienden gehoord dat het niet echt de moeite meer is.
Zou dan liever vanuit Las Vegas naar Death Valley, Grand Canyon, … gaan.
En persoonlijk vind ik 10 dagen Las Vegas ook wel teveel, je gaat dol gedraaid zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht