Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grote supermarkt Anaheim
Grote supermarkt Anaheim
De eerste dagen van onze reis verblijven we een aantal dagen in Anaheim in de buurt van Disneyland. We willen dan heel graag zo'n hele grote supermarkt bezoeken. Weten jullie naar welke we dan het beste kunnen gaan? Kwartiertje rijden geen probleem.
Reis September 2009
Re: Grote supermarkt Anaheim
hoi
zit er zelf ook in september had het volgende gevonden block at orange en garden walk anaheim dit zijn wel malls weet niet of je dat bedoelde.
anders voor een grote supermarkt moet je ff googelen op wall mart of zo
grtz
zit er zelf ook in september had het volgende gevonden block at orange en garden walk anaheim dit zijn wel malls weet niet of je dat bedoelde.
anders voor een grote supermarkt moet je ff googelen op wall mart of zo
grtz
-
- Amerika-ontdekker
Wat bedoel je juist met een "grote supermarkt"?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan ze opzoeken op Google maps, er zit een Walmart bijvoorbeeld aan La Palma Ave zag ik.
-
- Amerikakenner
Of: http://www.walmart.com/storeLocator/ca_ ... ceName=ALL (de Wal Mart store locator).
Geloof het maar, Wal-Mart is GROOT!

Geloof het maar, Wal-Mart is GROOT!

Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Kwartiertje rijden is peanuts voor Amerikaanse begrippen.maartvos schreef:De eerste dagen van onze reis verblijven we een aantal dagen in Anaheim in de buurt van Disneyland. We willen dan heel graag zo'n hele grote supermarkt bezoeken. Weten jullie naar welke we dan het beste kunnen gaan? Kwartiertje rijden geen probleem.
Ik weet niet wat je groot vindt, maar wij vonden alle supermarkten groot.
Of het nu een Walmart, KMart, Albertson's, Safeway, King Soopers of een Ralphs was.
-
- Amerika-ontdekker
Vlakbij de crystal Cathedral zit een groot winkelcentrum met bioscoop en amerikaanse diner. en allemaal leuke winkeltjes (block at orange)maartvos schreef:De eerste dagen van onze reis verblijven we een aantal dagen in Anaheim in de buurt van Disneyland. We willen dan heel graag zo'n hele grote supermarkt bezoeken. Weten jullie naar welke we dan het beste kunnen gaan? Kwartiertje rijden geen probleem.
Wij zijn ook regelmatig bij Albertons geweest.
Als je bij google maps.
Disneyland, ca invult, en je doet dan routebeschrijving.
Dan kan je Albertons,Anaheim, ca invullen.
Dan krijg je alle albertons in de buurt.
Dit werkt natuurlijk bij alle supermarkten.
Ps in welk hotel zitten jullie, en wanneer gaan jullie..??
groetjes
karin
1991 - New York - Orlando (21 dgn)
2006 - L.A - Las Vegas - L.A (16 dgn)
2009 - Rondreis - L.A - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - S.F - Via Pacific Coast Highway - L.A (24 dgn)
2011 - L.A - Las Vegas (got married on 17-08-2011) - L.A (10 dgn)
2006 - L.A - Las Vegas - L.A (16 dgn)
2009 - Rondreis - L.A - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - S.F - Via Pacific Coast Highway - L.A (24 dgn)
2011 - L.A - Las Vegas (got married on 17-08-2011) - L.A (10 dgn)
-
- Amerika-ontdekker
The Block of Orange (openlucht winkelcentrum) stelt tegenwoordig niet veel meer voor vind ik... alle grote winkelketens die er voorheen waren zijn allemaal vertrokken.
Qua grootwarenhuizen zijn er Albertsons, Vons, Ralphs, Pavillions, Stater Brothers... als je echt belachelijk groot wilt moet je Walmart en vooral Costco of Sam's Club maar een keer bezoeken. Google maps laat je wel weten of er een van deze kort bij je verblijfplaats in Anaheim ligt.
Qua grootwarenhuizen zijn er Albertsons, Vons, Ralphs, Pavillions, Stater Brothers... als je echt belachelijk groot wilt moet je Walmart en vooral Costco of Sam's Club maar een keer bezoeken. Google maps laat je wel weten of er een van deze kort bij je verblijfplaats in Anaheim ligt.
- kangie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Voor de Costco heb je een pasje nodig, die is dus niet voor de "gewone " tourist toegankelijk. 

-
- Amerika-ontdekker
Klopt, sorry, niet bij nagedacht...kangie schreef:Voor de Costco heb je een pasje nodig, die is dus niet voor de "gewone " tourist toegankelijk.
Dank voor jullie reacties!! Ben ooit eens in Florida bij toeval in zo´n grote Walmart terecht gekomen, was behoorlijk onder de indruk en nu ik deze keer met mijn vriend ga, wil ik ook met hem naar zo´n huge supermarkt!! In Anaheim hebben we daar wel tijd voor, aangezien we daar de eerste dagen blijven. Dacht dat jullie misschien wisten welke ik dan het beste kon bezoeken maar ik begrijp nu dat ze allemaal groot zijn...
.
Op de Walmart site heb ik er idd eentje redelijk in de buurt gevonden. Moet gaan lukken!
@ Karin: we gaan begin september 3,5 week rondreizen en beginnen in Anaheim. We slapen de eerste 4 nachten in Residence Inn Anaheim Maingate. We hebben er zooooo veeeel zin in! :dance:

Op de Walmart site heb ik er idd eentje redelijk in de buurt gevonden. Moet gaan lukken!
@ Karin: we gaan begin september 3,5 week rondreizen en beginnen in Anaheim. We slapen de eerste 4 nachten in Residence Inn Anaheim Maingate. We hebben er zooooo veeeel zin in! :dance:
Reis September 2009
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 2552 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-