Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke tour en hoe laat vlucht Grand Canyon?
-
Miriam en Martin
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Welke tour en hoe laat vlucht Grand Canyon?
Wij willen vanaf de Grand Canyon een helicoptervlucht maken, welke tour (we hoeven niet te landen) en welke tijd zou de beste zijn?
Thanks! Martin en Miriam
Thanks! Martin en Miriam
Laatst gewijzigd door markro op 30 mar 2010, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Welke tour en hoe laat vlucht Grand Canyon?
Wil je advies over wat de mooiste tijd is? Of wil je weten wat er kan?
Je zegt we hoeven niet te landen?? Wat bedoel je ìn de Grand Canyon? Daar wordt niet geland door heli's.
OP diverse sites van heli aanbieders kun je zien wanneer ze vliegen. Wat het mooiste is....
Je zegt we hoeven niet te landen?? Wat bedoel je ìn de Grand Canyon? Daar wordt niet geland door heli's.
OP diverse sites van heli aanbieders kun je zien wanneer ze vliegen. Wat het mooiste is....
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
Miriam en Martin
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
er worden vluchten aangeboden met een lunch "in" the Grand Canyon....dat hoeft van ons niet.
Idd ik wil wat ervaringen weten over welke vlucht en welke tijd. De diverse sites heb ik bezocht...vandaar de vraag.
Idd ik wil wat ervaringen weten over welke vlucht en welke tijd. De diverse sites heb ik bezocht...vandaar de vraag.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De vluchten die landen in de GC zijn vluchten vanaf Las Vegas en ze landen in in het nationale park maar ten westen daarvan. Als je vanaf de Grand Canyon NP een vlucht maakt, dan vlieg je vanaf Tusayan. Ik zou ter plekke bekijken wat je doet, dan kun je ook beter inschatten wanneer de vlucht het beste uitkomt. En dan zit je er niet aan vast als het slecht weer is of zo.
Marianne
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij hele slecht weer (onweer) wordt geannuleerd, zelfs op laatste moment.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
usavakantie2010
- Amerika-newbie
Wij hebben een heli-tour in combi met boottocht op de Colorado geboekt bij de Hualapai indianen in Grand Canyon West. De heli landt dus wel in de Canyon. We verblijven ook een nacht in een cabin in de GCW. Ligt niet al te ver bij Las Vegas vandaan. De kids verheugen zich erop omdat terplaatse waar we overnachten allerlei cowboy en indianen activiteiten zijn..succes met jullie keuze! www.grandcanyonwest.com
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Klopt maar niet in het National Park.De heli landt dus wel in de Canyon.
Je landt in Grand canyon West zeg maar in de buurt van de skywalk dit gedeelte valt niet onder de NPS maar is in particuliere handen
Wij hebben via deze site een helicoptervlucht geboekt: http://www.papillon.com/popris/show_cat ... lang=en-US. Dit kun je via internet rechtstreeks boeken. Wij hebben een 25 min tour vanuit Tussayan met een majestic helicopter. Klik gewoon even verder op de site en en je ziet hoe laat de helicopters vertrekken. Ik heb begrepen dat vroeg in de ochtend het gunstigste is ivm mogelijke turbulentie.
Veel plezier!
Groetjes Caroline
Veel plezier!
Groetjes Caroline
Vroeg in de morgen is idd het gunstigste niet alleen vanwege de turbulenties maar ook voor de schaduwwerking in de canyon.
-
Miriam en Martin
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Kijk daar heb ik nou wat aan!
Het wordt dus iig vroeg in de ochtend!!! Thanks!!!!
Wij hebben ook een vlucht geboekt op 11 mei 2010.Wel ons eerst ingeschreven voor hun nieuwsbrief en daardoor kregen we 5% korting.Volgende site:http://www.papillon.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2132 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties