Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Top 3 breakfast buffet / Top 3 dinner buffet Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Geert1976
Amerikafan

Top 3 breakfast buffet / Top 3 dinner buffet Vegas

Bericht door Geert1976 »

Ik ga in Mei naar Las Vegas. Graag hoor ik van de Vegas Experts wat hun Top 3 breakfast en Top 3 dinner buffet-hotels zijn in Las Vegas.

Heb al aardig wat research gedaan op allerlei sites, maar hoor het ook graag van de mensen hier
Mehaw
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Top 3 breakfast buffet / Top 3 dinner buffet Vegas

Bericht door Mehaw »

Ik heb ontbeten in het Luxor, en Circus Circus en beiden waren gewoon prima. Je weet dat die buffetten gigantisch zijn, en er zijn mensen die dat maar niks vinden, maar ik vind het ook wel zo Amerikaans en zo ontzettend horen bij Las Vegas, dat ik het juist prachtig vind. In elk geval voor het ontbijt!

Qua diner buffet; ik ben wel bij Excalibur geweest maar kan niet zeggen dat ik dit geweldig vond (door de teleurstellende kwaliteit van het eten en het gebrek aan sfeer). Bij het Luxor was het eten best lekker en was de "buffetvreetschuur" ook nog best wel gezellig en redelijk sfeervol!

Wat ik heel leuk vind voor het avondeten is het terras van het Paris Las Vegas; Geen buffet restaurant, maar lekker betaalbaar a la carte eten, lekker mensen kijken die langs flaneren over de Strip en een gaaf uitzicht op het "waterballet" voor het Bellagio.
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL

2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Wat ik heel leuk vind voor het avondeten is het terras van het Paris Las Vegas; Geen buffet restaurant, maar lekker betaalbaar a la carte eten, lekker mensen kijken die langs flaneren over de Strip en een gaaf uitzicht op het "waterballet" voor het Bellagio.
zijn er soms nog zo'n restaurants met tof zicht op de Strip, op straatniveau of daaromtrent , zodat je eigenlijk ,,op" de strip aan het eten bent ( dus niet 15° of 20° verdieping) ?

Jacques
Mehaw
Amerikafan

Bericht door Mehaw »

Volgens mij niet. Hou me even ten goede; ik ben er voor t laatst in oktober 2008 geweest en toen werd er driftig gebouwd aan nieuwe hotels aan de Strip; ik heb geen idee of zij dit wellicht ook hebben.
Overigens moet je bij het Paris eerst naar binnen om via de lobby op dat terras te komen; volgens mij kwam je er via de stoep niet op (wat ook wel prettig was want er liepen niet de hele tijd mensen langs je tafel/stoel te sjouwen).
2009; Cruise & FL

2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Overigens moet je bij het Paris eerst naar binnen om via de lobby op dat terras te komen
Bedankt voor de info, zit er dik in dat we het eens proberen.

Jacques
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

toen werd er driftig gebouwd aan nieuwe hotels aan de Strip
er zijn intussen ook al verschillende projecten - half afgewerkt of nog niet begonnen met de bouw - stilgelegd of uitgesteld, de crisis slaat hard toe in Las Vegas en Nevada en de US in het algemeen. Het noorden van de Strip is mede daardoor - oude hotels afgebroken en de nieuwe komen er niet of zijn half afgewerkt - eerder ongezellig, althans volgens de Las Vegas Sun van vandaag.

Jacques
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Voilà, heb niet getwijfeld : etentje gereserveerd bij Mon amin Gabi van paris las vegas, met vraag van tafel op terras.
Nogmaals bedankt Mehaw voor de tip.

jacques
Mehaw
Amerikafan

Bericht door Mehaw »

Oh wat leuk! Veel plezier gewenst!!
2009; Cruise & FL

2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
Geert1976
Amerikafan

Bericht door Geert1976 »

haha...ik begin een topic, en binnen no-time gaat het totaal over iets anders
Ingridh007
Amerika-ontdekker

Bericht door Ingridh007 »

Ik sluit me bij je aan Geert, ook ik wil graag weten waar je nu het lekkerst kunt buffetten!
Mehaw
Amerikafan

Bericht door Mehaw »

Als rasechte bourgondische Limburgse word ik gelijk afgeleid als het over lekker eten en/of drinken gaat, dat blijkt maar weer! :oops: Sorry!!!

Maar om nog maar eens terug te komen op de oorspronkelijke vraag; Die van Circus Circus is prima voor het ontbijt. Die in het Luxor vond ik gezellig en lekker voor het diner.
2009; Cruise & FL

2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Uit de verslagen begrijp ik dat het Firelight-ontbijt-buffet bij Samstown ook een aanrader is:
Daarbij speelt ook denk ik wel de prijs: $6,50 incl. tax. en in het weekend ChampagneBrunch: $10,50 incl.tax.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ik ben geen Vegas expert, maar ik heb daar wel 3x bij een buffet gegeten.

