Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Page, autoverhuur high clearance? -> cottonwood canyon rd
Page, autoverhuur high clearance? -> cottonwood canyon rd
Beste,
We willen tijdens onze reis de cottonwood canyon road doen (yellow rock) en de weahwap hoodoos, ten noorden van Page. Omdat dit de enige dirt roads zijn die we willen doen, hadden we graag een SUV (high clearance) gehuurd in Page, bv voor een dagje, onze verblijfplaats.
Heeft er iemand een idee waar ik dat kan doen?
In de luchthaven van Page worden volgens mij enkel "gewone" auto's verhuurd.
Andere oplossingen zijn uiteraard ook welkom,
groetjes
Hans
We willen tijdens onze reis de cottonwood canyon road doen (yellow rock) en de weahwap hoodoos, ten noorden van Page. Omdat dit de enige dirt roads zijn die we willen doen, hadden we graag een SUV (high clearance) gehuurd in Page, bv voor een dagje, onze verblijfplaats.
Heeft er iemand een idee waar ik dat kan doen?
In de luchthaven van Page worden volgens mij enkel "gewone" auto's verhuurd.
Andere oplossingen zijn uiteraard ook welkom,
groetjes
Hans
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Page, autoverhuur high clearance? -> cottonwood canyon rd
Bij de 'gewone' autoverhuurbedrijven zal je wellicht wel 4x4 auto's vinden, maar dan nog mag je er officieel niet mee op dirt roads rijden.
Veel mensen kennen de speciale Jeepverhuurbedrijven wel, zoals die bijvoorbeeld in Moab te vinden zijn. Wij hebben zelf al drie keer enkele dagen een Jeep gehuurd (wij reizen altijd per camper). Het is wat duurder, maar je mag er wel officieel mee off-road. Let wel op, vaak zit er een behoorlijk eigen risico aan vast.
Voor Page vond ik o.a. deze verhuurders:
http://www.ccadventures.net/
Zij geven aan dat een autoverzekering verplicht is. Amerikanen hebben een persoonlijke verzekering die voor elke auto bruikbaar is. Ik zou even bellen of mailen of het ook mogelijk is bij hen een verzekering af te sluiten bij de huur van de Jeep.
Veel mensen kennen de speciale Jeepverhuurbedrijven wel, zoals die bijvoorbeeld in Moab te vinden zijn. Wij hebben zelf al drie keer enkele dagen een Jeep gehuurd (wij reizen altijd per camper). Het is wat duurder, maar je mag er wel officieel mee off-road. Let wel op, vaak zit er een behoorlijk eigen risico aan vast.
Voor Page vond ik o.a. deze verhuurders:
http://www.ccadventures.net/
Zij geven aan dat een autoverzekering verplicht is. Amerikanen hebben een persoonlijke verzekering die voor elke auto bruikbaar is. Ik zou even bellen of mailen of het ook mogelijk is bij hen een verzekering af te sluiten bij de huur van de Jeep.
Hartelijk bedankt, zoiets zocht ik.
Mocht je er nog kennen in de buurt van Page/Kanab/Big Water, laat je t maar horen.
Groetjes,
hans
Mocht je er nog kennen in de buurt van Page/Kanab/Big Water, laat je t maar horen.
Groetjes,
hans
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou eens contact op kunnen nemen met de eigenaars van de RV Corral in Kanab. Deze Nederlandse campingeigenaren zijn helemaal gek van trails rijden en weten wellicht wel iets voor je.
In Torrey kan je bij Thousand Lakes RV Park zowel cabins als 4x4 auto's huren. Misschien kan je daar ook eens informeren, al zijn jullie geen camperreizigers.
Googlen op 'Jeep Rental' wil ook helpen
In Torrey kan je bij Thousand Lakes RV Park zowel cabins als 4x4 auto's huren. Misschien kan je daar ook eens informeren, al zijn jullie geen camperreizigers.
Googlen op 'Jeep Rental' wil ook helpen

Ik heb me al zot gegoogled. "Car rental" lukt, maar de combinatie met "page" is dodelijk voor websites 
Mercikes. Ik zoek voort.
Groetjes

Mercikes. Ik zoek voort.
Groetjes
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, Page is inderdaad wel een naar woord op Internet
Misschien 'Lake Powell'?

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Als je Car Rental Page Arizona intoetst lukt het prima.
Marjon
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht