Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

las vegas shows

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
phil11
Amerika-newbie

las vegas shows

Bericht door phil11 »

Hoi, nog vier weekjes te gaan, ik zou graag naar de volgende shows gaan kijken in mgm grand,
KA van cirque de soleil en david copperfield, heeft er iemand al ervaring mee?? Vooral tussen de show van copperfield en chris angel believe show in de luxor heb ik lang getwijfeld.
Nu voor tickets zou ik deze besteld hebben op volgende site
http://www.vegas.com/shows/
Weet er iemand een goedkopere site, of is het beter te wachten en de tickets in vegas zelf te kopen of zijn deze dan wss al snel uitverkocht?
Kira
Amerika-ontdekker

Re: las vegas shows

Bericht door Kira »

Op de dag zelf kun je heel goedkoop kaartjes krijgen. Wij hebben toen kaartjes gekocht voor The Phantom Las Vegas Spectacular met veel korting. Op de Strip stond een kraam (soort klein bushokje waar vaak een rij voor staat ;)) met op beeldschermen de voorstellingen die er zijn en de prijs ervan. En dat is vaak vele malen goedkoper!

Wij konden toen een compleet arrangement met diner voor nog flink minder dan een kaartje los via internet. (Hans Klok trad toen ook op, konden we voor nog niet eens de helft van de reguliere prijs ook nog naar toe). Je loopt natuurlijk wel enig risico met betrekking tot beschikbaarheid... Maar daar zou ik me persoonlijk eigenlijk niet zo druk om maken. Volgens mij zijn dit shows die al een tijdje draaien.
2005: Rondreis LA-SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-GC-Sedona-Phoenix-LA
2007: LV-Phoenix
2008: LV-Zion-Bryce-Page-Antelope-GC-Sedona-LV
2009: *Honeymoon* LA-Monterey-SF-Humboldt Redwoods-Sacramento-Yosemite-LA
Sunnygoeswest
Amerikafan

Bericht door Sunnygoeswest »

Ik zou zeker voor KA de kaarten van te voren reserveren. We zijn vorige week geweest en hadden kaarten via internet geboekt maar de zaal was helemaal vol. Het geeft toch een zekere mate van rust als je de kaarten al lekker in de pocket hebt en voor een mooie prijs (smartervegas.com) al gereserveerd hebt.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Wij zijn in 2004 naar Copperfield geweest en hebben via ticketmaster geboekt. Ook hier zat de zaal helemaal vol. Supershow ondanks dat we pas een jaar daarvoor in Rotterdam waren geweest was het net weer iets anders. Entree volledig waard.

Nu gaan we in oktober weer naar Vegas (maar dan ga ik met m'n dochter) en die wilde ik verrassen met kaartjes voor KA. Nu was er op smartervegas een mooie aanbieding, het 2e kaartje voor $ 25. Dus dat maar meteen gedaan. Moet je toch daar maar even kijken, misschien is de aanbieding er nog.

Als ik jou was zou ik voor de grotere shows van tevoren boeken.
Groetjes, Nel
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Als je persé naar een bepaalde show wilt, dan zou ik gewoon van te voren boeken, de grote shows zijn meestal elke avond uitverkocht, mede door alle aanbiedingen welke er op dit moment via internet te boeken zijn, als het je niet uitmaakt naar welke show je wilt, dan kun je eventueel pas ter plaatse gaan kijken bij bv. Tix4tonight, maar dan moet je genoegen nemen met wat er die dag beschikbaar is, en goedkoper dan op dit moment via een aanbieding (bv. smartervegas.com) is het ook niet.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik zeg: als je naar Cirque du Soleil gaat, ga dan naar O in het Bellagio
Ik heb nog nooit zoiets ongelooflijk moois gezien, Had al wel eerder shows van Cirque gezien maar deze overtrof echt alles ivm het grote waterbasin dat in het theater is opgebouwd en dat continu van diepte en vorm veranderd.
Ik kan m je echt van harte aanbevelen. Wij hadden balcony seats en ik voind het prima, we hadden mooi overzicht en konden ook mooi onder water kijken omdat we van bovenaf in het basin keken. Als je de trailer nog wilt zien: http://www.cirquedusoleil.com/CirqueDuS ... -Las-Vegas.

PS. wij hadden pas om 4 uur 's middags besloten dat we naar O wilden
De kaartkeuze was beperkt en het was vrijwel uitverkocht. Als je idd nu al weet dat je bijv,. naar O wilt, dan zou ik boeken of in ieder geval een paar dagen voor aankomst in Vegas al boeken. Last minute lukt op zich nog wel vaak, maar je weet het nooit zeker
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Wij dachten om ginder naar een show van Cher te gaan .
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat zal niet gaan Gerd, in de periode dat jullie er zijn zit Bette Midler in het Colosseum, Cher is er pas weer vanaf 19 september.
Maar Bette Midler is natuurlijk veel leuker. :wink:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Bette lijkt me ook leuker dan Cher.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht