Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotels op de toeristische routes
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
hotels op de toeristische routes
Hallo medeforumleden
Omdat we aankomend weekend op pad gaan met de familie. Ik ga mijn eerste AOW ,waar ik vanaf a.s. zaterdag van mag gaan genieten ,opmaken. Monique had dringend geadviseerd om alvast hotels te gaan reserveren op bekende toeristen plekken en omdat we het weekend dus geen tijd hadden,zijn we vandaag begonnen. Schrik op schrik .In de grand Canyon is niets meer vrij ,alsmede is het moeilijk in Bryce,Zion,Yosemite en Moab en Sedona wat te vinden . Nu is mijn vraagje zijn er forum leden die toevalig overnachtingingen in bovenstaande streken weten of in kleine plaatsjes in die buurt. Jullie zullen misschien wel denken "kan je zelf wel wat",maar we zijn de hele dag bezig geweest en hebben wel in Los Angeles en nog wat plaatsen wat gevonden ,maar niet in bovengenoemde stekken.
Ik wacht af of jullie mij wat kunnen aanleveren.
groetjes Hèlen
Omdat we aankomend weekend op pad gaan met de familie. Ik ga mijn eerste AOW ,waar ik vanaf a.s. zaterdag van mag gaan genieten ,opmaken. Monique had dringend geadviseerd om alvast hotels te gaan reserveren op bekende toeristen plekken en omdat we het weekend dus geen tijd hadden,zijn we vandaag begonnen. Schrik op schrik .In de grand Canyon is niets meer vrij ,alsmede is het moeilijk in Bryce,Zion,Yosemite en Moab en Sedona wat te vinden . Nu is mijn vraagje zijn er forum leden die toevalig overnachtingingen in bovenstaande streken weten of in kleine plaatsjes in die buurt. Jullie zullen misschien wel denken "kan je zelf wel wat",maar we zijn de hele dag bezig geweest en hebben wel in Los Angeles en nog wat plaatsen wat gevonden ,maar niet in bovengenoemde stekken.
Ik wacht af of jullie mij wat kunnen aanleveren.
groetjes Hèlen
http://www.helenenalbert.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: hotels op de toeristische routes
Grand Canyon =>
Tusayan
Flagstaff
Williams
Page
Bryce =>
Ruby's Inn
Bryce Lodge
Tropic
Escalante
Zion =>
Springdale
Hurricane
St. George
Kanab
Sedona =>
Flagstaff
Oak Creek
Cottonwood
Tusayan
Flagstaff
Williams
Page
Bryce =>
Ruby's Inn
Bryce Lodge
Tropic
Escalante
Zion =>
Springdale
Hurricane
St. George
Kanab
Sedona =>
Flagstaff
Oak Creek
Cottonwood
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Helen, heb je in Moab gekeken naar de Red Cliff Lodge? Prijzig, maar wel geweldig mooi!
Ik zou voor Grand Canyon zeker eerst Tusayan proberen, de rest is best ver weg.
Ik zou voor Grand Canyon zeker eerst Tusayan proberen, de rest is best ver weg.
Grand Canyon: als het aan de rim niet lukt, kun je wellicht kijken bij Cameron Trading Post Hotel. Wij hebben daar voor het GC bezoek ook geslapen; zeer tevreden over de kamer, veel minder (zeg maar niet) over het bijbehorende restaurant.
Tropic: Bullberry Inn Bed & Breakfast. ruim gelegen
Springdale: Rio Lodge, eenvoudig (en goedkoop)
Kanab: Parry Lodge, goed, met een lekker 'truttig' restaurant
Cottonwood: Super 8 Motel, prima kamer, eenvoudig ontbijt
Jaap
Tropic: Bullberry Inn Bed & Breakfast. ruim gelegen
Springdale: Rio Lodge, eenvoudig (en goedkoop)
Kanab: Parry Lodge, goed, met een lekker 'truttig' restaurant
Cottonwood: Super 8 Motel, prima kamer, eenvoudig ontbijt
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Grand Canyon =>
Tusayan - BestWestern Grand Canyon Squire Inn met een prima restaurant
Bryce =>
Tropic - Bryce Valley Inn(Americas Best Value Inn & Suites) met direct ernaast Clarke's restaurant prima eten
Zion =>
Cliffrose Lodge en eten in Spotted Dog restaurant
Sedona =>
ben ik zelf nog niet geweest maar voor mijn volgende reis heb ik Kings Ransom Sedona Hotel op het oog
Tusayan - BestWestern Grand Canyon Squire Inn met een prima restaurant
Bryce =>
Tropic - Bryce Valley Inn(Americas Best Value Inn & Suites) met direct ernaast Clarke's restaurant prima eten
Zion =>
Cliffrose Lodge en eten in Spotted Dog restaurant
Sedona =>
ben ik zelf nog niet geweest maar voor mijn volgende reis heb ik Kings Ransom Sedona Hotel op het oog
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Raar, wij zijn net terug en de hotels waren bijna leeg. Kijk uit voor bedbugs want die hebben honger in deze tijd, hebben wij ondervonden 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bedenk je wel dat veel reserveringen ook weer opgezegd kunnen worden en er dan toch nog wat vrij kan komen aan de Grand Canyon of in Yosemite Vallei. Boek dus nu ergens een kamer (die je ook weer kosteloos kunt annuleren, via de website van het hotel zelf) en blijf die andere websites in de gaten houden.
Ik heb net gekeken of er nog kamers zijn in Curry Village, Yosemite. Ik heb de data 3 en 4 mei aangehouden maar weet niet wanneer jullie daar zullen zijn;
Via deze link zie je dat er nog een 'heated tent-cabin' vrij is. Wij sliepen er vorig jaar ook (precies dezelfde tijd vh jaar, die verwarming heb je 'snachts nodig!!!) en het is er hartstikke leuk!
Ik vond deze kamer via expedia.nl , aangezien de website van curryvillage zelf (yosemitepark.com) niet werkte.
Ik heb net gekeken of er nog kamers zijn in Curry Village, Yosemite. Ik heb de data 3 en 4 mei aangehouden maar weet niet wanneer jullie daar zullen zijn;
Via deze link zie je dat er nog een 'heated tent-cabin' vrij is. Wij sliepen er vorig jaar ook (precies dezelfde tijd vh jaar, die verwarming heb je 'snachts nodig!!!) en het is er hartstikke leuk!
Ik vond deze kamer via expedia.nl , aangezien de website van curryvillage zelf (yosemitepark.com) niet werkte.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ohja, voor Zion: wij sliepen vorig jaar in de Zion Canyon Bed&Breakfast. Super mooi, geweldig ontbijt, vlakbij de bushalte van de shuttlebus. Wij hadden kamer 'the narrows', nog nooit in zo'n geweldig bed geslapen. Wederom, ik weet niet wanneer jullie daar zijn dus ik heb het niet kunnen controleren, maar ik geloof dat ze eind april nog heel wat kamers vrij hadden. Gauw boeken dus!!
http://www.zioncanyonbandb.com/
http://www.zioncanyonbandb.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1188 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727