Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in San Francisco gezocht.
Hotel in San Francisco gezocht.
Hi,
Wij gaan begin augustus een rondreis maken door Zuid-West Amerika en beginnen in SF. We zullen voornamelijk gaan camperen maar voor SF ben ik nog op zoek naar een goed en goedkoop hotel. Wie kan mij helpen?
Wij gaan begin augustus een rondreis maken door Zuid-West Amerika en beginnen in SF. We zullen voornamelijk gaan camperen maar voor SF ben ik nog op zoek naar een goed en goedkoop hotel. Wie kan mij helpen?
Re: Hotel in San Francisco gezocht.
Priceline,
voor +/- $80 een luxe hotel op Fishermanswarf.
voor +/- $80 een luxe hotel op Fishermanswarf.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoekfunctie even benutten, dit onderwerp komt iedere maand terug, en er zijn al heel veel goeie tips gegeven.
Zelf ga ik graag hierheen:
https://www.sftownhousemotel.com/
Goedkoop,gratis parkeren,loopafstand van veel wat je wil zien.
Hoeveel nachten gratis had jij daar nou al gekregen... 

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
ik had the mosser via hotelclub.net
goed en goedkoop
goed en goedkoop
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat ik binnenkort een permanente suite krijg aangeboden....1250 schreef:Hoeveel nachten gratis had jij daar nou al gekregen...

-
- Amerika-ontdekker
Mijn buren zijn daar nog maar net geweest en vonden dit hotel zeker geen aanrader ze zijn zelfs vroeger vertrokken.Smaken kunnen verschillen maar als je alles van je buren hoort,hoeft het voor mij ook niet. Op reis ga je wel voor de rust,allez ik tochPete.Z schreef:Zoekfunctie even benutten, dit onderwerp komt iedere maand terug, en er zijn al heel veel goeie tips gegeven.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
probeer een priceline te regelen. Ik won het Hyatt in Fishermans wharf. Luxe hotel, maar wel 40 dollar voor parking. Maar met de prijs die ik via priceline betaalde en de extra kosten voor parking, kwam het nog goedkoper uit dan eenderd welk ander hotel/motel.
Hans
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik van harte het hotel Villa Florence aanbevelen. Om de hoek bij Union Square, betaalbaar en zeker schoon. Vraag wel om een kamer aan de achterkant, want de straat kan veel lawaai geven.
Voor een langer verblijf, kijk eens naar de Gaylord Suites, een soort van pension waarbij je een eigen keuken tot je beschikking hebt.
Voor een volledige beschrijving en meer hotel aanbevelingen: San Francisco hotels
Veel succes
Voor een langer verblijf, kijk eens naar de Gaylord Suites, een soort van pension waarbij je een eigen keuken tot je beschikking hebt.
Voor een volledige beschrijving en meer hotel aanbevelingen: San Francisco hotels
Veel succes
Vorige week hebben wij 3 nachten geslapen in The Wharff Inn, het is ons erg daar goed bevallen. Het hotel ligt echt vlakbij de Fishermans Wharf en heeft gratis parking.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht