Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping in Bryce
Camping in Bryce
Na veel kilometers te hebben gemaakt, willen we 2 nachten bij komen in de buurt van Bryce. Kamperen met 2 tenten op een camping met zwembad. Bryce bezoeken, maar ook relaxen, zwemmen en een boek lezen. Wat is de beste camping hier voor? Ruby's Inn Campground, de KOA camping in Cannondale of heeft iemand een andere suggestie?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Camping in Bryce
Ik zou gewoon gaan voor Ruby's, lekker dichtbij de ingang van het park. Het zwembad is niet groot, maar ach, voldoende om even af te koelen. De KOA in Cannonville ken ik niet.
Je zou hier ook 1 nacht kunnen doen en dan meer tijd bij Springdale uittrekken (ik neem aan dat je ook naar Zion gaat?), vind ik een heerlijke pek om te relaxen.
Marianne
Je zou hier ook 1 nacht kunnen doen en dan meer tijd bij Springdale uittrekken (ik neem aan dat je ook naar Zion gaat?), vind ik een heerlijke pek om te relaxen.
Marianne
Stel dat we verhuizen naar Springdale, wat is dan een goeie relax-camping?
Ruby's Inn is een prima keus, maar houd er wel rekening mee dat de NP shuttle-bus tot 18 mei nog niet rijdt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij had je die vraag al eerder gesteld.steef schreef:Stel dat we verhuizen naar Springdale, wat is dan een goeie relax-camping?

In Springdale heb je Zion Canyon Campground. Aan de Virgin river, vlak tegen het park aan. Met douches (tegen betaling), wasmachines etc. In Springdale heb je veel restaurants, en alles ios met de shuttlebus te bereiken. Elly (Michelly) is hier al eens geweest, zie haar reisverslag.
Verderop aan de Virgin river heb je Zion River Resort, ten westen van Hurricane. Voornamelijk RV-plaatsen, maar ook een paar tentplaatsen.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1308 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB
-