Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Aspara
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 apr 2005, 19:53
Locatie: Haaltert - België
Contacteer:

Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Aspara »

Wij trekken in mei opnieuw naar de USA. 6 overnachtingen in Las Vegas, 3 in New York (met vlucht tussen de twee steden).

In 1999 zijn we eens voor 1 dag in Las Vegas geweest, maar deze keer dus iets langer. We zouden deze keer dan ook graag eens logeren in één van de grote 'bekende' hotels.

Welk hotel kunnen jullie aanraden? Of hetwelke is dan weer af te raden?

(Oja: Het is niet de bedoeling dat we daar ganse dagen in het hotel verblijven. Er staan een aantal uitstappen naar o.a. Hoover Dam, Death Valley en Grand Canyon op het schema.)
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Gebruikersavatar
1250
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 15 jan 2009, 17:13
Locatie: Fort Collins, CO

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door 1250 »

Wat wil je uitgeven...?
Tja ik zou in Las Vegas graag in The Wynn / Encore / Bellagio / Venetian willen zijn...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Aspara
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 apr 2005, 19:53
Locatie: Haaltert - België
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Aspara »

Venetian sluiten we al zeker niet uit. Dus prijsklasse Venetian is ook wel ok.
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door RiverCola »

Verder heb je nog de Bellagio, Ceasars Palace en Mandalay Bay/The Hotel

Segment daaronder; The Mirage, Treasure Island, MGM Grand, Paris LV, The Palazzo.

Er zijn er npg veel meer maar met deze en degene die 1250 noemt heb je denk ik wel zo'n beetje de bekendste.
En nu; alle websites bekijken totdat je er helemaal dol van wordt en vervolgens kijken op betterbidding.com of er leuke aanbiedingen zijn!
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6828
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Stan.Gobien »

Of één van die splinternieuwe naast het bellagio.
Aspara
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 apr 2005, 19:53
Locatie: Haaltert - België
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Aspara »

Het reisagentschap stelde ons Caesars Palace of Venetian voor. Venetian kwam wel een stuk(je) duurder dan Caesars Palace, maar indien het het prijsverschil waard is, vind ik dat niet zo erg :D
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6828
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Stan.Gobien »

Ik heb enkel beide bezocht en niet overnacht. Maar the venetian zag er toch een stuk klassevoller uit dan Caesars palace.
Gebruikersavatar
1250
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 15 jan 2009, 17:13
Locatie: Fort Collins, CO

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door 1250 »

Ik zou voor The Wynn of Encore gaan, beste kamers van heel Vegas, of het VDara moet nog beter zijn.
Beste uitzicht en kamer is denk ik Bellagio met uitzicht op de fontein.
Ik weet niet hoeveel je terug merkt in The Venetian van het venetië thema in de kamers, over de kamer kwaliteit lees ik niet veel....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Gebruikersavatar
Dikkie
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 mar 2008, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Dikkie »

RiverCola schreef:Verder heb je nog de Bellagio, Ceasars Palace en Mandalay Bay/The Hotel

Segment daaronder; The Mirage, Treasure Island, MGM Grand, Paris LV, The Palazzo.
Volgens mij moet je Ceasars en Palazzo omdraaien. Ik denk dat Palazzo een klasse hoger is dan Ceasars. Al is het alleen al dat Palazzo een 5* is en C. een 4*.
Gebruikersavatar
erwinl
Amerikafan
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jan 2006, 17:13
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door erwinl »

We hebben er al een stapeltje gehad in Vegas. Als je Venetian als klasse wilt hebben we als prima opties gehad: The Hotel, Pallazo en Bellagio. En als je niet speciaal op The Strip wilt zitten, dan is Red Rock Resort geweldig. Prima, maar niet bijzonder was Treasure Island. Zeker niet doen zijn Luxor of Excalibur (vooral die laatste vonden we vreselijk). En als je nog tijd genoeg hebt, eind april gaan we Vdara testen :-)
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
Aspara
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 apr 2005, 19:53
Locatie: Haaltert - België
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Aspara »

Wel, ondertussen is de beslissing gevallen: Venetian is vastgelegd :D
A journey of a thousand miles begins with the first step...
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door RiverCola »

