Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kartchner Caverns SP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
captainthunder
Amerika-ontdekker

kartchner Caverns SP

Bericht door captainthunder »

Hoi,

Wij gaan deze zomer zuidoost Arizona opnieuw te bezoeken.
Bij de vorige bezoekjes aan dit gebied hebben we de kartchner Caverns SP niet bezocht.
Hier op het forum lees ik positieve reacties, al staat er soms bij dat het forumlid niet veel andere grotten (cq. groeves) heeft gezien dan Valkenburg.
Ook de reviews op tripadvisor zijn overwegend positief, maar ook daarbij vraag ik me af of zij referentiemateriaal hebben om te vergelijken

Wij hebben in het verleden al verschillende grotten in Europa bezocht.
Zijn de kartchner Caverns nog een bezoekje waard als je ze vergelijkt met bv. de grotten in de ardennen?
Ik wil nl. niet alleen de grotten bezoeken om een "contrast in temeratuur" te beleven.

Mattijs
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: kartchner Caverns SP

Bericht door Rob »

Als je ons reisverslag http://www.robenannie.nl/reisverslag2010.html gaat volgen kan je lezen wat wij er van vonden, wij bezoeken Kartchner Caverns SP op zondag 25 april.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Met Kartchner Caverns zaten wij ook.. Ik heb toen aan een ervaren reiziger uit Tucson gevraagd hoe Carlsbad C en Kartchner C te vergelijken waren. Hij vond Carlsbad in alle opzichten superieur dus hebben we Kartchner maar overgeslagen. Foutje misschien. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ik zit ook nog te twijfelen over de Kartchner Caverns omdat we ook al naar Carsbad Caverns gaan, als we heel veel tijd over hebben zullen we ze wel gaan bezoeken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer