Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
las vegas shows
las vegas shows
Als ik op vegas.com kijk zie ik alle shows in Vegas.
Welke raden jullie aan? Ik zie bijv. Disney's Lion King, Tom Jones, Bette Middler, en nog veel meer.
Wat is aan te raden voor een avondje vermaak?
Welke raden jullie aan? Ik zie bijv. Disney's Lion King, Tom Jones, Bette Middler, en nog veel meer.
Wat is aan te raden voor een avondje vermaak?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: las vegas shows
Ik ben zelf een groot fan van Cirque de Soleil, prachtige shows! Ze hebben verschillende shows in Las Vegas, met allemaal een ander programma en een ander tintje. Wij hebben Mystere gezien, maar O staat ook nog heel hoog op mijn verlanglijstje. Verder kun je er ook nog Ka zien en volgens mij nog een andere waar me nu de naam van ontschiet.
Cirque de Soleil staat wel garant voor een avondje "ooooh" en "aaaah". Prachtige show, mooie aankleding, fantastisch thema en wereldartiesten!
Cirque de Soleil staat wel garant voor een avondje "ooooh" en "aaaah". Prachtige show, mooie aankleding, fantastisch thema en wereldartiesten!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Ook ik vind de shows van C.du S. erg mooi.
Heb nu O, Mystere, en Ka gezien. Ka vonden wij iets minder spectaculair dan O en Mystere.
Het is echt een belevenis!
Heb nu O, Mystere, en Ka gezien. Ka vonden wij iets minder spectaculair dan O en Mystere.
Het is echt een belevenis!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
wij hebben voor onze trip kaartjes voor Le Reve besteld. Dat is in The Wynn.
-
- Amerika-ontdekker
Wij zijn vorige week naar le reve geweest. Was super en ticketten kunnen komen aan verminderde prijs.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Is het slim om kaartjes pas daar te scoren, voor eventueel minder geld? Of gewoon van te voren te bestellen?
Wat is de ervaring van jullie. Ik heb het dan over Cirque du Soleil.
Wat is de ervaring van jullie. Ik heb het dan over Cirque du Soleil.
ik sluit me aan bij jouw vraag!
Wij zijn in Juni naar Ka geweest, prachtige show vonden wij het.
Kaartjes hier gekocht via Smartervegas, hadden 50% korting en konden ook nog plaatsen 1e rang uitzoeken. Als je goede aanbieding hier al via internet vind zou ik hier boeken.In Vegas kregen we ook korting, alleen niet zo veel en konden geen 1e rangs plaatsen uitzoeken.
Kaartjes hier gekocht via Smartervegas, hadden 50% korting en konden ook nog plaatsen 1e rang uitzoeken. Als je goede aanbieding hier al via internet vind zou ik hier boeken.In Vegas kregen we ook korting, alleen niet zo veel en konden geen 1e rangs plaatsen uitzoeken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
bette midler is echt toppie...humor\vegas show\echt een beetje van alles....ik was geen fan van haar maar heb toch echt even de cd gelijk aangeschaft na de show....
wij willen dit keer naar The Lion King...Is dit een aanrader?
Voor kaartjes kun je het beste op dezelfde dag gaan, heb je vaak 2 voor de prijs van 1 e.d.
Kan dus best wat schelen in prijs, dit hebben wij de vorige keer ook gedaan.
Voor kaartjes kun je het beste op dezelfde dag gaan, heb je vaak 2 voor de prijs van 1 e.d.
Kan dus best wat schelen in prijs, dit hebben wij de vorige keer ook gedaan.
Hoi hoi,
Als je op de dag zelf besluit wat je wilt zien is tix4tonight een leuke optie! http://www.tix4tonight.com/
Je kunt dan tegen hoge kortingen kaartjes voor diezelfde avond kopen. Wel even geduld want er staat altijd een rij.
Kantoortjes: kijk maar op de site bij locations, daar staan ze allemaal!
Groetjes,
Manon
Als je op de dag zelf besluit wat je wilt zien is tix4tonight een leuke optie! http://www.tix4tonight.com/
Je kunt dan tegen hoge kortingen kaartjes voor diezelfde avond kopen. Wel even geduld want er staat altijd een rij.
Kantoortjes: kijk maar op de site bij locations, daar staan ze allemaal!
Groetjes,
Manon
Cirque du Soleil - Le Rêve was fantastisch, echt wow!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Le Rêve is volgens mij een show van het Wynn, niet van Cirque du Soleil (al zijn er daarvan wel meerdere in Las Vegas) 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Oh, nou nog steeds geweldig 

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De show is ontworpen door Steve Wynn en Franco Dragone, Dragone heeft van 1985 tot 1998 als regiseur gewerkt bij Cirque du Soleil, en heeft oa. Mystere en "O" geregiseerd, in 1999 heeft hij Cirque du Soliel verlaten om voor zichzelf te beginnen, daarna heeft hij oa. A New Day voor Celine Dion en Le Reve geschreven en geregiseerd.
Thnx
Harrypedia 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zal het maar als compliment beschouwen. 

Tuurlijk, was ook zo bedoeld 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2659 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties