Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shopping mall tussen SF - Yosemite

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Shopping mall tussen SF - Yosemite

Bericht door MichelH »

Weet iemand of er nog een grote shopping mall ligt tussen San Francisco en Yosemite waar je outdoor benodigdheden kunt kopen? We willen gaan hiken in Yosemite maar we moeten nog wel hiking schoenen kopen. Of kun je met gewone Nikes ook wel vooruit in Yosemite? Aangezien we morgen vertrekken richting Yosemite zijn snelle reacties welkom!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Shopping mall tussen SF - Yosemite

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt prima alles op Nikes doen, ik heb pas vorig jaar voor het eerst in Yosemite wandelschoenen gedragen maar ik heb de Mist Trail en de Panorama Trail en andere wandelingen al meerdere keren op Nikes gedaan. Denk er wel aan dat in juni de Mist Trail en misschien ook andere paden glad kunnen zijn, dat zou de belangrijkste reden zijn om iets met profiel te dragen.

Wij hebben vorig jaar in Manteca (op weg van SF naar Yosemite) een AAA kantoor bezocht (voor de gratis kaarten etc) en daar was ook een winkelcentrum. Of er outdoor benodigheden te koop waren weet ik niet.

Marianne
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Kijk eens bij de storelocator van http://www.rei.com, een keten van outdoorzaken die een aantal filialen in en ten oosten van San Francisco hebben. Ik heb van meer mensen gehoord die daar spullen hebben ingeslagen voor hun trips naar de parken.

groetjes,
Christa
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Iwan & Evelien »

Er zit een outlet van The North Face in San Francisco. Deze zaak zit in een buitenwijk, ver van enige andere winkel.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Het is ondertussen alweer even geleden, maar onderweg zijn we langs de mega grote Brass Pro Shop in Monteca gekomen, echt een super grote winkel helemaal gericht op outdoor artikelen. Echt een belevenis op zich, dus als je er langs komt en je hebt nog iets nodig qua outdoor artikelen, dan moet je hier zeker kunnen slagen. We zitten momenteel in Page in het Best Western Lake Powell, heklaas nog maar een paar daagjes te gaan, maar we vermaken ons hier prima. Reisverslag is te zien via de link! Ik hoop dat iemand er wat aan heeft!
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Wat meer info over de 2 genoemde stores :

De REI store in San Francisco:
http://www.rei.com/stores/83

En Bass Pro in Manteca, zie http://www.basspro.com/webapp/wcs/store ... storeID=51
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer