Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Free upgrade hotel normaal verzoek?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Evilily
Amerika-ontdekker

Free upgrade hotel normaal verzoek?

Bericht door Evilily »

Hallo Allemaal,

hotel: vraag altijd of je een free upgrade kunt krijgen, ook al ben je geen lid van de hotelclub, Amerikanen zijn hier heel gevoelig voor en 8 van de tien keer krijg je een betere kamer dan geboekt.

Iemand hier ervaring mee?
Bovenstaande een tip van iemand op een ander Amerika tips site, maar ben ik het nergens meer tegen gekomen.
De meeste accomodaties zijn door ons al vooruit geboekt door een lokaal reisagent.
Groetjes Lily
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Free upgrade hotel normaal verzoek?

Bericht door Harry »

Vragen staat uiteraard geheel vrij, het lijkt me wel gebruikelijk om na een free upgrade een fooi te geven aan degene die je de upgrade gegeven heeft.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ik begrijp dit even niet.
Je hebt een kamer geboekt (vanuit Nederland bijv.), je komt aan bij de receptie en je vraagt een free upgrade, zonder dat je de geboekte kamer eerst hebt gezien?

Of hoe moet ik me dit voorstellen?
16x USA / 30 staten
Ingridh007
Amerika-ontdekker

Bericht door Ingridh007 »

Ik zou ook graag willen weten wat 'gebruikelijk' is in Amerika. Ik wil namelijk niet onbeleefd overkomen.
Ik heb via Hotwire een hotel geboekt in Las Vegas en ik zou deze graag willen upgraden naar bijvoorbeeld een gave suite.

Is het gebruikelijk om te vragen of er free upgrade's zijn? Of kun je beter vragen of het mogelijk is de kamer te laten upgraden dmv bijbetaling?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Gewoon op een normale manier vragen, daar zal niemand van opkijken.
Zeker niet DIRECT met geld gaan wapperen, echt eerst even beleefd vragen wat er mogelijk is, bij voorkeur met een "domme buitenlander slecht Engels"houding. :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer