Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Upper Pines reserveren

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jor
Amerika-ontdekker

Upper Pines reserveren

Bericht door jor »

Hallo,

Ik wil nu om 16 uur Upper Pines boeken maar krijg telkens (ook na 4 uur) de volgende melding:

page not found
404 - Document Not Found

Don't worry (it's our fault - we've moved it).

The page you wanted is just a click or two from here:

* Start at the home page
* Find a place to camp or stay
* Search the map
* Sign-in and check your reservations

Ik kan op geen enkele manier de gewilde camping boeken. Meer ervaringen?
Laatst gewijzigd door jor op 15 feb 2010, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Boothill Graveyard Tombstone:

He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Upper Pines reserveren

Bericht door Martin & Marianne »

Hebben de andere pines campings hetzelfde probleem?

Marianne
Snoopy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Snoopy »

Ik had de hele tijd hetzelfde probleem bij Watchman campground. Heb tevens geprobeerd te bellen, maar ook dat lukte niet. Probeer het nu net weer en nu doet hij het wel! Succes ermee.
jor
Amerika-ontdekker

Bericht door jor »

Tot ongeveer 5 minuten over 4 bleef nps.gov deze foutmelding geven tot op een gegeven moment de site wel op de gebruikelijke reservation site
sprong. Toen waren er al heel wat sites weg, maar we hebben toch nog een site weten te bemachtigen. We hadden van te voren al heel wat sites
op geschreven waarnaar onze voorkeur uitging, en dat was maar goed ook, want van alle favorieten waren er slechts een paar overgebleven die nog
beschikbaar waren toen ik eenmaal op de reservationsite kon komen. Echt prachtig, wat geeft dit boeken een kick!
Boothill Graveyard Tombstone:

He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
Snoopy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Snoopy »

Nou, gefeliciteerd met je plekje op Upper Pines!
Weet iemand of dit altijd zo gaat als je een campground in Yosemite wil reserveren? Gaat recreation.gov dan plat tot vlak na 16.00 uur of zou dit een uitzondering geweest zijn?
Tjaco
Amerika-ontdekker

Bericht door Tjaco »

Ik had preceis hetzelfde probleem. Er was echt helemaal niks te boeken op de site. Ook niet in andere staten en zo. Ik weet niet of dit normaal is, het gaf wel veel extra stress.
:shock:

Maar wij hebben uiteindelijk ook kunnen boeken op North Pines, alhoewel wel pas in de tweede golf toen de eerste reserveringen weer vrij kwamen. 8)
Groetjes, Tjaco

Zie ook: Onze weblog

Afbeelding
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

Hej!
Ik dacht dat het al aan mij lag! Pfff, wat een stress vanmiddag! Ik kreeg ook telkens een foutmelding. Snapte er niets van; had het gisteren zo goed
bestudeerd / geoefend. Ik zat al vanaf 15.30 start klaar, wilde meerdere pagina's openen, om op alle drie Pines een poging te kunnen doen.
Balen dat het niet lukte. Ook hier pas ruim na 16 u lukte het, er was toen al heel veel weg, uiteindelijk lukte het om 1 nachtje boeken op North Pines, ik zag daarna nog 1 nachtje (daaropvolgende datum) op Upper Pines.
Ons eigenlijke plan was 3 nachten op 1 camping. Maar ben natuurlijk erg blij dat we in ieder geval toch 2 nachten hebben op 2 versch. campings.
Iemand nog suggesties waar we de eerste nacht (16 juni) kunnen overnachten; ik las ook iets over Crane Flat, maar dit lukte niet.
obeliks
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door obeliks »

Ellende vandaag, ook al van alles geprobeerd, maar er is ook geen webmaster te bereiken op deze (toch wel belangrijke :? ) site.
Toch gelukt op Upper Pines, 3 nachten, zelfs met 4th of July erin. Niet de plek die ik graag wilde, maar och...
Zucht van verlichting geslaakt...
gdl
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door gdl »

Goed te horen dat het uiteindelijk gelukt is. Mij wacht deze uitdaging ook, maar pas op 15 maart ;)

Wat zijn de beste plaatsen op de Upper Pines Campground (voor een 26-28 FT Camper)?
Onze USA vakantiewebsite: http://usa.pandagor.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Hier kun je foto's van alle plaatsen vinden.
Ik zou me trouwens niet te veel focussen op een bepaalde camping of een bepaalde site, je mag al blij zijn als je een plaats hebt. De 3 Pines-campings liggen vlakbij elkaar dus het maakt niet echt veel uit waar je zit. En als het goed is ben je de hele dag op stap, dus je zit maar weinig op de camping.

Je weet dat je 15 maart om 15.00 uur moet klaarzitten en niet om 16.00 uur?

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Tesss schreef: Iemand nog suggesties waar we de eerste nacht (16 juni) kunnen overnachten; ik las ook iets over Crane Flat, maar dit lukte niet.
Waar kom je vandaan die dag? Je kunt vlak buiten het park gaan staan. Als je naar de Mariposa Grove gaat zou je bij Wawona of in Oakhurst kunnen gaan staan. Dan kun je 's mrogens de sequoia's bekijken en Glacier Point en daarna naar de vallei rijden. ALs je uit het osoten komt is Tuolumne Meadows een mogelijkheid maar vlak buiten het park zijn er ook voldoende mogelijkehden.

Marianne
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

Martin & Marianne schreef:Waar kom je vandaan die dag?
Hej Marianne! Toevallig; ik heb net mijn vraag gesteld in mijn eerdere topic 4 weken zuidwest usa; met daarin ook ons reisschema.
We komen vanuit de richting Lee Vining; zie verder schema. Alvast bedankt voor je reactie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer