Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar slapen bij Bryce Canyon?
Waar slapen bij Bryce Canyon?
Hallo,
We vertrekken in juli voor een rondje Zuid-West Amerika. Alles is geboekt maar nu heb ik nog een vraag over Bryce Canyon. Ik had daar bij Ruby's Inn een cabin geboekt, maar nu merk ik dat daar geen bedden en dekens enzo voorhanden zijn. Ik zou nu eigenlijk graag de reservatie annuleren en iets anders boeken. Kunnen jullie een voorstel doen want Ruby's Inn is volzet op 28 juli, alsook de lodge in het park.
Onze reisroute is
Zion (2 dagen) (s'ochtends vroeg vertrekken naar Bryce)
dan naar Bryce Canyon (de volgende dag weer weg)
dan naar Page
Is het een mogelijkheid om onderweg naar Page iets te boeken? We zijn met 3 kinderen (de jongste is 3 jaar) dus veel stappen zullen we niet doen. Volstaat 1 dag dan voor Bryce? Heeft er iemand een voorstel?
Hartelijk dnak!
Hélène
We vertrekken in juli voor een rondje Zuid-West Amerika. Alles is geboekt maar nu heb ik nog een vraag over Bryce Canyon. Ik had daar bij Ruby's Inn een cabin geboekt, maar nu merk ik dat daar geen bedden en dekens enzo voorhanden zijn. Ik zou nu eigenlijk graag de reservatie annuleren en iets anders boeken. Kunnen jullie een voorstel doen want Ruby's Inn is volzet op 28 juli, alsook de lodge in het park.
Onze reisroute is
Zion (2 dagen) (s'ochtends vroeg vertrekken naar Bryce)
dan naar Bryce Canyon (de volgende dag weer weg)
dan naar Page
Is het een mogelijkheid om onderweg naar Page iets te boeken? We zijn met 3 kinderen (de jongste is 3 jaar) dus veel stappen zullen we niet doen. Volstaat 1 dag dan voor Bryce? Heeft er iemand een voorstel?
Hartelijk dnak!
Hélène
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Waar slapen bij Bryce Canyon?
Hélène,
jullie zouden op weg van Bryce Canyon naar Page kunnen overnachten in Kanab. Daar heb je verschillende (h)motels zoals bv. BestWestern Inn, Holiday Express en een Shilo Inn.
Dan kunnen jullie de volgende dag naar Page via de US-89 of via de US-89 Alt. De laatste is denk ik mooier.
Bryce Canyon NP kun je goed doen zonder al te veel de lopen je kunt met de auto alle viewpoints makkelijk afrijden en dan de Canyon van bovenaf bewonderen.
In 2007 heb ik zelf Bryce bezocht en hetzelfde gedaan.
Groet Theo
jullie zouden op weg van Bryce Canyon naar Page kunnen overnachten in Kanab. Daar heb je verschillende (h)motels zoals bv. BestWestern Inn, Holiday Express en een Shilo Inn.
Dan kunnen jullie de volgende dag naar Page via de US-89 of via de US-89 Alt. De laatste is denk ik mooier.
Bryce Canyon NP kun je goed doen zonder al te veel de lopen je kunt met de auto alle viewpoints makkelijk afrijden en dan de Canyon van bovenaf bewonderen.
In 2007 heb ik zelf Bryce bezocht en hetzelfde gedaan.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Geen bedden in een cabin? Rare cabin! En kan je geen linen huren? Anders probeer eens Panguitch of Tropic in de buurt of the Thundierbird Lodge in Mnt Carmel Jct.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Voor Bryce Canyon NP hebben wij een cabin geboekt bij Bryce Canyon Country Cabins in Tropic.

Misschien een idee voor jullie?
Roland

Misschien een idee voor jullie?
Roland
-
- Amerika-expert
allo,
moest je kiezen voor Kanab : je hebt er het Animals Best Friends opvangcentrum voor dieren. In een mooie canyon, de kinderen zullen het geleide bezoek zeker plezierig vinden.
Jacques
moest je kiezen voor Kanab : je hebt er het Animals Best Friends opvangcentrum voor dieren. In een mooie canyon, de kinderen zullen het geleide bezoek zeker plezierig vinden.
Jacques
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hélène, (lastig al die leestekens
)
Panguitch of Tropic zijn prima opties.
Panguitch is wat groter en heeft wat meer keus.
Je zou vanuit Zion eerst naar Bryce kunnen rijden en het park kunnen bekijken vanaf de viewpoints.
Hou wel je goed kids in de gaten want het loopt er stijl naar beneden op een aantal stukken.
Op die manier is Bryce prima te doen in één dagje.
Als je daarna via de cottonwood canyon road naar Page rijd heb je ook nog een leuke rit die dag en rij je niet twee keer hetzelfde stuk. Beide ritten zijn ook niet al te lang qua afstand.
Zion - Panguitch (incl. bezoek Bryce) is 230km
Panguitch - Page via Cottonwood Canyon is 180km
Ga je voor Tropic i.p.v. Panguitch, dan zijn de afstanden resp. 220km en 130km.
Have Fun,
Bert

Panguitch of Tropic zijn prima opties.
Panguitch is wat groter en heeft wat meer keus.
Je zou vanuit Zion eerst naar Bryce kunnen rijden en het park kunnen bekijken vanaf de viewpoints.
Hou wel je goed kids in de gaten want het loopt er stijl naar beneden op een aantal stukken.
Op die manier is Bryce prima te doen in één dagje.
Als je daarna via de cottonwood canyon road naar Page rijd heb je ook nog een leuke rit die dag en rij je niet twee keer hetzelfde stuk. Beide ritten zijn ook niet al te lang qua afstand.
Zion - Panguitch (incl. bezoek Bryce) is 230km
Panguitch - Page via Cottonwood Canyon is 180km
Ga je voor Tropic i.p.v. Panguitch, dan zijn de afstanden resp. 220km en 130km.
Have Fun,
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
De weg die Bert noemt, Cottonwood rd is onverhard en het is niet toegestaan die met een huurauto te rijden. Je zit in het zg Monsoon season en de weg kan onbegaanbaar zijn. Wel iets korter in miles maar niet in reistijd.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
http://en.wikipedia.org/wiki/Road_400_( ... l_Monument)
Met een SUVje is het natuurlijk helemaal geen probleem (of het mag is iets anders
)
In de voorwaarden van UsaReisen(Alamo) staat dat de CDW vervalt als;
Dit is dus wel iets om rekening mee te houden.
Volgens mij pakken veel forumbezoekers hier wel af en toe wel eens een dirt-roadje mee.
Het is dus wel voor eigen risico als je die stukken rijdt, maar de meeste dirt-roads vallen bij mooi weer wel mee.
Wij hebben de Apache trail gereden en die is ook niet echt ruig.
Ik vond de Scenic drive bij Monument Valley een stuk hobbeliger.
Als het echt link wordt dan haak ik ook af en pak lekker de highways en byways.
Have Fun,
Bert
Zou bij droog weer dus ook met een normale auto moeten kunnen.Road 400 is a good quality dirt road (mostly a thin coating of sand and dust over smooth sandstone) that allows passage of ordinary vehicles during dry weather (confirm road conditions locally before use).
Met een SUVje is het natuurlijk helemaal geen probleem (of het mag is iets anders

In de voorwaarden van UsaReisen(Alamo) staat dat de CDW vervalt als;
Je zou dit kunnen lezen als, je mag er van ons rijden, maar je bent niet verzekerd tegen schade aan de auto.10. wenn auf unbefestigten (=onverharde) Straßen gefahren wird.
Dit is dus wel iets om rekening mee te houden.
Volgens mij pakken veel forumbezoekers hier wel af en toe wel eens een dirt-roadje mee.

Het is dus wel voor eigen risico als je die stukken rijdt, maar de meeste dirt-roads vallen bij mooi weer wel mee.
Wij hebben de Apache trail gereden en die is ook niet echt ruig.
Ik vond de Scenic drive bij Monument Valley een stuk hobbeliger.
Als het echt link wordt dan haak ik ook af en pak lekker de highways en byways.
Have Fun,
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Wij hebben ook in Tropic geslapen: Bullberry Inn B&B
Eén dag voor Bryce - zeker als je niet teveel wilt stappen - is voldoende. Met de kinderen kun je nog een leuke korte wandeling maken naar Mossy Cave, of eigenlijk meer de waterval daar dichtbij.
Onderweg naar Page is Kanab een mogelijkheid, waar wij in Parry Lodge hebben geslapen; vooral het hoofdgebouw heeft iets charmants met z'n 'jaren dertig' interieur; verder zijn de motelkamers modern en prima. Op qweg naar Kanab kun je mogelijk nog Coral Pink Sand Dunes State Park meepakken ( ... 054762958/).
Jaap
Eén dag voor Bryce - zeker als je niet teveel wilt stappen - is voldoende. Met de kinderen kun je nog een leuke korte wandeling maken naar Mossy Cave, of eigenlijk meer de waterval daar dichtbij.
Onderweg naar Page is Kanab een mogelijkheid, waar wij in Parry Lodge hebben geslapen; vooral het hoofdgebouw heeft iets charmants met z'n 'jaren dertig' interieur; verder zijn de motelkamers modern en prima. Op qweg naar Kanab kun je mogelijk nog Coral Pink Sand Dunes State Park meepakken ( ... 054762958/).
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Grand Staircase Inn ziet er ook niet verkeerd uit.
Ligt in Cannonville.
MVG
A3
Ligt in Cannonville.
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Daar slapen wij einde mei.A3 schreef:Grand Staircase Inn ziet er ook niet verkeerd uit.
Groetjes,
Carine
Carine
Wij gaan begin juli en slapen 1 nacht in zion ponderosa ranch resort ( zionponderosa.com) in mount Carmel ( vanaf Bryce richting Page, vlakbij Zion). Ziet er op de foto' s wel mooi uit, je hebt er verschillende soorten cabins. En er is nog e.e.a. te doen; zwembad, sport etc.
1 nacht hebben we een kleine bed and breakfast geboekt ( buffalosage bed and breakfast, er zijn totaal 4 kamers, elke kamer een ander thema, op tripadvisor vnl. positief, alleen je moet niet allergisch zijn voor honden/ katten. Schijnt dat deze een mooie ligging heeft.... we zullen zien in juli...)
Misschien is het iets voor jullie?
1 nacht hebben we een kleine bed and breakfast geboekt ( buffalosage bed and breakfast, er zijn totaal 4 kamers, elke kamer een ander thema, op tripadvisor vnl. positief, alleen je moet niet allergisch zijn voor honden/ katten. Schijnt dat deze een mooie ligging heeft.... we zullen zien in juli...)
Misschien is het iets voor jullie?
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ze hebben toch wel bedden?
Alleen geen beddengoed dacht ik..
Alleen geen beddengoed dacht ik..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
Klopt, in Zion Ponderosa hebben ze wel bedden maar geen beddengoed. Wij slapen er in juni en nemen slaapzakken mee, van die lichtgewicht kleinverpakte dingen hier al in NL gekocht. Maar we slapen ook nog op een paar andere plekken in cabins dus dan is het de moeite die mee te slepen.
groetjes,
Christa
groetjes,
Christa
West-Canada/ VS juli/aug 2011 http://christajohankurtnaarcanada.reismee.nl
ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

ZW USA in 2009 http://christajohankurtnaarvs.reismee.nl/

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De cabins bij Bryce hebben inderdaad wel bedden, maar geen beddengoed.
Het is wel een leuke plek voor een overnachting. Je zou kunnen overwegen om slaapzakken te kopen of mee te nemen. Het is aardig warm in juli, dus veel heb je niet nodig.
Marianne
Het is wel een leuke plek voor een overnachting. Je zou kunnen overwegen om slaapzakken te kopen of mee te nemen. Het is aardig warm in juli, dus veel heb je niet nodig.
Marianne
-
- Amerikafan
Bryce Country Cabins is een geweldige plek om te slapen.
De cabins zijn met heel veel liefde en aandacht ingericht.
Wij vonden het er geweldig .
De cabins zijn met heel veel liefde en aandacht ingericht.
Wij vonden het er geweldig .
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Stukje uit ons reisverslag:
Halverwege in een plaatsje Tracy bij Wal*Mart boodschappen gedaan. Allebei een slaapzak en een kussen voor het luttele bedrag van $ 16,00 per persoon! Echt een koopje.
Die hebben wij die vakantie een aantal keren gebruikt en toen wegegeven.
Het was best nog een lekker kussen, die helaas niet meer in de koffer kon mee naar huis...
Halverwege in een plaatsje Tracy bij Wal*Mart boodschappen gedaan. Allebei een slaapzak en een kussen voor het luttele bedrag van $ 16,00 per persoon! Echt een koopje.
Die hebben wij die vakantie een aantal keren gebruikt en toen wegegeven.
Het was best nog een lekker kussen, die helaas niet meer in de koffer kon mee naar huis...
Reisverslag juni 2009:
Reisverslag mei 2008:
Reisverslag mei 2008:
We hadden Zion Ponderosa ook al geboekt voor 2 nachten. In de reacties hierboven blijkt dat daar ook geen beddengoed aanwezig is. Misschien kan ik dan gewoon de reservatie behouden in Bryce en slaapzakken kopen of meebrengen voor die 3 nachten... Aangezien we met 5 personen zijn, zal dit wel goedkoper zijn dan een hotelkamer zoeken...
Hier hebben wij vorig jaar ook gezet, prima voor elkaar daar en echt vlakbij Bryce. We hebben er een bed bij laten zetten zodat we met vijf personen in de cabin konden.Coyote schreef:Voor Bryce Canyon NP hebben wij een cabin geboekt bij Bryce Canyon Country Cabins in Tropic.
Laatst gewijzigd door markro op 07 mei 2009, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote aangepast, o.a. foto verwijderd.
Reden: Quote aangepast, o.a. foto verwijderd.
Ik heb een mail van zionponderosa gehad, zij gaven aan dat bij alle cabins beddengoed en handdoeken aanwezig zijn....Martin & Marianne schreef:De cabins bij Bryce hebben inderdaad wel bedden, maar geen beddengoed.
Marianne
Wij kunnen ook niet voor 1 nachtje gaan slepen met een slaapzak, vandaar dat ik het maar even nagevraagd heb in de mail....

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1633 Weergaves
-
Laatste bericht door thebruins
-
- 14 Reacties