Ik denk dat dat een hele goede keuze is! Heb er zelf niet gelogeerd maar wel rondgelopen. Ik vind dit hotel (dan bedoel ik met name de lobby, gangen en binnentuin) 1 van de mooiste die ik tot dusver heb gezien in LV. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!! Have Fun!
Aspara
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 apr 2005, 19:53
Locatie: Haaltert - België
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Aspara »

RiverCola schreef:Ik denk dat dat een hele goede keuze is! Heb er zelf niet gelogeerd maar wel rondgelopen. Ik vind dit hotel (dan bedoel ik met name de lobby, gangen en binnentuin) 1 van de mooiste die ik tot dusver heb gezien in LV. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!! Have Fun!
Thanks :)

Ik laat zeker weten hoe het geweest is.
A journey of a thousand miles begins with the first step...
marcel47
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jan 2010, 19:12

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door marcel47 »

Vreemd dat bij alle hotels Planet Hollywood niet wordt genoemd. Afgelopen jaar hebben wij daar tot volle tevredenheid 4 nachten gelogeerd. Mooie accomodatie en prima ligging om Las Vegas te kunnen bekijken. Zou hier zo weer boeken. Via Yeego.com kun je vaak hotels boeken tegen goedkopere tarieven !!! Hebben wij vorig jaar ook gedaan in met name de grote steden: SF, LA en LV
Laatst gewijzigd door marcel47 op 24 jan 2010, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RiverCola
Amerika-expert
Berichten: 6344
Lid geworden op: 16 nov 2007, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Rotterdam

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door RiverCola »

Gek , ik dacht nog aan dit hotel toen ik hierboven dat lijstje neerzette.....ik wist dat ik er 1 vergat en zag ook zo de website voor me maar kon gewoon niet op de naam komen. Ik had ook even snel google-maps er bij genomen (ingezoomd op de strip) en daar zag ik 'm er ook niet bij staan. Ik denk dat dit hotel, ondanks de goede reviews die het altijd krijgt, toch een beetje een imago-probleem heeft.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6828
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Stan.Gobien »

New York, New York was je ook vergeten. Prima hotel hoor, klein zwembad dat wel. Ik vind qua locatie Bellagio en Planet Hollywood meest ideaal. En dus ook die nieuwe die ze naast Bellagio gebouwd hebben.
Ingridh007
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jan 2010, 22:32
Locatie: Eindhoven

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Ingridh007 »

Ik wilde even zeggen dat ik ontzettend jaloers op jullie ben. Wij wilden ook graag naar de Venetian maar het was voor ons te prijzig.
Via hotwire hebben we nu 2 nachten geboekt in het net geopende http://www.phtowers.com/.
Joeyke
Amerika-ontdekker
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jan 2008, 18:11

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Joeyke »

wij hebben daar 2 jaar geleden geslapen 8)
toen was het wel in volle restauratie-fase en we sliepen nog de eerste dacht in een oud alladin-gedeelte (dat was het hotel vroeger). Het was afgeleefd en het stonk er naar de siraretten en ik heb van mijn oren gemaakt en voor de 2e nacht kregen we een upgrade in een hypernieuwe ph-kamer!!! De max!!!!

Goed hotel en je zit heel centraal
en de brunch beneden is mjammiieeeee :wink:

ga zeker naar de show in treasure island en ga lekkere vis eten in het MGM
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3080
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Katja »

Heel veel plezier vast.
Wij hebben twee jaar geleden in The Venetian overnacht en waren heel erg tevreden, vooral de badkamer vond ik echt een droom. Hoewel, eigenlijk was alles wel heel erg prettig. Bed was ook geweldig.
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Las Vegas: Welk hotel kiezen?

Bericht door Iris_1982 »

Ingridh007 schreef:Ik wilde even zeggen dat ik ontzettend jaloers op jullie ben. Wij wilden ook graag naar de Venetian maar het was voor ons te prijzig.
Via hotwire hebben we nu 2 nachten geboekt in het net geopende http://www.phtowers.com/.
Krijg je ook die mailings van het Venetian e.d.?
Ik heb de laatste tijd meerdere malen mailings gehad met kamers voor 119 dollar of suites voor 129.
Weet natuurlijk niet wat voor jullie te duur is, maar voor het Venetian is dat een erg goede deal
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer