Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitkijk over LA vanaf Mount Wilson
Uitkijk over LA vanaf Mount Wilson
Hallo,
ik kwam op internet deze foto tegen:
http://www.flickr.com/photos/mike_s_etc/351047959/
Uitkijk over LA vanaf Mount Wilson. Ik heb even gezocht en op dit forum niets kunnen vinden. Het lijkt mij zeker de moeite waard hier heen te gaan.
Heeft hier iemand ervaring mee? Is het goed bereikbaar?
Ik hoor graag jullie ervaring / tips. Misschien zijn er nog andere plekken waar je een mooie kijk over LA hebt.
ik kwam op internet deze foto tegen:
http://www.flickr.com/photos/mike_s_etc/351047959/
Uitkijk over LA vanaf Mount Wilson. Ik heb even gezocht en op dit forum niets kunnen vinden. Het lijkt mij zeker de moeite waard hier heen te gaan.
Heeft hier iemand ervaring mee? Is het goed bereikbaar?
Ik hoor graag jullie ervaring / tips. Misschien zijn er nog andere plekken waar je een mooie kijk over LA hebt.
-
arieklaver
- Amerika-ontdekker
Re: Uitkijk over LA vanaf Mount Wilson
hallo ,
in 2003 hebben wij wij in de ochtend Mount Wilson bezocht , het uitzicht over L.A. is in potentie fantastisch maar toen hing er behoorlijk veel smog boven de stad . dit zal 's nachts of met winderig weer veel minder zijn. de tocht er naar toe is schitterend ,het is een goede, bochtige weg naar een soort sterrenwacht op de top. Wij kwamen toen over de , ook zeer mooie, state highway 2 dwars door de san Gabriel mountains van oost naar west en dan is het een afslag naar mount wilson. Vanuit L.A. is het een afslag van higway 210 in Pasadena die je op highway 2 brengt.
in 2003 hebben wij wij in de ochtend Mount Wilson bezocht , het uitzicht over L.A. is in potentie fantastisch maar toen hing er behoorlijk veel smog boven de stad . dit zal 's nachts of met winderig weer veel minder zijn. de tocht er naar toe is schitterend ,het is een goede, bochtige weg naar een soort sterrenwacht op de top. Wij kwamen toen over de , ook zeer mooie, state highway 2 dwars door de san Gabriel mountains van oost naar west en dan is het een afslag naar mount wilson. Vanuit L.A. is het een afslag van higway 210 in Pasadena die je op highway 2 brengt.
Wat een bijzondere foto. Helaas gaan wij volgend jaar niet naar LA maar beginnen we in San Francisco om te eindigen in Denver. 
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Goed uitzicht over LA heb je natuurlijk vanaf het Getty Centre (museum), alleen ligt dat veel dichter naar de zee toe dus heb je meer een rondom-uitzicht over de stad.
Wat een fantastische tip trouwens, ga ik zeker op mijn lijstje zetten voor de volgende keer LA!
Wat een fantastische tip trouwens, ga ik zeker op mijn lijstje zetten voor de volgende keer LA!
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
wij gingen steeds naar mulholland drive waar je ook een mooi uitzicht hebt, maar vanaf mount wilson ziet het er veel indrukwekkender uit moet ik zeggen. dat zullen we in juli wel eens uitproberen :dance:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3067 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties