Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis ingie: Feedback op onze route
Reis ingie: Feedback op onze route
Hoi,
We vertrekken over enkele dagen naar Amerika voor een rondreis door Califorina, Nevada, Utah en Arizona. We hebben een auto gehuurd en enkel het hotel in SF is geboekt. De rest zien we daar.Onze route hebben we nagenoeg definitief, maar we stellen feedback zeer op prijs.
30/4 huis - San Francisco
1/5 San Francisco
2/5 San Francisco
3/5 San Francisco
4/5 SF - Monterey / Carmel
5/5 Mariposa
6/5 Mariposa - Fresno (onderweg naar Yosemite NP)
7/5 Las Vegas (op route Barstow bezoeken)
8/5 Las Vegas
9/5 Las Vegas - Bryce Canyon
10/5 Bryce Canyon
11/5 Bryce Canyon - Grand Canyon North Rim (is dit raadzaam en moeite van het bezoeken waard vgl met South Rim op 14 mei?)
12/5 Page
13/5 Monument Valley (overnachten in Kayenta)
14/5 Kayenta - Grand Canyon Village, South Rim
15/5 Laughlin
16/5 Palm Springs
17/5 San Diego
18/5 San Diego - Los Angeles
19/5 LA
20/5 LA
21/5 LA - huis
Vragen:
- In hoeverre denken jullie dat deze route makkelijk haalbaar is? We willen natuurlijk de mooie dingen zien, maar geen stressvakantie
- San Diego schijnt de moeite van het bezoeken waard te zijn, dus die heb ik ertussen gedaan.
- Nog tips voor hotel in Kayenta?
We vertrekken over enkele dagen naar Amerika voor een rondreis door Califorina, Nevada, Utah en Arizona. We hebben een auto gehuurd en enkel het hotel in SF is geboekt. De rest zien we daar.Onze route hebben we nagenoeg definitief, maar we stellen feedback zeer op prijs.
30/4 huis - San Francisco
1/5 San Francisco
2/5 San Francisco
3/5 San Francisco
4/5 SF - Monterey / Carmel
5/5 Mariposa
6/5 Mariposa - Fresno (onderweg naar Yosemite NP)
7/5 Las Vegas (op route Barstow bezoeken)
8/5 Las Vegas
9/5 Las Vegas - Bryce Canyon
10/5 Bryce Canyon
11/5 Bryce Canyon - Grand Canyon North Rim (is dit raadzaam en moeite van het bezoeken waard vgl met South Rim op 14 mei?)
12/5 Page
13/5 Monument Valley (overnachten in Kayenta)
14/5 Kayenta - Grand Canyon Village, South Rim
15/5 Laughlin
16/5 Palm Springs
17/5 San Diego
18/5 San Diego - Los Angeles
19/5 LA
20/5 LA
21/5 LA - huis
Vragen:
- In hoeverre denken jullie dat deze route makkelijk haalbaar is? We willen natuurlijk de mooie dingen zien, maar geen stressvakantie
- San Diego schijnt de moeite van het bezoeken waard te zijn, dus die heb ik ertussen gedaan.
- Nog tips voor hotel in Kayenta?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Feedback op onze route
Mariposa-Fresno op weg naar Yosemite snap ik niet, weinig tijd voor Yosemite als je dat in 1 dag wilt doen.
Van Yosemite naar Las Vegas in 1 dag? dapper, en zonde, want je mist dan veel moois.
Grand canyon North Rim, is gesloten tot 15 of 16 mei dacht ik.
Verder weinig tijd voor Page en Grand Canyon, maar veel voor Bryce, misschien beter verdelen.
Laughlin, Palm Springs, ik zou liever over Sedona rijden.
Van Yosemite naar Las Vegas in 1 dag? dapper, en zonde, want je mist dan veel moois.
Grand canyon North Rim, is gesloten tot 15 of 16 mei dacht ik.
Verder weinig tijd voor Page en Grand Canyon, maar veel voor Bryce, misschien beter verdelen.
Laughlin, Palm Springs, ik zou liever over Sedona rijden.
Schrijf je route eens op als een van-naar en zoek de mijlen/reistijden er eens bij... In het begin ga je erg hard. Voor Yosemite heb je geen tijd. Van Fresno naar Las Vegas: Succes dat is een lang stuk. Voor Bryce reken je dan weer veel tijd, dit zou je beter bij Yosemite kunnen besteden. In Kayenta is de lokale Best western een goede keus.
Ik zou toch maar eens op zoek gaan naar accomodaties anders loop je het risico dat alle hotels bij en in de National Parks volzitten. Zoals gezegd, north rim zal nog gesloten zijn en het enige hotel daar is vaak lang van tevoren geboekt. Kijk ook eens of je wel 3 volle dagen in San Francisco wil zitten en probeer langs de zuidelijke sierras naar Death Valley te gaan en van DV naar Las Vegas de volgende dag. Blijft een lange rit. Ik mis ook Zion op deze route. Zou willen aanraden daar tenminste een nacht te verblijven, Van Laughlin (of wellicht Kingman), kan je gemakkelijk in een dag naar SD zonder in Palm Springs te overnachten.
Re: Reis ingie: Feedback op onze route
Dank voor de reacties tot nu toe!
@Pete: vanwaar de voorkeur om vanuit GC over Sedona te rijden? We overnachten in Mariposa om Yosemite NP te zien. Dus daar zijn we 1 dag en nacht.
@jolandaxyz: Route Fresno - Las Vegas is idd erg lang. Die route gebruikte Fox Travel ook. Is overnachting in Barstow misschien beter of is dit nog een te lange rit? De tip over Kayenta staat genoteerd!
@yeehaw: SF hebben we al geboekt dus dat blijft 3 dagen. Palm Springs zouden we wel willen bezoeken, meer als rustmoment. We lazen ergens dat een uitstapje naar DV vanuit Las Vegas te doen is. Onderweg naar LV hebben we gepland een bezoekje aan het spookstadje Calico te doen.
Bryce en Zion willen we op 1 dag bezoeken, Zion is per abuis niet in lijstje gezet.
Grand Canyon North Rim hebben we eruit gehaald.
Lake Tahoe staat wel op ons verlanglijstje maar dat is best uit de route of denken jullie dat dat vooraf aan Yosemite NP goed te doen is?
Gr. Ingie
@Pete: vanwaar de voorkeur om vanuit GC over Sedona te rijden? We overnachten in Mariposa om Yosemite NP te zien. Dus daar zijn we 1 dag en nacht.
@jolandaxyz: Route Fresno - Las Vegas is idd erg lang. Die route gebruikte Fox Travel ook. Is overnachting in Barstow misschien beter of is dit nog een te lange rit? De tip over Kayenta staat genoteerd!
@yeehaw: SF hebben we al geboekt dus dat blijft 3 dagen. Palm Springs zouden we wel willen bezoeken, meer als rustmoment. We lazen ergens dat een uitstapje naar DV vanuit Las Vegas te doen is. Onderweg naar LV hebben we gepland een bezoekje aan het spookstadje Calico te doen.
Bryce en Zion willen we op 1 dag bezoeken, Zion is per abuis niet in lijstje gezet.
Grand Canyon North Rim hebben we eruit gehaald.
Lake Tahoe staat wel op ons verlanglijstje maar dat is best uit de route of denken jullie dat dat vooraf aan Yosemite NP goed te doen is?
Gr. Ingie
Hallo allemaal,
Onze reis zit er inmiddels alweer op. Voor de geïnteresseerden staat hier ons reisverslag!
Groet,
Ingrid
Onze reis zit er inmiddels alweer op. Voor de geïnteresseerden staat hier ons reisverslag!
Groet,
Ingrid
Leuk verslag Ingrid. Welkom thuis. Dat "medium rare" houden we erin 

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom terug, hoop dat Sedona niet tegenviel, en toch wat energie gaf.
Balen van de pasjes en portomonee!

Balen van de pasjes en portomonee!
Leuk verslag!
Vraagje; is jullie hotel in LA 'stay on beverly' goed bevallen?
Ik ben nog opzoek naar een goedkoop hotel voor 1 nacht in LA, en dit klinkt wel goed.
Is de buurt een beetje te doen, is het schoon, etc?
Alvast bedankt!
Vraagje; is jullie hotel in LA 'stay on beverly' goed bevallen?
Ik ben nog opzoek naar een goedkoop hotel voor 1 nacht in LA, en dit klinkt wel goed.
Is de buurt een beetje te doen, is het schoon, etc?
Alvast bedankt!
Stay on Beverly is een prima verblijfplaats als het lowbudget moet. Het is wel aan de kleine kant en je deelt de badkamers met andere gasten, maar het is allemaal nieuw spul en het ziet er zeer schoon en verzorgd uit. Ook de eigenaar is een aardige kerel. Al met al dus een aanrader wanneer het niet teveel mag (of hoeft) te kosten!
Bedankt Ingie! Dit is voor ons wel een goede optie denk ik!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Leuk blog en erg mooie foto's 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties