Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zion Watchman Campground - douchen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Leonie_m
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Zion Watchman Campground - douchen

Bericht door Leonie_m »

Hi Allen,

dit jaar gaan we ook weer naar Zion NP en staan we weer met ons tentje op de Watchman Campground. Vorig jaar hadden we gelezen (volgens mij op het park zelf) dat je ergens in Springdale zou kunnen douchen, aangezien er op de campground geen douche aanwezig is. Wij hebben het helaas niet kunnen vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand waar het mogelijk is om in Springdale te douchen?

Bedankt alvast!

Groet,

Leonie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Zion Watchman Campground - douchen

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Leonie,

Zion Canyon Campground heeft public showers volgens mijn Lonely Planet. En ook een coin laundry, en nog wat handige faciliteiten.

Marianne
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Zion Watchman Campground - douchen

Bericht door Rob »

En anders even zwemmen in de Virgin River, die loopt langs Watchman campground :D
Als je geen gast bent op Zion Canyon campground moet je wel betalen voor de douche dacht ik maar dat is hooguit een paar kwartjes.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer