Gisteren heb ik upper pines in Yosemite geboekt. het was behoorlijk stressvol en volgens mij nog drukker dan vorig jaar. Ruim voor drieën zat ik ingelogd en wel klaar. bij het openen van de reservering kon ik gelijk starten. Mijn voorkeursplaatsen waren niet beschikbaar, maar gelukkig vond ik nog één vrije site. Dacht ik..............
Na het boeken en blije berichten op het forum, keek ik nog eens goed naar mijn leuke plek. bleek dat ik toch niet helemaal goed gekeken had ( één cijfertje verkeerd). De site is te klein voor onze camper

Na mail en telefonisch contact met recreationgov bleek dat de plek echt te klein is voor de camper en moesten we annuleren. Zij geven ons ook weinig kans op de first come first serve campground .
Ik baal enorm. Temeer omdat ik vorig jaar wel een plekje had, maar we uiteindelijk niet konden gaan.
Nu heb ik een camping geboekt buiten het park ( alle campings zijn vol, ook Hodgdon Meadow) nl Yosemite Pines rv perk in Groveland. Dat wordt heen en weer rijden, maar ik wil Yosemite echt niet missen

Iemand ervaring met deze campground?
groeten Nancy