Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Keuze tussen Page, Zion en Bryce
Keuze tussen Page, Zion en Bryce
Hoi allemaal,
Zouden jullie mij met nog één laatste keuze kunnen helpen?
Ik heb vijf nachten te verdelen over Page, Zion en Bryce, in welke van de twee plaatsen zouden jullie twee nachten blijven en in welke één. Jullie zouden me een heel groot plezier doen als jullie mij hierover advies zouden willen geven.
Groetjes Marieke
Zouden jullie mij met nog één laatste keuze kunnen helpen?
Ik heb vijf nachten te verdelen over Page, Zion en Bryce, in welke van de twee plaatsen zouden jullie twee nachten blijven en in welke één. Jullie zouden me een heel groot plezier doen als jullie mij hierover advies zouden willen geven.
Groetjes Marieke
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Keuze tussen Page, Zion en Bryce
Zonder twijfel zou ik één nacht Bryce doen en de andere twee nachten.
Groetjes,
Carine
Carine
Ik zou 1 nacht Page doen en bij Bryce en Zion 2 nachten. Vooral Zion vonden wij de moeite waard. Page vonden wij niet zo leuk.
-
- Amerikakenner
Twee in Page en Zion, een in Bryce. Of 3 in Page... 

Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Daar ben ik het mee eens.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Page 2 nachten.
Als je een grote wandeltocht wilt maken, dan zou ik voor Bryce kiezen en daar twee nachten blijven.
Ben je niet zo'n wandelaar dan is één nacht daar genoeg en zou ik ook voor Zion gaan met die extra nacht.
Have Fun
Bert
Als je een grote wandeltocht wilt maken, dan zou ik voor Bryce kiezen en daar twee nachten blijven.
Ben je niet zo'n wandelaar dan is één nacht daar genoeg en zou ik ook voor Zion gaan met die extra nacht.
Have Fun
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Bryce: 2
Zion: 1 (vonden wij 'niets')
Page: 1 of 2
Zion: 1 (vonden wij 'niets')
Page: 1 of 2
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moeilijk, vooral afhankelijk van wat je wilt doen.
Als je grote wandelingen wilt maken, zal de verdeling anders zijn dan voor iemand die alleen met de auto de view points doet.
Als je grote wandelingen wilt maken, zal de verdeling anders zijn dan voor iemand die alleen met de auto de view points doet.
Hartstikke bedankt voor alle snelle reacties! Wij vinden het leuker om grote wandelingen te maken dan om alles per auto te doen. Verandert dit iets aan jullie mening?
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nee
In Zion heb je veel meer keus aan wandelingen. Het is dan fijn om daar één volle dag te hebben. Springdale is een leuke plaats om te overnachten.
In Bryce vond ik de Queens Garden Trail erg leuk om te lopen. Dat zou je 's ochtends kunnen doen (zie ons reisverslag, 15 juni http://www.rschotanus.com/liveverslag2009.htm)

In Zion heb je veel meer keus aan wandelingen. Het is dan fijn om daar één volle dag te hebben. Springdale is een leuke plaats om te overnachten.
In Bryce vond ik de Queens Garden Trail erg leuk om te lopen. Dat zou je 's ochtends kunnen doen (zie ons reisverslag, 15 juni http://www.rschotanus.com/liveverslag2009.htm)
Als je voor het wandelen gaat zou ik kiezen voor 2 nachten in Bryce en Zion en 1 dag in Page.
Bryce en Zion hebben prachtige wandelingen.
Bryce en Zion hebben prachtige wandelingen.
-
- Amerika-expert
allo,
hangt er ook een beetje vanaf wanneer je aankomt in vooral Zion : ligt dicht bij Vegas, mits een vroege start ben je al voor de middag in zion en heb je met 1 overnachting toch ruim anderhalve dag ( door bv de volgende dag in de late namiddag naar bryce te vertrekken).
en, zoals al aangegeven, even belangrijk : welke wandelingen ( vooral duur/lengte) wil je doen.
jacques
hangt er ook een beetje vanaf wanneer je aankomt in vooral Zion : ligt dicht bij Vegas, mits een vroege start ben je al voor de middag in zion en heb je met 1 overnachting toch ruim anderhalve dag ( door bv de volgende dag in de late namiddag naar bryce te vertrekken).
en, zoals al aangegeven, even belangrijk : welke wandelingen ( vooral duur/lengte) wil je doen.
jacques
Welke bezienswaardigheden wil je doen in Page? en waar kom je de dag van aankomst vandaan? Als dat laat in de middag is, heb je niet veel tijd en dus heb je 2 nachten nodig.(antelope canyon, Lake Powell, Horse Shoe Bend, Glen Canyon Dam)
Ik denk als je van Page naar Bryce rijd, je deze dag voldoende hebt aan Bryce( ook om te wandelen.
Bryce - Zion is ook niet zo'n lange rit en dus kun je in de ochtend nog van Bryce genieten en kom je in de middag aan in Zion, met 2 overnachtingen heb je de volgende dag nog heerlijk om te wandelen.
Gr. Ingrid
Ik denk als je van Page naar Bryce rijd, je deze dag voldoende hebt aan Bryce( ook om te wandelen.
Bryce - Zion is ook niet zo'n lange rit en dus kun je in de ochtend nog van Bryce genieten en kom je in de middag aan in Zion, met 2 overnachtingen heb je de volgende dag nog heerlijk om te wandelen.
Gr. Ingrid
- buur
- Amerikakenner
Bryce is echt heel mooi en een must-see, maar de heele nationaalpark is dezelfde landschap. In Zion en de omgeving van Page vind jij meer verschillende bezienswardige landschapen. Daarom: 2 overnachtingen in Zion en Page, 1 in Bryce
Groetjes, Thomas.
Ben helemaal met mijn voorganger eens....
Vooral Zion vonden we schitterend. Zijn we vorig jaar geweest en dit jaar weer.
http://www.kipfjensgoesusa.de hier staan de verschillende wandelingen op die we gedaan hebben. Vooral Angel Landings is een aanrader.
als je in Zion wilt overnachten zou ik dit in Springdale doen. Is erg grappig dorpje, waar 's avonds ook nog wat te doen is...
Vooral Zion vonden we schitterend. Zijn we vorig jaar geweest en dit jaar weer.
http://www.kipfjensgoesusa.de hier staan de verschillende wandelingen op die we gedaan hebben. Vooral Angel Landings is een aanrader.
als je in Zion wilt overnachten zou ik dit in Springdale doen. Is erg grappig dorpje, waar 's avonds ook nog wat te doen is...
- martinenelsa
- Amerikafan
In Bryce heb je aan één lange wandeling genoeg. Fairyland Trail is mooi, rustig en niet al te lastig, Peek-a-boo is drukker, iets korter, wel iets mooier omdat je de gehele tijd tussen de hoodoos loopt en met een steile terugtocht (bij Fairyland is die veel korter). Queens Garden en Navajo Loop zou ik alleen doen als je weinig tijd hebt want die zijn enorm druk (en relatief kort). Maar met één dag Bryce zie je gemakkelijk alles (halve dag wandelen, overige tijd voor de viewpoints). Als je meer wilt wandelen, plak je er nog een halve dag aan vast voordat je naar Zion of Page gaat. Dus 1 nacht Bryce is eigenlijk genoeg.
Zion heeft echt prachtige wandelingen, daar kun je wel 2 dagen doorbrengen. Angel Landing, Zion Narrows, Hidden Canyon, Canyon OVerlook en Taylor Creek Trail (in het Kolob gedeelte) zijn de favorieten voor ons.
Bij Page kun je je ook makkelijk 2 dagen vermaken (of 4), maar je moet keuzes maken. Je kunt hier ook Antelope Canyon, Horseshoe Bend en de Paria Rimrocks in één dag doen en dan verder rijden. Vergeet onderweg van Page naar Zion niet om de Badlands achter de Paria Movieset te bekijken! Zijn echt de mooiste die we tot nu toe zijn tegengekomen.
Martin
Zion heeft echt prachtige wandelingen, daar kun je wel 2 dagen doorbrengen. Angel Landing, Zion Narrows, Hidden Canyon, Canyon OVerlook en Taylor Creek Trail (in het Kolob gedeelte) zijn de favorieten voor ons.
Bij Page kun je je ook makkelijk 2 dagen vermaken (of 4), maar je moet keuzes maken. Je kunt hier ook Antelope Canyon, Horseshoe Bend en de Paria Rimrocks in één dag doen en dan verder rijden. Vergeet onderweg van Page naar Zion niet om de Badlands achter de Paria Movieset te bekijken! Zijn echt de mooiste die we tot nu toe zijn tegengekomen.
Martin
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bryce: 1 nacht en Zion en Page: 2 nachten. Ze hebben wij het vorig jaar gedaan.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
-
- Amerika-ontdekker
Wat leuk om al deze verschillende meningen te zien. Wij zijn net terug en ik heb spijt dat we maar 1 volle dag in Zion hadden. Er zijn daar zo veel leuke paden te bewandelen en Springdale is gezellig genoeg. Bryce hadden wij met 1 dag wel gezien, al was het super mooi, rondom Bryce zelf is niet zo veel te doen vonden wij.
Vast veel plezier!
Vast veel plezier!
Bryce: 1
Zion: 2
Page: 2
Maar met 5x Zion (springdale) zou ik me ook prima vermaken. Eén van de mooiste parken
Zion: 2
Page: 2
Maar met 5x Zion (springdale) zou ik me ook prima vermaken. Eén van de mooiste parken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht