Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips gevraagd voor RV-reis zuidwesten USA.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
banks
Amerika-newbie

Tips gevraagd voor RV-reis zuidwesten USA.

Bericht door banks »

Hi, wij gaan deze zomer met een RV een reis maken door Zuid-West Amerika. Wie heeft leuke tips???

Onze route is:

• Dag 1 (3 augustus): Van LAX naar Pismo Beach -> Is Pismo Beach een leuke plaats?
• Dag 2 (4 augustus): Van Pismo Beach naar San Francisco
• Dag 3 (5 augustus) San Francisco
• Dag 4 (6 augustus) San Francisco
• Dag 5 (7 augustus): Van San Francisco naar Yosemite Park
• Dag 6 (8 augustus): Yosemite Park
• Dag 7 (9 augustus): Van Yosemite Park naar Bishop -> of een leuke plaats in de buurt???
• Dag 8 (10 augustus): Van Bishop naar Las Vegas
• Dag 9 (11 augustus) Las Vegas
• Dag 10 (12 augustus): Las Vegas naar Bryce Canyon
• Dag 11 (13 augustus): Bryce Canyon
• Dag 12 (14 augustus): Bryce Canyon
• Dag 13 (15 augustus): Van Bryce Canyon naar Grand Canyon -> wie weet een leuke plaats in het midden?
• Dag 14 (16 augustus): Grand Canyon
• Dag 15 (17 augustus): Grand Canyon
• Dag 16 (18 augustus): Van Grand Canyon naar Los Angeles international airport -> is dit in een keer rijden te doen of beter een tussenstopje?

Alle tips zijn zeer welkom.

Alvast bedankt.

Groet,

Diederik
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tips RV reis Zuid-Westen USA

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Diederik, prachtige route. Hebben jullie al iets geboekt of staat alles nog open?
De kustroute kan met 1 tussenstop maar als je veel dingen wilt doen, dan is een extra stop wel handig. Kijk alvast naar een camping, want als ik het goed begrijp zit dat toch redelijk snel vol langs de kust. Geldt ook voor Yosemite; als je niets in het park hebt geboekt, kijk dan zo snel mogelijk naar een alternatief in de buurt. Je zit er in een weekend, lijkt me niet ideaal om dan met de camper een parkeerplaats te moeten zoeken, misschien kun je de route tegen de klok in rijden, dan zit je langs de kust ook beter qua uitzicht.
Een mogelijkheid in plaats van Bishop, is June Lake (Silver Lake resort). Of Lee Vining, ook afhankelijk van de route naar Las Vegas.
Drie nachten Bryce lijkt me te veel van het goede, ik zou 2 nachten Zion doen, en 1 nacht Bryce. Tussen Bryce en de Grand Canyon is Page aan te raden. Een nacht minder GC kan ook, een volle dag is al heel mooi.
En van de GC naar LAX is een aardige afstand, ik hoop niet dat je die dag de camper in moet leveren?

Lees ook eens wat reisverslagen om ideeen op te doen, en spit het forum eens door, tips genoeg voor deze route!

Marianne
banks
Amerika-newbie

Leuke plaats tussen Grand Canyon en LA

Bericht door banks »

Hi,

Wij zoeken nog een leuke plaats tussen Grand Canyon en LA om te stoppen en een nachtje te blijven.

Wie weet een leuke plaats?

groet,

Diederik
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Leuke plaats tussen Grand Canyon en LA

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Diederik, msischien is het handiger om al je vragen in hetzelfde topic te houden.
Weet je al hoe de route gaat lopen, of is die nog zoals in jouw eerder geplaatste topic?

Marianne

* Opmerking moderator - Marco:
De twee topics samengevoegd. Dan blijven de vragen over dezelfde reis bij elkaar en dat schept duidelijkheid.
banks
Amerika-newbie

Re: Leuke plaats tussen Grand Canyon en LA

Bericht door banks »

hi,

route is nog niet zeker. Was nu aan het kijken naar een plaats tussen GC en LA.

Heb jullie tips gezien, waarvoor dank. Die ben ik nu aan het verwerken.

Groet,

diederik
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer