Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

handige tips voor Universal studio's

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jonez
Amerika-ontdekker

handige tips voor Universal studio's

Bericht door Jonez »

Ik las ergens handige tips ivm een bezoek aan universal studio's maar ik kan ze nergens meer vinden.

Het ging over tips dat je bij bepaalde attracties bvb aan de linkerkant moet zitten om het beste zicht te hebben en welke atracties je best eerst doet in de vroege ochtend.

Weet er iemand waar ik die kan vinden.
Ik vind het niet direct en we vertrekken overmorgen en ik ben nog druk bezig met valiezen pakken en de laatste dingen in orde te brengen.

Hopend op een spoedig antwoord

Jonez
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: handige tips voor Universal studio's

Bericht door Coyote »

Waar zouden we zijn zonder de zoekfunctie. Zoekwoorden: universal studio links Forum: zuidwesten :wink:

Kijk eens in dit topic. Daar wordt in ieder geval de tip over links zitten besproken.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Arthur A.
Amerika-ontdekker

Bericht door Arthur A. »

Ik kwam dit ook tegen bij het onderwerp "tickets Universal Studio" (zie reactie van 28 juli 2007) ; ik heb de link hier niet ingekregen. :(

Andere opmerkingen die ik van dit Forum of reisverslagen meegekregen heb zijn:
• Je moet de tour als allereerste doen. Wat ik wel balen vond was dat je met je Fol kaartje in het voorste wagonnetje mocht zitten. Hierdoor beleefden we de verschillende onderdelen van de tour niet goed. Alles speelde zich achter onze rug af. Als het even kan is het midden of zelfs achteraan toch een betere plek.
• Universal Studio’s: Ga als eerste naar de filmtour (trammetje) en dan naar de SIMS. Deze zijn later op de dag drukker.
• Universal Studio’s: Tip: ga links in de karretjes zitten, daar is het meest te zien! Ook zeker proberen de Waterworld show te zien, is maar drie keer per dag maar een enorm spektakel! Simpson, the ride is de mooiste ride waar ik ooir in heb gezeten.

Veel plezier!
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Net terug van Universal. Wat een dag. Het was zo ongelooflijk rustig. Behalve de tour nergens langer dan 5-10 minuten hoeven wachten. Een FOL pas was vandaag totaal overbodig en weggegooid geld geweest. Het is inderdaad het beste om de tour het eerst te doen.

Een leuke tip voor ná Universal:

Ga na Universal naar Bob's Big Boy. Een hamburgerrestaurant in echte jaren 60 stijl!
Dit is ongeveerl 5 min van Universal vandaan.

Het adres:
4211 W Riverside Dr
Burbank, CA 91505, United States
Jonez
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonez »

bedankt voor de tip.
Ik denk niet dat wij het op memorial day zo rustig zullen hebben in het park.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer