Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bezienswaardigheden Los Angeles en San Diego
-
- Amerika-ontdekker
bezienswaardigheden Los Angeles en San Diego
hallo allemaal,
we gaan deze zomer opnieuw naar het zuidwesten en willen zowel Los Angeles als San Diego bekijken. Graag ontvang ik tips. We hebben een huurauto, maar de bustours lijken me voor LA wel handig. Is er iemand met ervaring? Ook vanuit San Diego hadden we begrepen dat je beter per bus naar Tijuana-Mexico kunt gaan.
Ik lees het graag, alvast dank.
gr. Anita
we gaan deze zomer opnieuw naar het zuidwesten en willen zowel Los Angeles als San Diego bekijken. Graag ontvang ik tips. We hebben een huurauto, maar de bustours lijken me voor LA wel handig. Is er iemand met ervaring? Ook vanuit San Diego hadden we begrepen dat je beter per bus naar Tijuana-Mexico kunt gaan.
Ik lees het graag, alvast dank.
gr. Anita
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: bezienswaardigheden Los Angeles en San Diego
in san diego kan ik een bezoek aan de zoo en balboa park aanbevelen, hier kun je makkelijk heenrijden......en er is genoeg parkering, dan is er gastown en seaworld en nog veel meer.......in balboa park rijdt een busje die bij alle hoogtepunten langs rijd en er wat over vertelt...
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo,
Ook ik heb gehoord dat je vanaf San Diego per bus naar Mexico kunt reizen. Is er iemand die toevallig weet waar deze bus stopt?. Kan je in Tijuano overnachten,want anders moet alles op een dag gebeuren. Of is een dag voldoende voor dat bezoek ?
gr Hèlen
Ook ik heb gehoord dat je vanaf San Diego per bus naar Mexico kunt reizen. Is er iemand die toevallig weet waar deze bus stopt?. Kan je in Tijuano overnachten,want anders moet alles op een dag gebeuren. Of is een dag voldoende voor dat bezoek ?
gr Hèlen
http://www.helenenalbert.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk ook eens met de zoekfunctie van het forum.
Zo vind je o.a. dit topic met de titel: "Wat te doen in San Diego?".
En Shoppen in San Diego.
En Sea World (San Diego).
En San Diego openbaar vervoer , wie is er mee bekend?.
En Advies gevraagd voor Palm Springs - San Diego?! (ook met bezoek aan Tijuana).
En Wat te bezichtigen tussen Phoenix, AZ en San Diego, CA?.
En zo is er nog veel meer te vinden.
Zo vind je o.a. dit topic met de titel: "Wat te doen in San Diego?".
En Shoppen in San Diego.
En Sea World (San Diego).
En San Diego openbaar vervoer , wie is er mee bekend?.
En Advies gevraagd voor Palm Springs - San Diego?! (ook met bezoek aan Tijuana).
En Wat te bezichtigen tussen Phoenix, AZ en San Diego, CA?.
En zo is er nog veel meer te vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht