Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Onze route en planning eindelijk (bijna klaar).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jurgdebruijn
Amerika-ontdekker

Onze route en planning eindelijk (bijna klaar).

Bericht door jurgdebruijn »

Dit gaat um dan toch worden denk ik:

http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&h ... 74c4f6&z=7

4 nachten chicago (staan hier niet bij, maar vereiste omdat mijn vriendin daar moet zijn voor haar werk)

3 nachten San Francisco
2 nachten Yosemite NP
1 nacht Sequoia NP
1 nacht Death Valley
3 nachten Las Vegas
2 nachten Bryce (of Zion, maar daar wacht ik nog even op advies van jullie over)
1 nacht Monument Valley (is 1 nacht genoeg?)
2 nachten Grand Canyon
3 nachten Los Angeles (of iig in de buurt, waarschijnlijk een rustiger plaatsje erbuiten zoals Santa Monica)

Nou, wat vinden jullie ervan. Is het wat? Doe ik wat verkeerd? Advies over ergens te lang te kort of helemaal niet heen gaan? Mis ik echt nog iets onderweg?

Ook zou ik graag weten wat ik onderweg op de route echt niet moet missen. Heb 2-3 best lange stukken ertussen, maar misschien is daar "op reis erheen" echt iets waar ik MOET stoppen?

Is LA echt een must om te zien, of zouden jullie overwegen MOAB e.o. erin te plaatsen en dan vanaf phoenix terug te vliegen, LA compleet vergeten?

Thanks maar weer!
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Onze route en planning eindelijk (bijna klaar).

Bericht door Yeehaw »

Sequoia NP naar Death Valley NP (Furnace Creek)is wel een heel eind rijden. Reken op zo'n 7 uur met een stop onderweg.
LA of niet moet je zelf beslissen maar ik denk wel dat terugvliegen van Phoenix een goede optie is.
Dan krijg je bv dit:
1. Las Vegas naar Zion. Misschien langs Lake Mead en Valley of Fire SP.
2. Zion
3. Zion naar Bryce, stay Bryce.
4. Bryce naar Page. Bezoek Page.
5. Page naar Monument Valley. Verblijf MV
6. Monument valley-Grand canyon NP south rim
7. GCNP
8. GCNP naar Sedona. Bezoek Sedona
9. Sedona naar Phoenix, vertrek van Phx.
Wel zo rustig denk ik.
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer