Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

LA - Mexicaanse wijk

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
B&M
Amerika-ontdekker

LA - Mexicaanse wijk

Bericht door B&M »

We zijn bijna vertrekkensklaar voor onze eerste Amerikareis :dance: :D en ben met de laatste details bezig, vandaar nog even dit vraagje.

We zouden graag in LA naar de Mexicaanse wijk gaan, eventueel voor diner, of is dit niet aan te raden (gevaarlijke wijk?) Ook vind ik niet zoveel terug over deze wijk, o.a. waar deze juist gelegen is, wij verblijven in de orchid suites, en ik heb begrepen dat wij van daaruit sunset blvd naar het oosten moeten volgen?

Tips over een leuk Mexicaans restaurantje zijn ook meer dan welkom :wink:
Afbeelding
Evi&Kenny
Amerika-ontdekker

Re: LA - Mexicaanse wijk

Bericht door Evi&Kenny »

"El Compadre" schijnt een leuk en lekker mexicaans restaurant te zijn.
Dit vind je op 7408 W Sunset Boulevard.

Ik ben er nog nooit geweest, maar heb her en der verschillende goeie dingen hierover gelezen.
heb het alleszins opgenomen in mijn 'roadbook' :)

Kenny
B&M
Amerika-ontdekker

Bericht door B&M »

Bedankt voor de leuke tip! Heb het even opgezocht en ziet er gezellig uit, met lekkere cocktails, njam njam :D

Zit je daar dan eigenlijk al in de Mexicaanse wijk of moet je dan nog verder doorrijden op Sunset blvd?
Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik weet niets van een Mexicaanse wijk in LA, er zullen ongetwijfeld plekken zijn waar meer 'Latino's' bij elkaar wonen, Het enige waar ik aan denk is Downtown waar je veel culturen bij elkaar vind (o.a. geloof ik Koreo-town met markten, restaurantjes en winkeltjes) ook schijnen hier meer Latino's te wonen. En verder denk ik aan het stadje Pasadena, ten noordoosten van LA. Ben er, nog, niet geweest maar schijnt een mooi stadje te zijn met karakteristieke bebouwing (oude huizen en kerken e.d.). Na mijn bezoek, in augustus, kan ik je er misschien meer over vertellen!
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Ik denk dat je Olvera Street bedoelt, erg toeristisch maar leuk om een keer gezien te hebben, o.a. een markt en veel live muziek...
Wij vonden het er in ieder geval erg gezellig en zeker de moeite waard. We waren er niet rond etenstijd en hebben dus ook niet op restaurants gelet.
Link naar google maps.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer