Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag zuidwest USA 2009

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Petra
Amerikafan

Reisverslag zuidwest USA 2009

Bericht door Petra »

Na veel uren arbeid... :wink: is ie dan eindelijk klaar, mijn reisverslag van onze zuidwest USA trip!

http://www.everyoneweb.com/kijkmee

Steekwoorden zijn:
Las Vegas
Lake Mead Recreation Area
Grand Canyon (South Rim)
Death Valley
Valley of Fire
Route 66 (Kingman - Oatman)

Het verslag heeft veel foto's.
Wij hebben alles gedaan met Las Vegas als thuisbasis, alleen bij de Grand Canyon heben we ter plekke overnacht.

Ik heb veel gehad aan de verslagen van anderen, misschien heeft iemand ook iets aan die van mij!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reisverslag zuidwest USA 2009

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb net even een paar stukken van je verslag gelezen. Leuk geschreven! Vooral erg leuk om te zien hoe 'nieuwe ogen' Amerika zien, wat voor ons vaak al weer gewoon is na 7 keer Amerika (ok, Albert 6 x) is voor andere toch weer heel bijzonder.

Vooral jullie trouwverhaal en foto vond ik erg leuk!

Ik ga vanavond nog eens rustig lezen.
tonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door tonnie »

Hoi,

Leuke reisblog heb je! Ik zou graag wat van je willen weten...

Ik zag dat je een kamer bij de stratosphere hotel had geboekt. Grappig, want ik ga daar ook heen op 4 en 5 juli. Nu vroeg ik mij af welke kamer je had en of je hier tevreden mee was. Wij hebben een spa suite geboekt.. Zijn de kamers mooi?

Daarnaast wilde ik ook graag weten hoelang het reizen van de stratosphere naar the strip met de monorail lang duurt?

Alvast bedankt he!

gr tonnie
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Wat een leuk verslag hebben jullie zeg! En wat hebben jullie veel moois gezien........
Ik heb er van genoten!
Nog wel even twee vraagjes, waar zit die grote walmart precies en kun je bij de weddingchapels ook gewoon kijken? Onze dochter van 10 vind dit geweldig.

Kun je in Las Vegas ook trouwen als je al getrouwd bent? Ik heb wel eens gehoord dat het niet altijd officieel is? Zou leuk zijn om samen met mijn man nog eens te trouwen waar de kids bij zijn. Heb je dan ook allerlei papieren nodig?

Groeten van Ingrid, die nog 5 weken aan het aftellen is........
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer