Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren Mono Vista RV-parc in Lee Vining
Reserveren Mono Vista RV-parc in Lee Vining
Hallo, ik probeer al een paar dagen Mono Vista RV parc in Lee Vining te reserveren maar krijg in gesprek toon. Weet iemand of je zo ook kan e-mailen?
Ik bel nu 001 760 647 6401
Alvast veel dank!
Groet, Jacobine
Ik bel nu 001 760 647 6401
Alvast veel dank!
Groet, Jacobine
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: Reserveren Mono Vista RV
Ik vind op deze pagina het volgende emailadres:
monovista at qnet dot com
Waarbij niet het emailadres geschreven is zoals je dat gewend bent, waarschijnlijk om spam te voorkomen. Daarom zal ik het hier ook niet zo schrijven. Uit bovenstaande moet je het wel kunnen afleiden denk ik: at = @, dot = . en dan alles aan elkaar geschreven.
Succes ermee, hopelijk reageren ze wel op de email.
Roland
monovista at qnet dot com
Waarbij niet het emailadres geschreven is zoals je dat gewend bent, waarschijnlijk om spam te voorkomen. Daarom zal ik het hier ook niet zo schrijven. Uit bovenstaande moet je het wel kunnen afleiden denk ik: at = @, dot = . en dan alles aan elkaar geschreven.
Succes ermee, hopelijk reageren ze wel op de email.
Roland
Re: Reserveren Mono Vista RV
Ze reageerden bij mij binnen 48 uur op de mail.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 589 Weergaves
-
Laatste bericht door Hein & Erica
-
- 3 Reacties