Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor LA? En ontmoeting?
Tips voor LA? En ontmoeting?
Ik ben van plan om deze zomer in mijn eentje naar LA te gaan. Ik zou graag wat interessante cursussen volgen, leuke mensen ontmoeten en veel nieuwe ervaringen opdoen. Zijn er mensen die goeie tips hebben voor cursussen en die mij eventueel ook in LA zouden willen ontmoeten?
Ik ben een vrouw en 35 jaar. Ik ben al eens in LA geweest maar nooit alleen.
* Opmerking moderator - Marco:
Het andere bericht in iets andere bewoordingen, maar met dezelfde strekking, heb ik verwijderd conform forumregel 5.
Ik ben een vrouw en 35 jaar. Ik ben al eens in LA geweest maar nooit alleen.
* Opmerking moderator - Marco:
Het andere bericht in iets andere bewoordingen, maar met dezelfde strekking, heb ik verwijderd conform forumregel 5.
Re: Tips voor LA? En ontmoeting?
Hoi ARA,
Hoe lang mag deze periode duren? Welke onderwerpen moet het betreffen? Enz, enz.
Je vraag dateert van Jun 22 en je hebt het over deze zomer, wanneer moet het eea gaan plaatsvinden?
VrGr,
Mark
Wat heb je je hierbij precies voor ogen gesteld? Wil je een reguliere opleiding volgen of een deeltijd opleiding."interessante cursussen volgen"
Hoe lang mag deze periode duren? Welke onderwerpen moet het betreffen? Enz, enz.
Je vraag dateert van Jun 22 en je hebt het over deze zomer, wanneer moet het eea gaan plaatsvinden?
VrGr,
Mark
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 494 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf