In september trekken wij naar Amerika en doen oa San Diego, Los Angeles en San Francisco aan. Graag zouden we Seaworld in San Diego en Hollywood Studios in Los Angeles bezoeken en in San Francisco Alcatraz.
Na wat surfen op het internet stel ik vast dat je combitickets kan kopen voor Seaworld en Hollywood Studios als je ze binnen de 14 dagen bezoekt, hierbij mijn vragen:
1. iemand ervaring met het aankopen van dergelijke combitickets? Te vertrouwen? Ook met zelf afgedrukte versies?
2. iemand op de hoogte van de prijzen van dergelijke combitickets aan het park zelf? Is dit veel duurder?
3. is het noodzakelijk om front line passes te kopen voor deze parken in september of mogen we dan weinig volk verwachten waardoor je snel op een attractie kan.
4. iemand online tickets gekocht voor een bezoek aan Alcatraz? Hiermee problemen gehad? Mijn reisbureau vertelde mij dat hier vaak problemen mee zijn maar zij vragen voor de tickets 33 € terwijl de prijs 33 dollar is als ik mij niet vergis, dus als we ze zelf zouden kunnen kopen sparen we toch een hoop uit.
Graag jullie ongezouten mening en ervaringen

Groeten,
Sente