Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dagbesteding L.A.
dagbesteding L.A.
beste vakantie gangers!
Op dinsdag 28 april komen we aan vanuit Ventura in L.A. we zijn daar woensdag en donderdag twee volle dagen en vrijdag vertrekken we richting PalmSprings.
Heeft iemand tips voor deze twee dagen?
We zitten in ieder geval te denken aan Disneyland en universial studios. Kun je bij deze laatste ook alleen de bustour doen? Omdat we niet perse in het pretpark hoeven. Zijn deze parken misschien te combineren op 1 dag?
Wat zijn de prijzen voor deze twee parken? Een combi pas is volgens mij niet mogelijk, alleen met seaworld... Klopt dit?
Verder zitten we vrijdag 1 mei in Palm Springs, daar wordt mn moeder 50 jaar, mss een leuk idee om daar te doen? Is daar in de buurt dat indianen gebied ofzo?
alvast Bedankt,
Annechien
Op dinsdag 28 april komen we aan vanuit Ventura in L.A. we zijn daar woensdag en donderdag twee volle dagen en vrijdag vertrekken we richting PalmSprings.
Heeft iemand tips voor deze twee dagen?
We zitten in ieder geval te denken aan Disneyland en universial studios. Kun je bij deze laatste ook alleen de bustour doen? Omdat we niet perse in het pretpark hoeven. Zijn deze parken misschien te combineren op 1 dag?
Wat zijn de prijzen voor deze twee parken? Een combi pas is volgens mij niet mogelijk, alleen met seaworld... Klopt dit?
Verder zitten we vrijdag 1 mei in Palm Springs, daar wordt mn moeder 50 jaar, mss een leuk idee om daar te doen? Is daar in de buurt dat indianen gebied ofzo?
alvast Bedankt,
Annechien
Laatst gewijzigd door derlagen op 05 mar 2009, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: dagbesteding L.A.
Denk niet dat je de studios met disney kan combineren. Wat ik gelezen heb is dat de warner brothers tour aangeraden wordt en dan heb je nog wel tijd over. Disney world lijkt mij 1 dag, je bent toch te vermoeid als je eruit komt
.
Wat betreft Palm springs... Misschien een leuke Spa verzorgingsdag?
Groetjes,
Lars

Wat betreft Palm springs... Misschien een leuke Spa verzorgingsdag?

Groetjes,
Lars

lars,
bedankt voor je reactie,
ik denk idd, dat we een keus moeten maken tussen disneyland en universial studios, of eventueel warner bross.
en in Palmsprings een spa, is inderdaad een goed idee!!
bedankt voor je reactie,
ik denk idd, dat we een keus moeten maken tussen disneyland en universial studios, of eventueel warner bross.
en in Palmsprings een spa, is inderdaad een goed idee!!
In Palm Springs heb je de Aerial Tramway, een kabelbaan met ronddraaiende gondel. Boven is het een stuk koeler dan beneden en er is een restaurant en een snackbar boven aan de top (ticket met daarbij maaltijd inbegrepen schijnt nogal tegen te vallen).
Verder is er nog Palm Canyon (Indian Canyons), soort oase met palmbomen in een lange canyon waar je goed kan wandelen/picknicken.
Verder is er nog Palm Canyon (Indian Canyons), soort oase met palmbomen in een lange canyon waar je goed kan wandelen/picknicken.