Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraagje over Pima Air en Organpipe Catus National Monument

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Manonneke

Vraagje over Pima Air en Organpipe Catus National Monument

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi!

Ik heb even een vraagje over deze 2 zaken!

Allereerst; ik heb al op de zoekfunktie gezocht maar krijg niet echt het antwoord wat ik zoek over Pima Air.
Heeft iemand de tramtour al een keer gedaan?
zo ja, mag je dan uit de tram om bijv. airforce one te bekijken? Of is het net als de AMARC tour dat je er niet uit mag?
Wij willen graag de vliegtuigen (die buiten staan :wink: ) ook van dichtbij bekijken, is dit mogelijk?

Dan een vraagje over Organpipe Cactua National Monument.

Wanneer je de Puerto Blanco drive neemt, zie ik dat je heel dicht langs de Mexicaanse grens gaat. Is dit veilig?? (ik las net dat het in de buurt van Douglas niet zo veilig is en vroeg me af of dit ook voor Lukeville geldt...)
OF kunnen we dan beter de Ajo Mountain drive aan de andere kant van de weg nemen?

Ik hoor het graag!

Groetjes!

Manon
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Vraagje over Pima Air en Organpipe Catus National Monument

Bericht door Rob »

De Puerto Blanco drive is dacht ik tegenwoordig gesloten voor verkeer omdat er te veel Mexicanen het land in kwamen.
De Ajo Mountain drive is veel mooier om te rijden.
Zie verslag 1999 http://www.robenannie.nl/reisverslag1999.html dag 23 voor een najaars drive over de Ajo Mountain drive en verslag 2001 http://www.robenannie.nl/Reisverslag2001.html dag 4 en 5 voor een voorjaars drive over beide routes.
In Lukeville is weinig/niets te beleven.
Hou er rekening mee dat je onderweg controle kan krijgen van de Border Patrol als je weer naar het noorden rijdt.
jan vos
Amerika-ontdekker

Re: Vraagje over Pima Air en Organpipe Catus National Monument

Bericht door jan vos »

wij zijn van de zomer bij het Pima air museum geweest,we hebben niet de tramtour gedaan,maar zelf daar rond gelopen en dan kun je zelf het toestel van pres. Kennedy ingaan.Met de tramtour kun je niet uitstappen,als je zelf loopt ,kun je overal komen.Je kunt bij de kassa ook een combikaart kopen en dan kun je ook naar het titan missile museum.die ligt op de I-19 richting south bij exit 69west,het is het grootste ballistic raketten museum,metondergrondse silos,waar je ook kunt komen.veel plezier
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer