Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoelaat wordt het donker in de maand juni/juli
Hoelaat wordt het donker in de maand juni/juli
Hallo allemaal,
Volgende week maandag is het zover, dan ga ik 17 dagen een rondreisje maken in zuid-west amerika. We starten in Phoenix en eindigen in Los Angeles.
Nu is mijn vraag ivm mijn reisplanning hoelaat het donker wordt. Ik rijd namelijk liever niet in het donker en bovendien zie je dan minder van de omgeving.
Wie weet dat?
Alvast bedankt.
Gr Tonnie
Volgende week maandag is het zover, dan ga ik 17 dagen een rondreisje maken in zuid-west amerika. We starten in Phoenix en eindigen in Los Angeles.
Nu is mijn vraag ivm mijn reisplanning hoelaat het donker wordt. Ik rijd namelijk liever niet in het donker en bovendien zie je dan minder van de omgeving.
Wie weet dat?
Alvast bedankt.
Gr Tonnie
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hoelaat wordt het donker in de maand juni/juli
Als je het precies wilt weten kun je eens op een site als www.sunrisesunset.com kijken. Reken erop dat het tussen 8 en 9 uur donker wordt. Ik zou trouwens nooit plannen om 's avonds te rijden. Gewoon 's morgens vroeg op pad gaan als je een lange rijdag hebt.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht