Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets Seaworld San Diego en Hollywood Studios en Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sente
Amerika-ontdekker

Tickets Seaworld San Diego en Hollywood Studios en Alcatraz

Bericht door Sente »

Beste,

In september trekken wij naar Amerika en doen oa San Diego, Los Angeles en San Francisco aan. Graag zouden we Seaworld in San Diego en Hollywood Studios in Los Angeles bezoeken en in San Francisco Alcatraz.
Na wat surfen op het internet stel ik vast dat je combitickets kan kopen voor Seaworld en Hollywood Studios als je ze binnen de 14 dagen bezoekt, hierbij mijn vragen:

1. iemand ervaring met het aankopen van dergelijke combitickets? Te vertrouwen? Ook met zelf afgedrukte versies?
2. iemand op de hoogte van de prijzen van dergelijke combitickets aan het park zelf? Is dit veel duurder?
3. is het noodzakelijk om front line passes te kopen voor deze parken in september of mogen we dan weinig volk verwachten waardoor je snel op een attractie kan.
4. iemand online tickets gekocht voor een bezoek aan Alcatraz? Hiermee problemen gehad? Mijn reisbureau vertelde mij dat hier vaak problemen mee zijn maar zij vragen voor de tickets 33 € terwijl de prijs 33 dollar is als ik mij niet vergis, dus als we ze zelf zouden kunnen kopen sparen we toch een hoop uit.

Graag jullie ongezouten mening en ervaringen :lol:

Groeten,

Sente
guinevere
Amerika-expert

Re: Tickets Seaworld San Diego en Hollywood Studios en Alcat

Bericht door guinevere »

Geen ervaring met combi tickets, maar ik heb echt nog nooit gehoord van problemen met alcatraz tickets. Wij hadden zelf ook online geboekt en dat ging prima. Je moet je natuurlijk ook bedenken dat ze vaak ver van te voren uitverkocht zijn, dus waarschijnlijk worden 90% van die tickets online geboekt.

Ik denk dat het reisbureau gewoon nog wat meer aan je wil verdienen. Mijn advies: lekker zelf boeken.

PS. Avondtour is een aanrader!
Afbeelding
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Hoi,

Er is al een topic geweest over fast passes bij Universal Studios, zoek er maar eens op, en kijk was wijs is.Misschien is het in september niet meer nodig.
Volgens mij kun je ter plaatse ook de combi US en Seaworld kopen, en mogelijk is het met je ANWBpas , heeft recht op AAA-korting in USA , net zo goedkoop om de kaartjes los te kopen. ANWBpas aanschaffen voor USAreis lijkt mij sowieso zinvol als ik zie welke voordelen je bij hotels,restaurants e.d. hebt.
Alcatraz reserveert bijna iedereen zelf op dit forum; en ik heb nog niet gelezen dat dit niet goed uitgepakt heeft.
succes, Annet
5Vlamingen
Amerika-ontdekker

Bericht door 5Vlamingen »

Hallo,

Ik heb een kleine maand geleden combitickets gekocht (Seaworld en Universal). Ze werden nog geen week later perfect afgeleverd door Fedex (hier betaal je wel extra voor).

Veel succes !

Goele
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Vorige zomer heb ik 10 x 2 park flex tickets gekocht in SeaWorld San Diego. Ik weet het niet meer van buiten maar dat was zo'n 100 $ per ticket. Geen enkel probleem gehad met deze tickets of tijdens de aankoop. Een tiental dagen later zijn we naar Universal Studios in Hollywood geweest met dezelfde tickets en ook hier geen enkel probleem. Je kon zelfs nog Island of Adventure binnen op dezelfde dag als US. Wij waren in deze twee parken tijdens de volle zomer en we hebben hooguit 10 min moeten wachten bij 1 attractie. Ik vermoed dat Frontline Passes voor september echt niet nodig zijn.

Nog een dikke week later zaten we op de boot richting Alcatraz Island. Hiervoor heb ik de tickets online aangekocht, ongeveer 2 maanden voor ons vertrek. Zowel met de aankoop, de printing als de inkom ginder geen enkel probleem ondervonden. Toen had ik 27 $ per ticket betaald.
Aarshad
Amerika-ontdekker

Bericht door Aarshad »

Vorig jaar heb ik combitickets gewoon bij de eerste park die ik bezocht gekocht. Je kan ze volgens mij voordezelfde prijs bij de ticketbalie kopen. Ik zou het dan niet thuis laten bestellen.

Had rond de 90 dollar ofzo betaald voor seaworld san diego en movie world.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer