Afgelopen weken tig reisverslagen doorgespit en Google Maps uitgebreid geraadpleegd. Resultaat: een voorlopig reisschema is geboren! Voor ik overga tot het boeken van hotels en lodges wil ik dit reisschema hier nog even toetsen. Hier komt ie:
Dag 1: Düsseldorf - Los Angeles
Dag 2: Los Angeles
Dag 3: Los Angeles
Dag 4: Los Angeles - Kingman
Dag 5: Kingman - Grand Canyon
Dag 6: Grand Canyon - Monument Valley
Dag 7: Monument Valley - Page - Bryce Canyon
Dag 8: Bryce Canyon - Zion NP
Dag 9: Zion NP - Las Vegas
Dag 10: Las Vegas - Bakersfield
Dag 11: Bakersfield - Sequoia NP
Dag 12: Sequoia NP - Yosemite
Dag 13: Yosemite
Dag 14: Yosemite - San Francisco
Dag 15: San Francisco
Dag 16: San Francisco - Pismo Beach
Dag 17: Pismo Beach - Los Angeles
Dag 18: Los Angeles - Düsseldorf
Dit is een eerste opzet, alle tips en suggesties zijn welkom. Omdat we begin juni in Yosemite zijn, durf ik het er met mijn reisschema niet op te wagen om de Tioga Pass "in te bouwen". Daarom ervoor gekozen om onder langs te gaan en Sequoia mee te pikken, las hier vele goede verhalen over. Voorlopig heb ik Death Valley geschrapt, omdat dit ons het minst mooi leek. Verder heb ik vanuit LA ervoor gekozen om te overnachten in Kingman, er van uit gaande dat een rit van LA naar de Grand Canyon niet echt do-able is. Mocht dit wel zo zijn, dan hoor ik het graag!
Ik heb dus al heel wat reisverslagen gelezen, maar de hulp hier kan zeker geen kwaad! Op het Floridaforum heeft het me vorig jaar in ieder geval goed geholpen, ik hoop dat het hier ook zo zal zijn! In ieder geval alvast bedankt voor alle hulp!