Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Super 8 motel Sedona

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Super 8 motel Sedona

Bericht door gleuknie »

Hoi allemaal,

Zoals velen wel weten, zijn wij 24 dagen naar de U.S.A. geweest en hebben wij overnacht in L.A., Pismo Beach, S.F., Mariposa, Bridgeport, Stovepipe Wells, Las Vegas, Bryce Canyon, Page, Sedona, Scottsdale, Palm Springs, San Diego en weer in L.A.

Ons mooiste hotel vonden wij de Super 8 motel in Sedona, dus vandaar dat ik deze graag aan iedereen aan wil raden. De kamers zijn schoon en er we hadden er het grootste bed van onze vakantie. De mensen waren van alle plaatsen ook het vriendelijkst in Sedona, dus ons zien ze er zeker weer :D Zijn er al meer mensen in de Super 8 in Sedona geweest?
Bijlagen
Mijn vriendin op ons grootste bed van de vakantie :D
Mijn vriendin op ons grootste bed van de vakantie :D
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Super 8 motel Sedona

Bericht door GJ »

Wij hebben daar in september 2006 ook geslapen. Ook wij vonden het een prima motel, waarschijnlijk gaan we er volgend jaar weer overnachten, maar op zich stak het er voor ons niet met kop en schouders bovenuit. Trouwens wel behulpzaam personeel inderdaad, we hebben de man achter de balie om informatie gevraagd en hij hielp ons heel goed, geen idee meer waar het over ging maar ik weet nog wel dat hij heel vriendelijk was.
stefannelies
Amerika-ontdekker

Bericht door stefannelies »

Ik ben dan wel niet in Sedona geweest maar ben wel fan van de Super 8 keten.
Wij hebben o.a. in Monterey en in Page in een Super 8 gezeten.
Prima keuze volgens ons.
Sel
Amerikafan

Bericht door Sel »

Bedankt voor de tip!!
wij willen ook in Sedona overnachten!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik ken het motel in sedona niet maar wij hebben al heel vaak in een Super 8 overnacht en ik vind ze altijd prima.

Marjon
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik heb daar in 2004 of 2005 overnacht, maar toen waren ze de boel aan het verbouwen, en was het dus een puinhoop.
Prettig dat jullie daar nu van profiteren..... :mrgreen:
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Wij hebben er ook gelogeerd en wel in mei 2009.
Vonden het een prima hotel met een perfecte ligging.
Mochten we ooit nog een keer naar Sedona gaan (I hope so!) dan logeren we zeker weer hier.

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
yblokdijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door yblokdijk »

heb er in augustus 2007 geslapen , was een redelijk hotel maar kan nou niet zeggen dat het zo'n super hotel was. ben nu ook weer in de states en heb alles via priceline geboekt en alle hotels tot nu toe waren veeel beter dan het super 8 van Sedona en ook veel goedkoper.
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Wij zaten in 2008 in de Super 8 in Camp Verde. Vlakbij Sedona. Scheelde fors in de overnachtingsprijs en was, vooropgesteld dat je het slechts als een slaapplaats beschouwt, een prima tent.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die hetzelfde hebben ervaren met de Super 8 Motel in Sedona.
Wij gaan er in 2011 ook zeker weer naar toe en misschien dan wel naar meer Super 8's, omdat ik daar ook positieve dingen over lees :D
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
braveman
Amerikafan

Bericht door braveman »

Ook ik ben een grote Super 8 fan. Het zijn erg prettige motels die alles hebben wat je nodig hebt tijdens de reis. De prijzen zijn ook zeer redelijk. Samen met Best Western is het mijn favoriete keten. Jaren geleden overnachtten we vaak in Motel 6. Op zich prima motels, maar naarmate je ouder wordt (ahum) ga je toch iets meer luxe eisen ;)
Georgia on my mind........
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Hier nog een Super 8 fan. Grote schone kamers voor een leuke prijs.
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Nou, dat kan nogal variëren hoor. De super 8 die we dit jaar in Provo hadden was tamelijk vervallen, we hadden een nogal kleine kamer die niet bepaald schoon was.
In Alamosa daarentegen hadden we een gigantische kamer met 2 kingsize bedden, magnetron, koelkast. Ruime badkamer.
Je moet een beetje mazzelen.

In beiden hebben we overigens uitstekend geslapen, en daar gaat het uiteindelijk toch om.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer