Nu ga ik van 29 april tot en met 8 mei 10 dagen naar het zuid-westen,aankomst en vertrek in Phoenix.
Ik kom aan 29 april 7 uur in de avond, en vertrek weer 8 mei 10 uur in de ochtend,dus die twee dagen heb ik verder niks aan.
Ik hou van de 10 dagen dus 8 dagen over dat ik kan rijden,de eerste dag na aankomst (30 april dus) heb ik al een reservatie om in Grand canyon NP te slapen. (Bright Angel Lodge)
Daarna heb ik dus in de praktijk 6 dagen om Utah te bekijken,althans een deel van Utah, en een dag om terug naar Phoenix te gaan.
Ik dacht zelf,heel ruw,van de GC naar Kanab via de 89A,dan richting Bryce (Zion sla ik over ivm al geweest) en de 12 richting Torrey,de 24 volgen omhoog naar Green River,dan naar Moab,en terug richting Phoenix.
Volgens mij kan ik zo een redelijke indruk krijgen van het gebied,toch?
Ik weet dat ik alleen in de Grand canyon of Bryce al dagen kan zoekbrengen,en dat Moab ook best een weekje lukt,maar dit is dus echt een korte reis om lekker alleen even weg te zijn,en een indruk te krijgen van Utah.
Het zal trouwens ook wat afhankelijk zijn van het weer,ligt er nog sneeuw of is het toevallig extreem koud,verander ik ter plekke mijn plannen en ga een week naar Death Valley,of New Mexico,of een vriend in Los Angeles waar ik al heel lang de afspraak mee heb om smaen naar vegas te gaan om te pokeren, maar Utah staat dus met stip op 1.