Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping tussen Palm Springs en Sedona
Camping tussen Palm Springs en Sedona
Op dit moment zijn we in Chula Vista bij San Diego. Ik ben bezig met de planning van het volgende deel van
de reis. Heb dit niet van te voren gedaan omdat ik niet wist hoe snel we zouden reizen met 2 kleine kinderen... En we hebben de tijd, nog tot eind juli! Morgen willen we richting Palm Springs, ik denk naar Happy traveller rv park. Daarna
naar Sedona, maar die afstand is voor ons wat te lang. Heeft iemand een tip voor een camping ongeveer midden op de route? We reizen per RV.
de reis. Heb dit niet van te voren gedaan omdat ik niet wist hoe snel we zouden reizen met 2 kleine kinderen... En we hebben de tijd, nog tot eind juli! Morgen willen we richting Palm Springs, ik denk naar Happy traveller rv park. Daarna
naar Sedona, maar die afstand is voor ons wat te lang. Heeft iemand een tip voor een camping ongeveer midden op de route? We reizen per RV.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Camping tussen Palm Springs en Sedona
Misschien is Point of Rocks Campground in Prescott een optie je kan dan de volgende morgen eerst de Granite Dells bekijken die liggen vlak bij deze campground.
Wij hebben er vorig voorjaar gestaan zie http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html dag 23 en 24.
Wij hebben er vorig voorjaar gestaan zie http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html dag 23 en 24.
Re: Camping tussen Palm Springs en Sedona
bedankt voor de tip! We zijn hier inmiddels geweest, is goed bevallen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 1717 Weergaves
-
Laatste bericht door jill1234
-
- 2 Reacties