Het dinner buffet van het Rio vond ik niet zo bijzonder, maar het Treasure Island vonden we allebei zo lekker dat we er de volgende ochtend ook voor ontbijt zaten. De keuze is iets minder groot dan bij het Rio, maar de kwaliteit van het eten was 10x beter. Vooral het cook to order pasta station was geweldig. Pas wel op, je krijgt dan een bord vol dus daarna is het flink proppen om nog meer te eten. Of natuurlijk niet alle pasta opeten, maar zoveel zelfbeheersing heb ik niet. :lol:

Edit: ik bedoelde Treasure Island, niet Tropicana ... waar dat nou vandaan kwam?? :?
Laatst gewijzigd door guinevere op 08 apr 2010, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Attentie, hier spreekt een kenner (op buffetgebied):

Aller, allerbeste volgens mijn bescheiden mening is Wynn. Fantastische kwaliteit, mooie omgeving, goed en stevig servies. Je betaalt wel de hoofdprijs. Het is wel wat avontuurlijker eten (denk aan Chilean Sea Bass, Kobe Meatballs, Sushi en Italiaans Gelato ijs) dan het gemiddelde buffet maar er is ook gewoon pizza en cheesecake voor de liefhebber. Toetjes zijn uit de kunst. Kleinere porties dus het eten staat niet al te lang te wachten.

Ook erg goed:

Planet Hollywood
Paris

Op mijn verlanglijstje en binnenkort te doen: M Resort. Krijgt onder andere op tripadvisor en yelp zeer goede reviews en wordt regelmatig boven Wynn geplaatst. Ook Bellagio wordt erg hoog gewaardeerd maar hier zijn wij nog nooit geweest.

Afraders:
Orleans: niet slecht, maar zeker ook niet goed. Wel goedkoop. Er zijn veel betere opties. Zie boven.
Sam's Town: gewoon slecht. Cafetariavoer wat volgens mij in een gevangenis niet zou misstaan. Ik ben echt niet zo kieskeurig, maar hier was ik heel snel klaar. Grote bakken voer wat veel te lang onder de warmtelamp heeft gestaan. Droog vlees, chemisch brood en slappe pizza met generieke kaas.
Geert1976
Amerikafan

Bericht door Geert1976 »

Kijk! Martijn....onze fijnproever! :lol: :lol:

dankje voor je tips Martijn!
Ik had inderdaad ook heel veel goede reviews gelezen over het buffet van M Resort
Krisjuh
Amerikafan

Bericht door Krisjuh »

Uuuhm, misschien een hele stomme vraag, maar kan je ook van deze (ontbijt-)buffetten gebruik maken als je niet in het desbetreffende hotel verblijft?
Afbeelding
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ja hoor, dat is geen probleem. Hotels vinden het prima als je bij hun geld komt besteden. :P
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

jta schreef:Voilà, heb niet getwijfeld : etentje gereserveerd bij Mon amin Gabi van paris las vegas, met vraag van tafel op terras.
Nogmaals bedankt Mehaw voor de tip.

jacques
Een prima keus hoor, we hebben er al 3 keer gegeten, de laatste keer hadden we ook een tafel gereserveerd op het terras, maar dat viel toch een beetje tegen, toen we aankwamen bleken er volgens de "regel"mevrouw geen reserveringen aangenomen te worden voor het terras, wij moesten maar wachten, na ons kwam een meneer die de mevrouw 20 dollar gaf, en hij had natuurlijk meteen een tafel op het terras, toen we de mevrouw daarmee confronteerde deed ze net alsof we er niet waren (van de bekende Amerikaanse hoffelijkheid en vriendelijkheid was niets meer over). We zijn naar de manager op zoek gegaan, en hij bevestigde dat er geen reserveringen speciaal voor het terras aangenomen worden, maar vond de werkwijze van de mevrouw erg vervelend en absoluut niet kunnen, wij kregen snel een tafeltje op het terras, en de mevrouw hebben we niet meer gezien. :mrgreen: :lol:

Om op de oorspronkelijke vraag terug te komen, voor ons met stip op 1 het buffet bij Wynn, daarna komt er een heel rijtje die we prima vinden, in willekeurige volgorde, Mirage, Planet Hollywood, Paris, Bellagio en Mandalay bay.
Circus Circus, Excalibur en Caesars Palace raad ik niemand aan, wij vinden deze verschrikkelijk, wat een slechte kwaliteit.

Dit gaat allemaal over het ontbijtbuffet, voor het avondeten gaan we nooit naar een buffet, dan gaan we veel liever naar een gewoon restaurant.
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Een plaatsje op terras wordt inderdaad niet gegarandeerd :

Thank you for choosing Mon Ami Gabi! Reservations are taken for our indoor dining areas only. Patio seating is available on a first come, first serve basis. We do not guarantee requests for patio seating. If you would like to sit on our patio, please see the Host Staff when you arrive. We look forward to your visit!

Ik zal die Host Staff eens gaan aanspreken als we er in de namiddag langs wandelen, misschien valt er wel wat af te spreken.

Jacques
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Bij mij staat ook het ontbijtbuffet van het Wynn met stip op 1!

Wij hebben in 2008 ook het ontbijtbuffet van Excalibur gehad maar dat is geen vergelijking met het Wynn.

Van het dinerbuffet staat Planet Hollywood bij ons op 1 (al vonden we het in 2008 beter dan in 2009). Andere dinerbuffetten die wij geprobeerd hebben zijn Excalibur en Luxor maar die waren minder dan Planet Hollywood.

Als ik het zo lees gaan wij aankomende vakantie ook het dinerbuffet van het Wynn uitproberen! :D

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer