Mijn droom is al sinds ik Las Vegas voor het eerst zag en speelde in een spelletje om er eens heen te gaan. Het mocht er de afgelopen jaren nooit van komen omdat vrienden het te duur vonden en mijn ouders het niks vinden zo ver te reizen. Dus blijven dromen en dromen en dromen tot ik vorig jaar met een maat van me een rondje deed en we t over vakantie hadden omdat het vorig jaar zomer 3 super saaie weken waren. Het begon met een feestvakantie in Griekenland tot hij begon over zijn droom naar amerika te gaan.. iets wat ik niet wist in al die jaren dat ik met m omga.. Dat was dus een reis naar Las Vegas. En dat is ook mijn allergrootste droom altijd al geweest (maar waarom?? tsja) Maar om nou 2 of 3 weken naar alleen Las Vegas te gaan... Nee!
Toen gingen we wat rondneuzen in reisboeken van amerika tot we de prachtige rondreizen tegenkwamen en uiteindelijk kozen om er 1 zelf samen te stellen. En uiteraard zitten hier een aantal dagen Las Vegas in..
Oke, een lang verhaal, maar het gaat dan om het volgende.. Hoe komt het dat jullie Amerika-liefhebbers in de planning altijd maar 1 dagje of 1 nachtje of 2 dagen Las Vegas erin doen?
Is er dan zo weinig te beleven? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen maar ik wilde het toch eens even vragen waarom niemand 3 of 4 volle dagen erheen gaat?