Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Anthony Chabot Regional Park

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
christa
Amerika-ontdekker

Anthony Chabot Regional Park

Bericht door christa »

Hallo Forumlezers,
Donderdag 13 mei komen wij vanuit Yosemite naar SF.
Op zaterdag 15 mei vliegen wij vroeg terug naar Nederland.
Wij hebben een camper van Cruise America en zoeken dus een camping in SF niet te ver van het verhuurstation zodat wij die ´s morgens optijd kunnen inleveren en niet in een ochtendspits-file vast komen te zitten.
Nu twijfelen wij tussen Marin Park en de camping in Anthony Chabot Regional Park. Wij willen natuurlijk vrijdag 14 mei SF verkennen en dat lijkt ons het handigste met het openbaar vervoer.
Welke camping heeft jullie voorkeur?

Groet, Christa
christa
Amerika-ontdekker

Re: Anthony Chabot Regional Park

Bericht door christa »

Is er niemand die hier antwoord op kan geven?
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik beide campings al wel eens bekeken heb, maar er niet terecht ben gekomen. Ik ken de streek ook niet goed genoeg om je te kunnen vertellen waar je files kunt verwachten.

Wij hebben al verschillende keren in San Francisco een camper opgehaald, maar Road Bear zit aan de zuidkant en dan kom je het handigst vanaf Gilroy of San José. Voor Cruise America weet ik het niet.
klaasv
Amerika-newbie

Bericht door klaasv »

Hoi Christa,

wij hadden vorige week dezelfde situatie en wisten niet goed of er RV parks in de buurt van Cruise America zijn. We hebben een (mooie) camping genomen in de buurt van Livermore (Del Valle regional park vlgs mij). Dat is nog +/- 30 mijl van Oakland (Cruise America SF) en dat reden we in de ochtend om 9u in een klein uur. Bij CA ging alles supervlot en rond 11u waren we in ons hotel in Fishermans Wharf.
christa
Amerika-ontdekker

Bericht door christa »

Dank je voor je reactie.
Is het mogelijk om vanaf de camping met het openbaar vervoer naar SF te gaan om de stad te verkennen of is dat teveel gedoe.
Groet, Christa
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Del Valle ligt nogal een eind vanaf San Francisco én van de bewoonde wereld (als ik het me goed herinner uit 2002). Als je makkelijk in de stad wilt komen, zou ik kiezen voor Marin Park.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Vanuit Larkspur - Marin Park, kun je met de ferry gemakkelijk de stad bereiken, een mooie tocht, met fraaie skyline; en ook kun je vrij gemakkellijk Cruise Amerika in Oakland bereiken. De brug over en een laatste blik op SF.
Vond het nu niet bepaald de mooiste camping van de vakantie, maar je moet keuzes maken. En het was wel netjes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer