O, wauw je hebt ze goed kunnen fotograferen!
Wij waren er een week geleden en hebben ze ook gezien maar konden niet stoppen, we hebben ze bij crane flat gezien.
Er reed een politie auto achter ons en die gebaarde dat we door moesten rijden, had zelfs zijn zwaailicht aan.
Wij hebben er een paar jaar geleden zwarte beren gezien, gewoon langs de weg. Natuurlijk was er direct een file, iedereen moest dit natuurlijk gezien en gefotografeerd hebben. En terecht!
Wauw! En beren gezien en ook nog kunnen fotograferen..hoop dat wij volgende week hetzelfde mogen meemaken!
Totdat we vertrekken ga ik jullie verslag zeker volgen!
Wauw, ik heb jullie reisverslag opgeslagen en begin morgen met lezen.
De foto's zijn prachtig!!!
Over 1 a 2 jaar willen wij weer terug naar the USA en dit willen wij toch ook zien. Jullie verslag zal zeker nuttig zijn voor ons.
Nog heel veel plezier!!!!!!
Gaaf hoor!! Mijn oom en tante zijn drie weken geleden in Yosemite geweest en hebben daar ook beren gezien.
Wij zitten ook nog in Amerika en hoorde net op het nieuws dat het bij de omgeving van Salt Lake - Price echt een plaag aan het worden is. Mensen kunnen daar op sommige plekken niet in tenten camperen.
Wij hebben heel veel beren in Yellowstone gezien.
Nog een fijne vakantie
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.