Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

openbaarvervoerspas SF

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
lindagr4
Amerika-ontdekker

openbaarvervoerspas SF

Bericht door lindagr4 »

Hallo allemaal,

wij zijn net terug van onze reis en hebben toen in SF een openbaarvervoerskaart gekocht voor 3 dagen.

op die kaarten moet je altijd een vakje aankruisen op welke datum je het hebt gekocht zodat de chauffeurs weten tot wanneer het geldig is.

nu is het geval dat ze daar nooit om gevraagd hebben en wij dit dus niet gedaan hebben.
Volgensmij zijn de passen dus in 2009 nog te gebruiken, iemand interesse in deze twee kaarten dan hoor ik het graag!

het is erg handig en allemaal erg goed te doen in SF met openbaar vervoer, dit is dus echt een aanrader vonden wij.

Gr Linda...
noreason
Amerika-ontdekker

Re: openbaarvervoerspas SF

Bericht door noreason »

ik ben begin september 2 dagen in SF, dus heb wel interesse. :D
Alleen woon ik wel in België, dit zal wss wel een probleempje zijn.
filmverslag USA2009 (LA - Route 66 - Grand Canyon - Page - Zion - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - SF)
filmverslag USA2010 (Las Vegas Yellowstone - Grand Canyon - Las Vegas) Wachtwoord staat op pagina!
Mosselmaniac
Amerikafan

Bericht door Mosselmaniac »

ik heb je een berichtje gestuurd.
NICO!
Amerika-ontdekker

Bericht door NICO! »

Nog 18 dagen tot SF, dus als ze er nog zijn....... ik woon in de randstad.
Nico

Afbeelding
lindagr4
Amerika-ontdekker

Bericht door lindagr4 »

hallo allemaal,

de pasjes zijn nu net weg. maar iig allemaal veel plezier in SF het is een erg leuke stad.

gr linda...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer