Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

annuleren bij Curry Village?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tinkerbeliii
Amerikafan

annuleren bij Curry Village?

Bericht door tinkerbeliii »

hello iedereen,

er is net een heated tentje vrijgekomen op de dagen dat we in yosemite zijn. maar ik lees nu net op tripadvisor dat iemand een heated tent geboekt had, maar dat ze ter plaatse de verwarming niet wilden aanleggen omdat het blijkbaar maar geldt tot een bepaalde periode

wij gaan eind mei en de vraag is nu: als we een heated tent boeken, kunnen we er dan zeker op rekenen dat er ook verwarming is? anders is het nogal jammer want we betalen dan ongeveer 50 euro meer..

iemand enig idee?
Laatst gewijzigd door tinkerbeliii op 04 mar 2010, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Annouk
Amerikafan

Re: vraagje Curry Village tents

Bericht door Annouk »

Op de site waar je de tenten kan boeken (www.yosemitepark.com) staat erbij dat de tenten verwarmd worden tot half mei. Er zit wel gewoon een heater in de tent, maar die staat vanaf dan uit.
tinkerbeliii
Amerikafan

ja dat heb ik gezien en dat snap ik nu net niet: waarom vragen ze dan 50 dollar meer, als die toch niet aan staan? :oops:
Annouk
Amerikafan

Bericht door Annouk »

Oh dat had je dus al gezien :)
Is het niet het B&B pakket wat duurder is met de heated tent? Dan heb je ook ontbijt erbij..
Anders zou ik het ook niet weten..
tinkerbeliii
Amerikafan

nee, is los van het ontbijt

heated tent: 97 dollar
non heated tent: 40 dollar

weird :wink:
tinkerbeliii
Amerikafan

Niemand een idee? :oops:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Een kwestie van vraag en aanbod denk ik. In de zomer en in de weekenden is er nauwelijks of geen prijsverschil, maar in het voorseizoen en door de week zijn de non heated tenten goedkoper.

Afbeelding

Marianne
tinkerbeliii
Amerikafan

maar leggen ze de verwarming nog aan eind mei? In die heated tenten? Weet je dat toevallig? :)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Geen idee, misschien hangt het van het weer af. Eind mei zal het normaal gesproken wel meevallen met de temperatuur. Dit staat er op de site:

Heated Tent Cabins
A few heated tent cabins, which accommodate 2 - 4 people, are typically available from late-September through mid-May. Check their limited availability on-line or with one of our reservation agents (801) 559-4884. Note: Although we do not remove the heaters from the heated tents in the spring, summer, and fall months, the heaters themselves are not operable during this time. The heaters are turned on in late September or early October, and turned off in the spring. If you are concerned about being warm enough, we would encourage you to bring your own sleeping bag.

Marianne
tinkerbeliii
Amerikafan

mja, straks boek ik dan een heated tent en willen ze 'm niet meer aanleggen... zonde van de centjes :wink:

denk dat ik gewoon een non heated tent boek, en 's nachts een dikke pyjama en enkele truien aantrek hah :D

we gaan dan een nachtje in de tent slapen en een nachtje b&b/hotel in oakhurst, want we trekken 's morgens richting kust
tinkerbeliii
Amerikafan

jaaaa er is een cabin met bad vrij op onze datum!

vraag is nu: moet je je vorige boeking telefonisch annuleren? want mijn tent kost maar 40 dollar als ik bel ben ik bijna evenveel kwijt :D

of kan het ook telefonisch?
Tim1980
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: annuleren bij Curry Village?

Bericht door Tim1980 »

Je moet toch echt even bellen :wink:
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Bellen is echt niet meer zo duur naar Amerika, kijk ook eens of je via goedkoopbellen.nl kan bellen, er zijn meer zulk soort sites.
Er staat ook goed beschreven hoe het in zijn werk gaat.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Misschien dat je geen antwoord meer nodig hebt, maar dan is het misschien handig voor een volgend iemand:
de non-heated tenten worden echt niet meer verwarmd na 15 mei. Ik heb zelf een boeking in Yosemite van mei naar juni moeten wijzigen. Ik heb gebeld en ook de vraag gesteld of als het nodig was de kachel dan aangezet kon worden. Het antwoord was heel duidelijk: ze worden afgekoppeld vanaf 15 mei en worden niet meer aangekoppeld. Wel kun je extra denkens vragen bij de receptie.

Nicoline
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
cgr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door cgr »

Ik heb pas telefonisch een wijziging doorgegeven in mijn boeking voor Curry Village. Was binnen een paar minuten geregeld! Kreeg binnen 10 minuten een wijziging door via email, met daarin ook het veranderde kostenplaatje.
Snel en makkelijk te regelen dus.

Succes,

Groetjes Corina
corinazie.waarbenjij.nu
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ook ik heb goede ervaringen met het telefonisch wijzigen van dingen.
Gewoon even bellen!!
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Inderdaad, gewoon telefonisch doen. In 2008 hadden moesten wij onze reservering in Curry Village wijzigen (veranderen van datum). Dat heb ik telefonisch geregeld. De eerdere reservering werd geannuleerd en gelijk werd er een nieuwe reservering gemaakt. Ging heel vlot via de telefoon. Staat me bij dat ik het bedrag dat ik al voor de eerste reservering betaald had, terug kreeg en dat mijn creditcard opnieuw belast werd voor de 1e nacht van de nieuwe reservering.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Vraag ook even wat extra dekens. Ik was er begin mei en we hebben het verschrikkelijk koud gehad. De nacht erop hebben we de verwarming aangedaan (maakt veel lawaai en je krijgt er een erg droge mond van) maar het is wel lekker warm. Maar die extra dekens zullen goed van pas komen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer