Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste reis naar het zuidwesten!
Eerste reis naar het zuidwesten!
Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar amerika! 4 juli vertrekken we voor 2,5 week. Ons reisschema ziet er als volgt uit:
4 juli Aankomst LA
5 juli LA
6 juli LA - Joshua Tree
7 juli Joshua Tree - Grand Canyon
8 juli Grand Canyon - Bryce Canyon (overnachten tussen Bryce en Zion in?)
9 juli Bryce Canyon
10 juli Zion - Las Vegas
11 juli Las Vegas - Valley of Fire/Hooverdam - Las Vegas
12 juli Las Vegas
13 juli Las Vegas - Death Valley
14 juli Death Valley - Yosemite
15 juli Yosemite
16 juli Yosemite
17 juli Yosemite - San Francisco
18 juli San Francisco
19 juli San Francisco
20 juli San Francisco - San Simeon
21 juli San Simeon - LA
22 juli LA - AMS
Waarschijnlijk gaan we niet in Death Valley overnachten maar rijden we verder door zodat we de dag erna eerder in Yosemite zijn. Hetzelfde geldt voor Joshua Tree, als we geen zin meer hebben om te rijden blijven we daar, anders rijden we gewoon nog een stukje door. We hebben geen zin om heel erg te moeten haasten tijdens de vakantie vandaar dat we meestal 1 hele dag of langer ergens zijn. Wat vinden jullie van ons reisschema? Hebben jullie nog tips oid voor ons? Misschien een bepaalde weg ergens naartoe of bezienswaardigheden onderweg?
Mijn vriend en ik gaan dit jaar naar amerika! 4 juli vertrekken we voor 2,5 week. Ons reisschema ziet er als volgt uit:
4 juli Aankomst LA
5 juli LA
6 juli LA - Joshua Tree
7 juli Joshua Tree - Grand Canyon
8 juli Grand Canyon - Bryce Canyon (overnachten tussen Bryce en Zion in?)
9 juli Bryce Canyon
10 juli Zion - Las Vegas
11 juli Las Vegas - Valley of Fire/Hooverdam - Las Vegas
12 juli Las Vegas
13 juli Las Vegas - Death Valley
14 juli Death Valley - Yosemite
15 juli Yosemite
16 juli Yosemite
17 juli Yosemite - San Francisco
18 juli San Francisco
19 juli San Francisco
20 juli San Francisco - San Simeon
21 juli San Simeon - LA
22 juli LA - AMS
Waarschijnlijk gaan we niet in Death Valley overnachten maar rijden we verder door zodat we de dag erna eerder in Yosemite zijn. Hetzelfde geldt voor Joshua Tree, als we geen zin meer hebben om te rijden blijven we daar, anders rijden we gewoon nog een stukje door. We hebben geen zin om heel erg te moeten haasten tijdens de vakantie vandaar dat we meestal 1 hele dag of langer ergens zijn. Wat vinden jullie van ons reisschema? Hebben jullie nog tips oid voor ons? Misschien een bepaalde weg ergens naartoe of bezienswaardigheden onderweg?
Laatst gewijzigd door cens op 09 mei 2009, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Eerste reis naar het zuidwesten!
4 july is Indepenence Day en het zal druk zijn.
Ik zou Joshua Tree NP overslaan. Zal er erg warm zijn en je besteedt wat weinig tijd tussen GCNP en Las Vegas. LA direkt naar GCNP is ongeveer 8-9 uur rijden, afhankelijk van stops maar vanaf Joshua Tree NP is het ook zo'n 6-7 uur.
Je route zou er ook zo uit kunnen zien:
7/4: Aankomst LA
7/5: LA
7/6: LA-GCNP
7/7: Grand Canyon NP en laat in de middag naar Page.
7/8: Page. Na al dat gerij neem een dag aan Lake Powell en bezoek Antelope Canyon, Horseshoebend overlook en Glen Canyon Dam
7/9: Naar Bryce, rest van de dag in Bryce.
7/10: Vroeg weg uit Bryce en naar Zion voor de rest van de dag
7/11: Van Zion naar Las Vegas en onderweg een bezoek aan Valley of Fire.
7/12: Las Vegas. Ik zou Hoover Dam overslaan, Glen Canyon Dam is net zo indrukwekken, goedkoper, en nog mooiere uitzichten.
7/13: Van Las Vegas door Death Valley NP naar Lone Pine of zelfs naar Bishop of Mammoth Lakes. In een dag van LV naar Yosemite zou ik ten sterkste afraden. Geen tijd voor Death valley en zo'n 8 uur rijden (zonder stops)
7/14: Naar Yosemite via Tioga Pass
7/15: Yosemite NP
7/16: Yosemite en naar San Francisco
7/17: San Francisco
7/18: San Francisco
7/19: San Francisco-Cambria/San Simeon
7/20: Naar LA
7/21: Home planning your next trip
En er is maar een 7/17 en niet 2 -lol-
Yosemite zal waarschijnlijk al vol zitten die tijd van het jaar, net als Grand canyon. Probeer zo snel mogelijk nog een plaatsje te vinden.
Yeehaw
Ik zou Joshua Tree NP overslaan. Zal er erg warm zijn en je besteedt wat weinig tijd tussen GCNP en Las Vegas. LA direkt naar GCNP is ongeveer 8-9 uur rijden, afhankelijk van stops maar vanaf Joshua Tree NP is het ook zo'n 6-7 uur.
Je route zou er ook zo uit kunnen zien:
7/4: Aankomst LA
7/5: LA
7/6: LA-GCNP
7/7: Grand Canyon NP en laat in de middag naar Page.
7/8: Page. Na al dat gerij neem een dag aan Lake Powell en bezoek Antelope Canyon, Horseshoebend overlook en Glen Canyon Dam
7/9: Naar Bryce, rest van de dag in Bryce.
7/10: Vroeg weg uit Bryce en naar Zion voor de rest van de dag
7/11: Van Zion naar Las Vegas en onderweg een bezoek aan Valley of Fire.
7/12: Las Vegas. Ik zou Hoover Dam overslaan, Glen Canyon Dam is net zo indrukwekken, goedkoper, en nog mooiere uitzichten.
7/13: Van Las Vegas door Death Valley NP naar Lone Pine of zelfs naar Bishop of Mammoth Lakes. In een dag van LV naar Yosemite zou ik ten sterkste afraden. Geen tijd voor Death valley en zo'n 8 uur rijden (zonder stops)
7/14: Naar Yosemite via Tioga Pass
7/15: Yosemite NP
7/16: Yosemite en naar San Francisco
7/17: San Francisco
7/18: San Francisco
7/19: San Francisco-Cambria/San Simeon
7/20: Naar LA
7/21: Home planning your next trip
En er is maar een 7/17 en niet 2 -lol-
Yosemite zal waarschijnlijk al vol zitten die tijd van het jaar, net als Grand canyon. Probeer zo snel mogelijk nog een plaatsje te vinden.
Yeehaw
Bedankt voor je bericht. Ik had zelf niet aan page gedacht. Nou ja wel aan gedacht natuurlijk, maar niet zo dat het echt een mogelijkheid zou zijn. Maar jouw schema ziet er ook goed uit! Lijkt me wel wat. Alleen hadden we al een lodge in de Grand Canyon geboekt. Maar misschien kan ik die nog verzetten. Ik had de 10e in Las Vegas bedacht omdat ik wilde overnachten tussen bryce en zion in, en dat is dan ongeveer een uurtje rijden naar beide parken. Maar na Zion is het een beetje onlogisch om terug te rijden, kunnen we net zo goed dat uurtje rijden naar Las Vegas. Maar dat kan in jouw schema ook gewoon. En wij dachten ook om tot Lone Pine of Mommoth Lakes te rijden. Death Valley lijkt me veel te warm! Alhoewel het me wel prachtig lijkt met zonsopkomst en zonsondergang. Maar ik rijd liever door omdat ik denk dat ik Yosemite veel mooier vind. Oja ik heb ook al een tent in Curry Village geboekt!
-edit- ik heb de data aangepast, klopte inderdaad niet. We gaan de 22e terug naar NL.
-edit- ik heb de data aangepast, klopte inderdaad niet. We gaan de 22e terug naar NL.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vind je schema anders zo gek nog niet.
- Joshua Tree zou ik er wel in laten. Ik vond het een heel speciaal park. Je hoeft daar niet heel veel tijd aan kwijt te zijn.
- Een overnachtingsplaats tussen Grand Canyon en Bryce Canyon zou ook Kanab kunnen zijn. Persoonlijke aanrader: Parry Lodge. Toch zou ik proberen die dag al in Bryce Canyon aan te komen.
- Jammer dat je niet meer tijd voor Zion NP hebt, een extra nacht zou niet verkeerd zijn zodat je een volle dag aan Zion NP kunt besteden. Toch zie ik niet echt waar je die weg zou moeten halen. Event. Joshua Tree overslaan zoals Yeehaw aangeeft (niet mijn voorkeur) of Bryce Canyon overslaan.
- Death Valley is juist erg leuk om daar een nacht te blijen. Ik heb er nu 2x geslapen in de zomer en vond het geweldig (1x in een cabin en 1x in het motel). 's Avonds om 11.00 uur nog steeds ruim 35 graden, heel apart. Furnace Creek Ranch heeft mijn voorkeur. Beschikt ook over een groot zwembad. Heerlijk om 's avonds even af te koelen.
Voor de rest zou ik niet veel aan je schema veranderen. Ziet er voor de rest prima uit vind ik.
Roland
- Joshua Tree zou ik er wel in laten. Ik vond het een heel speciaal park. Je hoeft daar niet heel veel tijd aan kwijt te zijn.
- Een overnachtingsplaats tussen Grand Canyon en Bryce Canyon zou ook Kanab kunnen zijn. Persoonlijke aanrader: Parry Lodge. Toch zou ik proberen die dag al in Bryce Canyon aan te komen.
- Jammer dat je niet meer tijd voor Zion NP hebt, een extra nacht zou niet verkeerd zijn zodat je een volle dag aan Zion NP kunt besteden. Toch zie ik niet echt waar je die weg zou moeten halen. Event. Joshua Tree overslaan zoals Yeehaw aangeeft (niet mijn voorkeur) of Bryce Canyon overslaan.
- Death Valley is juist erg leuk om daar een nacht te blijen. Ik heb er nu 2x geslapen in de zomer en vond het geweldig (1x in een cabin en 1x in het motel). 's Avonds om 11.00 uur nog steeds ruim 35 graden, heel apart. Furnace Creek Ranch heeft mijn voorkeur. Beschikt ook over een groot zwembad. Heerlijk om 's avonds even af te koelen.
Voor de rest zou ik niet veel aan je schema veranderen. Ziet er voor de rest prima uit vind ik.

Roland
ik was ook van plan om pas 's middags vanuit de grand canyon te vertrekken naar bryce canyon. We hebben de dag erna voor bryce, dus dat hoeft niet op de aankomstdag. En de dag na bryce (de 10e) naar Zion. Het was ongeveer een uurtje rijden vanaf een plaatsje wat ongeveer in het midden lag. (alton geloof ik) Ik had alleen bedacht dat we dan net zo goed een uurtje verder konden rijden in plaats van terug naar alton. Het leek me leuker om dan die avond in Las Vegas door te brengen. Maar we hoeven daar niet vroeg aan te komen. Ik wil gewoon de hele dag in Zion besteden. Roland bedankt voor de tips wat betreft de motels/kamers. Het lijkt me eigenlijk ook wel leuk om in Death Valley te overnachten voor de zonsondergang/opkomst, maar het is dan nog zo lang rijden naar Yosemite. Maarja als we de zonsopkomst meemaken zijn we in ieder geval vroeg weg! Hmm ik weet het nog niet...
Waarom niet een dag langer in Las Vegas ? Lekker even bijkomen van het natuurgeweld en genieten van Sin City. Voor de prijs hoef te het nu niet te laten. Lekker wat shoppen, uitrusten bij het zwembad, lekker op chic dineren en dan weer verder de natuur in.
Groetjes, Nel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is ongeveer 6 uur rijden naar Bryce, je moet dan wel heel vroeg in de middag vertrekken. Je mist dan Page. ALs je toch pas in de middag vanuit de GC vertrekt zou ik de suggestie van Yeehaw overnemen en in Page overnachten. Je hebt dan 1 nacht in Bryce, maar dat is wel voldoende als je daar een middag en nog een ochtend hebt. Ik zou dan een nacht in Las Vegas minder doen ten gunste van een extra nacht in Zion. Zo heb je nog voldoende tijd om 's ochtends Bryce te bezoeken en tegen de middag in Zion aan te komen.cens schreef:ik was ook van plan om pas 's middags vanuit de grand canyon te vertrekken naar bryce canyon.
Onderweg van Zion naar Las Vegas kun je Valley of Fire bezoeken. Als Zion je niet aanpsreekt zou je de extra nacht ook tussen Las Vegas en Yosemite kunnen gebruiken; dan heb je een overnachting in DV en nog een vlak voor Yosemite. Geeft je ook de gelegenheid om Mono Lake en Bodie te bezoeken.
Het blijft wel keuzes maken met nog geen 3 weken!
Nog maar wat alternatieven op een rijtje gezet:
4-jul aankomst LA
5-jul LA
6-jul LA - Grand Canyon
7-jul Grand Canyon
8-jul Grand Canyon - Bryce Canyon
9-jul Bryce Canyon - Zion
10-jul Zion
11-jul Las Vegas - Las Vegas
12-jul Las Vegas -
13-jul Las Vegas - Death Valley
14-jul Death Valley - Yosemite
15-jul Yosemite
16-jul Yosemite
17-jul Yosemite - San Francisco
18-jul San Francisco
19-jul San Francisco
20-jul San Francisco - San Simeon
21-jul San Simeon - LA
22-jul LA - AMS
Of zoiets:
4-jul aankomst LA
5-jul LA
6-jul LA - Grand Canyon
7-jul Grand Canyon - Page (Glen Canyon Dam, Antelope Canyon, etc)
8-jul Page - Bryce Canyon
9-jul Bryce Canyon - Zion
10-jul Zion
11-jul Zion - Las Vegas
12-jul Las Vegas -
13-jul Las Vegas - Death Valley
14-jul Death Valley - Lee Vining (Bodie bezoeken)
15-jul Lee Vining - Yosemite
16-jul Yosemite
17-jul Yosemite - San Francisco
18-jul San Francisco
19-jul San Francisco
20-jul San Francisco - San Simeon
21-jul San Simeon - LA
22-jul LA - AMS
Marianne
ik zag net in een ander topic de tip om een hot tub te huren bij sycamore springs, nabij pismo beach. Nu heb ik eventjes op de site gekeken maar dat ziet er wel goed uit zeg! Lijkt me echt leuk om daar te overnachten. Ook is er nog een kamer vrij voor wanneer ik em zou willen. Alleen vroeg ik me af of we niet al eerder langs de kustroute een hotel moeten hebben, dus dat dit te ver rijden is. (we komen vanuit san francisco) Eventueel kunnen we de avond ervoor vanuit san francisco vertrekken en ergens onder santa cruz overnachten. Maar wat denken jullie? Is dit gewoon te doen vanuit san franisco, of kom je dan waarschijnlijk heel laat aan? En iemand nog ervaringen met dit hotel?
Ik zie dat veel mensen de hele vakantie gepland hebben. Dus echt wat ze waar precies gaan doen. Welke wandeling, welk restaurant om te lunchen en te dineren, welke winkels te bezoeken enzovoorts. Doet iedereen dit? Ik krijg er eerlijk gezegd een beetje de kriebels van. Het vakantie gevoel is dan een beetje weg naar mijn mening. Aan de andere kant wil ik ook niet iets missen, dus ik snap het ook wel. Maar het maakt toch niet uit in welk restaurant je eet? Of zelfs qua wandelingen heb ik zoiets van dat zie ik daar wel. Je krijgt toch een boekje met de wandelingen erin? Dan kan je toch daar beslissen of je zin hebt om lang of kort te wandelen? Dus, waarom plannen sommige mensen alles, en zou ik dat ook moeten doen? Denk ik er te makkelijk over?
Ben nog nooit naar amerika geweest, het is voor mij ook een stukje zekerheid om veel te plannen qua wandelingen, alcatraz enzo, dit ook omdat ik niks wil missen en de mensen met ervaringen hier vaak goede tips hebben, ook of het dan allemaal te doen is op een dag of niet. Mede hierdoor heb ik naar mijn idee ook een beetje mijn route kunnen bepalen, waar wil ik langer blijven en meer wil zien, hoeveel tijd ik hier voor nodig heb..
Verder zijn de restaurantjes en winkels toch handige tips? het is bij mij zo dat ik met name dit soort tips meeneem maar dit houd niet in dat ik alle etentjes en lunches van te voren plan.
Verder denk ik dat het soms wel goed is om dingen vast te leggen met name in een drukke periode, zoals kaarten alcatraz ik persoonlijk zou het zonde vinden dat als ik daar ben ik geen plek zou hebben.
Verder is het denk ik waar je jezelf ook het prettigste bij voelt, ik lees hier ook regelmatig dat mensen niet alles plannen hoor.
gr linda....
Verder zijn de restaurantjes en winkels toch handige tips? het is bij mij zo dat ik met name dit soort tips meeneem maar dit houd niet in dat ik alle etentjes en lunches van te voren plan.
Verder denk ik dat het soms wel goed is om dingen vast te leggen met name in een drukke periode, zoals kaarten alcatraz ik persoonlijk zou het zonde vinden dat als ik daar ben ik geen plek zou hebben.
Verder is het denk ik waar je jezelf ook het prettigste bij voelt, ik lees hier ook regelmatig dat mensen niet alles plannen hoor.
gr linda....
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hadden vorig jaar september wel de meeste hotels vastgelegd + alcatraz / dodgers / show in vegas. Maar de rest allemaal lekker gedaan zoals we op dat moment wilden. Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen alles al willen plannen (vond dat wij al best veel hadden gepland). Veel hangt ook af van je stemming, het weer, wat je de vorige avond gedaan hebt :beerchug: , etc.
Tips voor restaurants enzo verzamel ik in een bestandje wat ik uitprint voor op reis. Dat kan nog best handig zijn hoor.
Tips voor restaurants enzo verzamel ik in een bestandje wat ik uitprint voor op reis. Dat kan nog best handig zijn hoor.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
ik ben ook van plan om alcatraz vooraf te boeken, net zoals dat ik al een helicoptervlucht heb geboekt voor de grand canyon. Dat zijn inderdaad dingen die ik niet wil missen. Maar verder wil ik gewoon doen waar ik op dat moment zin in heb. Dus ik weet niet welke dag ik naar de golden gate bridge ga. Dat soort dingen zie ik daar wel.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij plannen ook niet alles hoor, we boeken veel hotels niet van te voren en in de parken zien we ter plekke wel welke hike we gaan maken. Wij hebben ook nog nooit van te voren bedacht naar welk restaurant we gaan, dat zien we tegen etenstijd wel.
Maar sommige mensen vinden het wel prettig om dat allemaal van te voren te plannen. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat kun jij dus ook gewoon doen.
Marjon
Maar sommige mensen vinden het wel prettig om dat allemaal van te voren te plannen. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat kun jij dus ook gewoon doen.
Marjon
Het lijkt mij geen fijn idee het gevoel te hebben om een schema af te moeten werken tijdens de vakantie. Zo zullen andere mensen het geen fijn idee vinden om niet te weten waar ze zullen slapen die nacht. Daarom ben ik blij om te lezen dat niet iedereen alles van te voren vast legt, dan heb ik ook niet meer het idee dat ik dat ook moet doen. Dit is toch een ander soort vakantie als wat we eerder gedaan hebben, en daarom kreeg ik soms het idee dat ik 'het niet goed deed' omdat ik dus niet alles vast wil leggen en het wel zie als ik daar ben.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is niemand die zegt dat je een schema moet maken, je kwam zelf met een voorstel en daar is op gereageerd.
Het is alleen wel handig als je weet wat je onderweg allemaal kunt verwachten zodat je ter plekke een bewuste keuze kunt maken wat je wel en niet gaan doen. En inderdaad, in de parken krijg je voldoende inormatie over de wandelingen die je er kunt doen.
Wij doen meestal minder dan we van plan zijn, bijvoorbeeld omdat het te warm is om lange wandelingen te maken. Dat is dan een bewuste keuze. Het is echter jammer als je iets niet doet omdat je niet wist dat die mogelijkheid er was.
Wij plannen de meeste overnachtingen wel, omdat wij in het hoogseizoen reizen en graag in de parken willen overnachten. Als je dat niet belangrijk vindt hoef je niets te reserveren, maar houd er rekening mee dat je soms wel eens zult moeten zoeken om iets te vinden in juli, en dat je vaak wat verder van de parken zult zitten.
Marianne
Het is alleen wel handig als je weet wat je onderweg allemaal kunt verwachten zodat je ter plekke een bewuste keuze kunt maken wat je wel en niet gaan doen. En inderdaad, in de parken krijg je voldoende inormatie over de wandelingen die je er kunt doen.
Wij doen meestal minder dan we van plan zijn, bijvoorbeeld omdat het te warm is om lange wandelingen te maken. Dat is dan een bewuste keuze. Het is echter jammer als je iets niet doet omdat je niet wist dat die mogelijkheid er was.
Wij plannen de meeste overnachtingen wel, omdat wij in het hoogseizoen reizen en graag in de parken willen overnachten. Als je dat niet belangrijk vindt hoef je niets te reserveren, maar houd er rekening mee dat je soms wel eens zult moeten zoeken om iets te vinden in juli, en dat je vaak wat verder van de parken zult zitten.
Marianne
met schema bedoel ik niet het schema wat is gepost heb, maar meer zoiets als bijvoorbeeld hele dag san francisco: 's ochtends golden gate bridge, met cable car naar lombard street, 's middags winkelen op union square, 's avonds alcatraz. Dat lijkt me niet prettig. Ik heb zelf ook wat hotels geboekt waar ik zeker wil logeren, zoals in yosemite. Maar bijvoorbeeld niet tussen yosemite en las vegas, dat zien we daar wel. Wat jij zegt marianne, daar ben ik inderdaad weleens bang voor, dat ik iets niet doe omdat ik niet wist dat het kon. Daarom ben ik erg blij met de reacties hier en lees ik nu ook veel op het forum, en in mn reisgidsje.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik vind niks erger dan een verloren dag omdat je nog moet uitzoeken waar alles is en wat er te doen valt, en dan achteraf van veel mooie dingen domweg niet op de hoogte was.
Je hoeft daarom niet alles strak te plannen. Maar gewoon een lijst met alle mogelijkheden, en je kiest dan ter plaatse wat je wel of niet gaat doen.
Hotels in de parken moet je wel vastleggen, of ze zitten vol. In Yosemite is het moeilijk nog iets te vinden (alleen nog canvas tenten, en dure hotels).
Tours zoals alcatraz, Warner Bros, Antelope canyon, etc ... kun je ter plekke ook boeken, maar ik neem liever geen risico
maar dat is iedereen zijn persoonlijke keuze.
Je hoeft daarom niet alles strak te plannen. Maar gewoon een lijst met alle mogelijkheden, en je kiest dan ter plaatse wat je wel of niet gaat doen.
Hotels in de parken moet je wel vastleggen, of ze zitten vol. In Yosemite is het moeilijk nog iets te vinden (alleen nog canvas tenten, en dure hotels).
Tours zoals alcatraz, Warner Bros, Antelope canyon, etc ... kun je ter plekke ook boeken, maar ik neem liever geen risico

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Ik zou je willen aanraden tijdens deze, betrekkelijk korte, reis in de drukste tijd van het jaar, je hotels vast te leggen. Wil je dit niet doen zorg er dan voor dat je uiterlijk 4 pm een kamer hebt.
toch wel? ik had begrepen dat je eigenlijk vrij makkelijk nog iets kunt vinden. Maar dan zal ik op zoek gaan naar nog wat hotels! Dank je wel voor de tip!
Dat vind ik net zo.GoBieN schreef:Ik vind niks erger dan een verloren dag omdat je nog moet uitzoeken waar alles is en wat er te doen valt, en dan achteraf van veel mooie dingen domweg niet op de hoogte was.
Ik plan mijn ganse route wel maar voor de bezienswaardigheden heb ik een 'roadbook' waar ik per dag een routekaartje inplak met een simpele wegbeschrijving alsook alle info van het hotel (adres, tel nummer) en de bezienswaardigheden die ik uit boeken en vooral van dit forum krijg. Dat wordt zorgvuldig genoteerd en ter plekke zullen we dan wel zien naar gelang de omstandigheden wat we gaan doen. Maar zo kan ik al niet veel onbewust missen onderweg.
Vorig jaar liet ik de burrtrail schieten voor de calf creek trail maar miste hem grandioos waardoor ik geen van beiden kon doen.

Dit jaar staan ze allebei op de planning

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties