Op 25 aug. landen we 's avonds rond 19:00 uur op LAX, na een reis van ongeveer 15 uur. Nu zitten we even te twijfelen, want moeten we een hotel dichtbij het vliegveld nemen want na zo'n lange reis ben je misschien wel een beetje brak of rijden we vanaf het vliegveld meer richting palm springs zodat we 's ochtends vroeg gelijk op de goede weg zitten( namelijk richting joshua tree park) en niet met eventuele files te maken krijgen.
Als je om 7 pm landt ben je nog niet op weg. Immigration, customs, p/u rental car etc neemt al gauw 2 uur extra. Ik zou zo dicht mogelijk bij Lax overnachten en zeker niet naar PS rijden. De volgende morgen ben je vroeg wakker en rijd je tegen het spitsverkeer in.
zoals Yeehaw meldt zeker niet te ver meer rijden. Anaheim bv kan nog best, en , inderdaad, normaal gezien ben je de volgende dag vroeg op post en ben je dan vlug LA uit.
we hebben wel al een leuk hotelletje gevonden in de wijk "Hacienda Hights" een Motel6. Dit zal denk ik een half uurtje vanaf het vliegveld zijn (denk ik). En we zitten dan aan de goede kant van LA voor de trip de volgende dag naar Needles via Joshua Tree.
Of zulen we toch gewoon een airport hotel nemen ?
Waarom zou je meer betalen? Je hebt gelijk, het is al een beetje op weg en volgens de website is het ongeveer 28 miles van Lax. Reken wel op iets langer dan 30 minuten. En print de route goed uit. Je wil niet ergens in de buitenwijken verzeild raken. Of heb je een gps? De a/p hotels worden op de LA forums niet erg aangeraden. Wij hebben eens langs Centure Blv overnacht. Daar werd je niet vrolijk van.....Je zult er trouwens nog van staan te kijken hoe groot the urban sprawl van LA is.
We nemen de Tomtom mee dus dat gaat best goedkomen denk ik, maar die wijk hacienda hights, is dit een goede buurt om te overnachten? En uhh urban sprawls ??? was dat ?
Sorry, deformatie door de vele posts in het Engels. Urban Sprawl is eigenlijk niet goed te vertalen. Stedelijk gebied. Wikipedia zegt het zo: The spreading of a city and its suburbs over rural land at the fringe (rand/overgangsgebied) of an urban area...
Yeehaw
Ik heb van de week 3 nachten geboekt in het Radisson bij LAX. Is op loopafstand zelfs! Geboekt via Hotwire en we betaalden $56 per nacht voor 2 personen (zonder tax).
Kan je zo de vliegtuigen zien landen enz.
Ik zit eigenlijk met hetzelfde 'probleem'. Wij komen 22 augustus ongeveer dezelfde tijd aan op LAX en ik zat te denken aan Cecil Hotel in downtown LA. Voor 2 nachten €83,- incl. tax. Iemand ervaring met dit hotel en/of de reisafstand vanaf LAX?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.